دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

بازدید: 362 بازدید
انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

در این مقاله با نیووافت همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین برندهای کولر گازی آشنا کنیم. با شناخت ویژگی های یک کولر گازی خوب می توانید خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید. شناخت انواع مختلف کولر گازی های گری GREE کار سختی نمی باشد. همه ی انواع آنها و مشخصات ظاهری و موتوری آنها را در این مقاله عنوان کرده ایم. البته قبل از هر چیز به کشور تولید کننده کولرگازی های گری و کیفیت این محصول و برند معروف گری می پردازیم.

کولر گازی گری GREE ساخت کجاست

شرکت گری اصالتا یک شرکت آمریکایی است. این شرکت به دلیل گران بودن نیروی کار در کشور خود، ساخت و مونتاژ کولر های گازی خود را به چین واگذار کرده است. شرکت گری یک شرکت تهویه مطبوع است. از دلایل محبوبیت این شرکت کیفیت بالای تولیدات آن است. کولر گازی های گری جزو برترین های بازار جهانی هستند. این شرکت توانسته در سراسر دنیا مشتریان بسیاری پیدا کند.

توضیحات کلی در مورد کیفیت کولر گازی گری

کولر گازی گری در مدل های مختلف تولید و روانه بازار شده اند. این مدل ها برای چهار فصل سال مناسب هستند. مهم ترین مزیت این کولر ها میزان مصرف انرژی مناسب آن ها است. این کولر گازی ها با ظرفیت های متنوع می توانند در محیط های مختلف عملکرد مطلوبی داشته باشند. کمپرسور یکی از قطعات مهم کولر گازی است. از کمپرسور به عنوان قلب کولر گازی نیز یاد می شود. کولر گازی گری با کمپرسور پرقدرت و موتور T1 و T3 تولید می شوند. از دیگر امکانات پیشرفته در کولر گازی گری قابلیت اینورتر است. این تکنولوژی در کاهش مصرف برق کولر تاثیر بسیاری دارد.

کولر گازی های گری دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند که در روزهای گرم و سرد سال کاربرد دارند. صدای این کولر گازی ها (28 دسیبل) است. نسبت به برند های دیگر صدای بسیار پایینی دارند. طراحی زیبا و منحصر به فرد این کولر گازی مانع از زنگ زدگی بدنه می شود. قابلیت پرتاب باد به صورت 3 بعدی، فیلتر تصفیه هوا، رطوبت گیر هوا، سیستم عیب یابی خودکار، کنترل از راه دور و… از دیگر ویژگی های این کولر گازی خوشنام است.

معرفی مدل های مختلف کولر گازی گری

  1. کولر گازی دیواری گری
  2. کولر گازی ایستاده گری
  3. کولر گازی پرتابل گری
  4. کولر گازی پنجره ای گری
  5. داکت اسپلیت کانالی گری
  6. کولر گازی سقفی (کاستی) گری

این کولر ها از تولیدات شرکت گری هستند. هر کدام از این سیستم ها دارای مدل ها و ظرفیت های مختلف اند.

انواع سری کولر گازی گری

کولر گازی گری در سری های مختلف اعم از :

  1. سری بورا Bora
  2. سری کیوتوماتیک Q2matic
  3. سری آی کول i cool
  4. سری اکسنت Accent
  5. سری لومو Lomo
  6. سری gwh

تولید و در بازار موجود هستند. قبل از خرید کولر گازی ابتدا نوع آن را انتخاب نمایید. سپس نام سری کولر گازی را از فروشنده بپرسید. نام آن را در وب سایت رسمی برند گری جستجو کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

"</p

 

مشخصات کولر گازی دیواری گری

این کولر گازی ها با کمپرسور T3 و T1 مناسب برای انواع کلاس آب و هوایی هستند. این کمپرسور ها برای آب و هوای معتدل و گرم و خشک قابل استفاده هستند. موتور این کولر گازی تا دمای 57 درجه سانتی گراد عملکرد مطلوبی دارد. گاز کولر گازی دیواری گری R22, R32 R410 a است. مزیت مهم این کولر گازی صدای کم آن است. دیجیتال مخفی، قابلیت سرمایش و گرمایش، روشن شدن خودکار بعد از قطع و وصل برق، ضدبرفک و… از دیگر ویژگی های کولر گازی گری است. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد کولرگازی های مختلف مقاله همه اطلاعات مفید در مورد کولرگازی ها را نیز مطالعه کنید.

لیست کولر گازی دیواری مدل اینورتر : بورا، i cool H ، icool lomo

لیست کولر گازی دیواری بدون اینورتر : G4 matic ، Gmatic ، accent ، S4 matic ، Smatic ، Dmatic، Q4 matic، Qmatic
این سری از کولر گازی های گری در ظرفیت 9000 تا 36000 موجود هستند. شما خریداران باید با توجه به متراژ محیط و نوع منطقه آب و هوایی ظرفیت مناسب را خریداری کنید.

مشخصات کولر گازی ایستاده گری در انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

این کولر گازی بهترین گزینه برای خنک سازی فضاهای با متراژ بالا است. بانک ها، رستوران ها، تالارها، سالن های اجتماع و سایر مکان های عمومی می توانند از این مدل کولر گازی استفاده کنند. کولر گازی ایستاده گری پرتاب باد و خروجی هوادهی عالی دارد. گاز به کار رفته در این مدل R410 است. این مدل نیز مانند سایر مدل های گری صدای بسیار پایینی دارد. سر و صدای کم کولر گازی های گری سرآمد مشخصات کولرهای این برند معروف است. کمپرسور روتاری و اسکرال T3 در کولر گازی ایستاده گری خنک کنندگی فوق العاده ای برای شما فراهم می کند. این موتورهای پرقدرت مصرف انرژی بسیار کمتری دارند. این مدل کولر گازی در ظرفیت های 36000 Btu/h (بی تی یو بر ساعت) به بالا طراحی و روانه بازار شده اند. این ظرفیت ها در کمترین زمان مکان های بسیار گرم را خنک می کنند.

فیلتر تصفیه هوا، پرتاب باد به صورت چهار جهت، تایمر خواب، کنترل از راه دور، یخ زدایی، عیب یابی خودکار، نمایشگر LED با قابلیت نمایش دما از دیگر ویژگی های این مدل کولر گازی پرطرفدار است. از ویژگی های مهم این کولر گازی طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است. کولر گازی ایستاده گری در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند. T2 matic ,I Crown , Tower و… از بهترین مدل های کولر گازی ایستاده گری هستند.

مشخصات کولر گازی پرتابل گری

کولر گازی پرتابلی برای افراد مستاجر یا کسانی که مدام در حال جابه جایی هستند مناسب است. در واقع کولر گازی پرتابل به کولر گازی می گویند که حالتی قابل حمل داشته باشد. این کولر گازی به نصب خاصی نیاز ندارد. برای نصب این دستگاه تنها کافیست آن را در محل مورد نظر قرار داده و با انجام مراحل طبق دستورالعمل راهنما آن را روشن کرد. طراحی مدرن کولر گازی پرتابل گری مورد توجه بسیاری از خریداران در سراسر جهان قرار گرفته است. این دستگاه به دلیل اینکه فضای کمی اشغال می کند مناسب اتاق ها، آپارتمان ها و دفتر های کوچک است. به دلیل حمل راحت می توانید در هر زمانی آن را جابه جا کنید. این سیستم دارای قابلیت سرمایش و گرمایش است. مناسب تابستان های گرم و زمستان های سرد است. در کمترین زمان دمای محیط را متعادل می کند.

یکی از مهم ترین مزیت های کولر گازی پرتابل گری مصرف بهینه انرژی است. این کولر گازی ها مجهز به سیستم اینورتر هستند. اینورتر جریان برق مستقیم را به برق متناوب تبدیل می کند. عملکرد این قطعه به این صورت است که هنگامی که دمای محیط به اندازه ی متعادل برسد به جای خاموش کردن دستگاه (موجب افزایش مصرف برق می شود) سرعت و دور موتور را کاهش می دهد. اینورتر به بالا بردن طول عمر دستگاه و جلوگیری از اتلاف انرژی کمک می کنند. قفل کودک، ریموت کنترل، راه اندازی مجدد خودکار، حالت پنکه، سه سرعته و قابلیت تشخیص خودکار از دیگر قابلیت های این کولر گازی کاربردی است. همانطور که گفتیم کولر گازی پرتابل گری توانسته از گرید انرژی A++ را به دست آورد. شرکت گری برای کولر گازی پرتابل خود از کمپرسور روتاری استفاده کرده است. این کمپرسور مناسب آب و هوای فشار بالا است.

نکته مهم

از مزیت های دیگر این کولر گازی مانند دیگر مدل های گری صدای بسیار کم و عدم لرزش کولر است. یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول وجود فیلترهای بهداشتی است. این فیلتر ها از ورود گرد و غبار، پرز حیوانات و هر نوع آلودگی که سلامت ما را به خطر بیندازد جلوگیری می کنند. این کولر گازی به گاز مبرد R410 a مجهز است. C4matic , Aovia , Cmatic , بورا، سفیر، ویامتیک Via matic ,، مونا Mona و… از دیگر مدل های کولر گازی پرتابل گری هستند. برای انتخاب کولرگازی مناسب با نوع منطقه آب و هوای حتما از مقاله انتخاب کولر گازی بر اساس مناطق آب و هوایی کمک بگیرید.

مشخصات کولر گازی پنجره ای گری در انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

همانطور که از اسمشان پیداست این کولر گازی ها روی پنجره نصب می شوند. تمام اجزا در یک یونیت قرار دارد. به این صورت که بخشی از یونیت در داخل و بخشی در خارج از ساختمان قرار می گیرد. این کولر گازی معمولا برای محیط های با متراژ کم استفاده می شود. این دستگاه به راحتی قابل حمل است و در هر مکانی پشت پنجره قابل نصب می باشد. برای نصب نیازی به رابط بین پنل داخلی و پنل بیرونی ندارد. مهمترین مزیت این کولر گازی قیمت بسیار پایین آن است. این مدل نسبت به دیگر نمونه ها با قدرت خنک کنندگی متعادل یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند.

 

"</p

 

معمولا از گاز R410 در این کولر گازی استفاده شده است. قابلیت تنظیم باد دارای زمان برنامه ریزی، قابلیت تنظیم دمای اتاق، دارای سیستم تصفیه هوا، مجهز به سیستم روشن شدن خودکار، بدنه مقاوم در برابر سرما و گرما از دیگر ویژگی های کولر گازی پنجره ای گری است. کولر گازی سری Turbo از نوع کولر گازی پنجره ای با کمپرسور پیستونی هستند که در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

مشخصات داکت اسپلیت کانالی گری

این سری محصولات گری مانند سایر اسپلیت ها دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند. داکت نوعی از اسپلیت های دو تکه است. این دستگاه نسبت به کولر گازی دیواری فضای کمتری اشغال می کند. کولر گازی داکت مانند کولر آبی کانال کشی دارند. این کولرها نیز در مدل ها و ظرفیت های متنوعی وارد بازار شده اند. شما خریداران باید با توجه به متراژ محیط، آب و هوای منطقه، ارتفاع سقف ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. این کولر گازی به این صورت عمل می کند که یونیت داخلی داکت گری توسط کانال های مخصوص هوای سرد و گرم را به فضای محیط می رساند. قابلیت سرمایش و گرمایش توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می گیرد. این کولر مانند سایر مدل ها گری دارای قابلیت اینورتر و بدون اینورتر است. شما خریدار کولر گازی می توانید نسبت به نیاز خود مدل مناسب خود را خریداری کنید.

این مدل نسبت به اسپلیت دیواری تا 40 درصد در کاهش مصرف برق کمک می کند. برای محیط های اداری، تجاری و مسکونی مناسب است. داکت اسپلیت کانالی تا دمای 60 درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. مناسب تمام مناطق آب و هوایی بخصوص مناطق حاره ای است. نصب و راه ندازی این دستگاه آسان تر از دیگر مدل ها است. به دلیل طراحی ویژه صدای بسیار پایینی دارد. مجهز به فن با قابلیت سه دور متغیر است.

 

"</p

 

مشخصات کولر گازی کاستی گری (داکت اسپلیت سقفی)

این کولر گازی یک سیستم تهویه مطبوع است که هواساز داخلی آن بالای سقف نصب می شود. این دستگاه مناسب افرادی است که روی دکور و فضای زندگی خود حساس هستند. این مدل به صورت توکار نصب می شود. تنها صفحه هوا قابل مشاهده است. تمام اجزای کولر گازی بالای سقف قرار می گیرد. این مدل سازگار با مناطق گرمسیری و حاره ای است. گزینه مناسب برای کل شهر های ایران است. چهار دریچه در چهار جهت جریان هوا را با حالت 360 درجه به گردش در می آورند. شما می توانید هر کدام از دریچه ها را که لازم ندارید ببندید.

طراحی مینیمال، کنترل آسان، قابلیت کنترل از راه دور، دارای ترموستات داخلی، مدل های اینورتر و بدون اینورتر، گاز مبرد R410 a ، مصرف بهینه انرژی از دیگر ویژگی های اسپلیت کاستی است. این کولر ها به دلیل قدرت بالای خنک کنندگی از محصولات محبوب میان کاربران هستند. این دستگاه در ظرفیت های مختلف تولید شده اند. این مدل کولر ها یک گزینه عالی برای رستوران ها، فروشگاه ها، ادارات، سالن ها و مکان های بزرگ هستند. مثلا کولر گازی 30000Btu/h می تواند مکان های با متراژ 65 متر مربع را خنک و تهویه کند. کمپرسور های روتاری موجود در این کولر ها بازدهی بالا و مصرف برق پایینی دارند.

قیمت کولر گازی گری

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم شرکت گری از معتبر ترین شرکت های تولید کننده کولر گازی است. کولر گازی گری در انواع اقلیم آب و هوایی مورد آزمایش قرار گرفته است و توانسته به بهترین کارایی برسد. در تمام محصولات گری از گاز R410 استفاده شده است. این گاز عملکرد سرمایش و گرمایش را بهبود می بخشد. باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می شود. یکی از ویژگی هایی که قیمت کول گازی را نسبت به بقیه مدل ها افزایش می دهد تکنولوژی اینورتر است. در این مقاله با نحوه عملکرد اینورتر آشنا شدید.

 

انواع مختلف کولر گازی های گری GREE

 

نوع کمپرسور موجود در کولر گازی های گری پرقدرت و کم مصرف هستند. فیلتر های بسیار خوب و عالی در تصفیه هوا براساس نیاز مشتری ساخته شده است. صدای کم و بدون لرزش کولر گازی گری دلیل محبوبیت این شرکت معتبر است. در واقع تکنولوژی های به کار رفته در کولر گازی های گری روی قیمت آن تاثیر به سزایی دارند. برای مثال کولر گازی سری S4matic و آی کول از هوشمند ترین کولر گازی های گری هستند. کارایی و کیفیت بالای این مدل موجب گردیده این کولر ها نسبت به سایر برند ها قیمت بالاتری به خود اختصاص دهند.

توضیحات تکمیلی

امروزه تمام برندها در رقابت با یکدیگر بهترین محصولات خود را روانه بازار می کنند. شرکت گری محصولی به نام Accent تولید می کند که نسبت به رقبای خود توانست توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. نیووافت کارایی کولرگازی های گری را تضمین می کند. می توان گفت با توجه کارایی بالای کولر گازی های گری، هرگز از خرید آنها پشیمان نمی شوید.
در این مقاله شما با انواع مختلف کولر گازی گری آشنا شدید. هر کدام از این کولر گازی ها در ظرفیت ها و مدل های متنوع تولید و روانه بازار گردیده اند. امیدواریم نیووافت به سوال های شما در زمینه خرید کولر گازی پاسخ داده باشد. مقاله بالا را به کمک منبع و سایت اینجا کامل نمودیم.

حاتمی

 

دسته‌بندی کولرگازی ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت