دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

مدل و مشخصات یخچال های بالا و پایین الجی مدل های 760، 682، 832

بازدید: 861 بازدید

مدل و مشخصات یخچال های بالا و پایین الجی مدل های 760، 682، 832

مدل و مشخصات یخچال های بالا و پایین الجی مدل های 760، 682، 832 موضوع بحث ماست. انتخاب یخچال و فریزر برای خانواده های پر جمعیت همیشه یک دغدغه ی بزرگ بوده است . با بوجود آمدن یخچال های بالا و پایین این مشکل تا حدودی حل شده است. برخی از خانواده ها توان مالی خرید یخچال و فریزر را بصورت جداگانه ندارند، اما می توانند از یخچال های بالا و پایین استفاده نمایند. در این نوع، فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین دلایل طراحی یخچال های بالا و پایین این است که جای بیشتری برای یخچال در نظر گرفته شده  تا خانواده ها بتوانند به راحتی نیازشان را برطرف کنند.

این یخچال و فریزر ها برای افرادی مناسب می باشند که بصورت هفتگی و روزانه خرید می کنند و بسته های کمتری را فریزری می کنند. فضای یخچال بسیار بزرگ است اما در مقابل فضای کمتری برای فریزر در نظر گرفته شده است. در ادامه به مدل و مشخصات یخچال های بالا و پایین الجی مدل های 760، 682، 832 می پردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانیم خریدی آسان را برایتان رقم بزنیم. امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله قرار گرفته می شود بتواند بر سطح اطلاعات شما بیفزاید و هنگام خرید به شما کمک کند.

 

1. یخچال فریزر LG مدل GRB_832

یخچال فریزر LGمدل GRB_832 بسیار زیبا و ظریف طراحی شده است. این یخچال فریزر نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مقرون بصرفه می باشد. یکی از ویژگی های بارز این محصول نوع کمپرسور آن می باشد. یخچال فریزر LGمدل GRB_832 دارای کمپرسور اینورتر می باشد. با خرید این محصول، از امکاناتی بی نظیر و طول عمر بالای محصول برخوردار خواهید شد. این یخچال فریزر بسیار کم مصرف می باشد و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

طراحی یخچال فریزر LGمدل GRB_832

محصولات  ال جی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشند. یخچال فریزر LGمدل GRB_832 نیز از این قایده مستثنا نیستند. همانطور که می دانید این محصول یخچال فریزر بالا و پایین است. در طراحی اینگونه یخچال فریزر ها در بالا فریزر و در پایین یخچال قرار می گیرد. این ترتیب برای کسانی می باشد که بیشتر از یخچال استفاده می کنند و موادی که داخل فریزر می گذارند کمتر است. بالای فریزر برند زیبای LG قرار گرفته که زیبایی محصول را چندین برابر کرده است. همچنین بر روی بدنه یخچال سیستم آبریز طراحی شده است. یخچال فریزر LGمدل GRB_832 در دو رنگ سفید / سیلور به بازار ارائه داده شده است.

سیستم پخش کننده هوای چندگانه Multi Air Flow

وجود منافذ پخش کننده هوا در سطح درونی یخچال باعث سرمایش یکسان آن می شود . همچنین تعبیه فن پخش کننده هوا در فریزر مانع ایجاد لایه های یخ بر روی مواد فریز شده می شود.

یخساز متحرک در داخل فریزر

برخی از شما با مشکل قراردادن قالب های یخ در فریزر مواجه هستید. این یخچال از قابلیت یخساز متحرک برخوردار می باشد. این قابلیت  شما کمک می کند تا بتوانید یخ ها را جابجا کنید و در جای مناسب قرار دهید.

Hygiene fresh

تکنولوژی Hygiene fresh با استفاده از فیلتر 5 مرحله ای تمام عوامل مخرب مانند گرد و غبار، باکتری ها و … را از بین می برد و از تکثر قارچ ها جلوگیری می کند. برای دیدن بهترین های ال جی کلیک کنید.

روشنایی LED

روشنایی فضای داخلی یخچال از فناوری روشنایی کم مصرف LED که بسیار زیبا و خاص است، بهره مند می باشد.

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

این سطح با ساختار مشبک، باعث شده تا رطوبت داخل محفظه به صورت قطره ای بر روی میوه ها یا مواد داخل یخچال باز نگردد .  هنگامی که رطوبت محیط یخچال کاهش می یابد این قطرات به تدریج تبخیر می شوند و رطوبت مورد نیاز محفظه را تامین می کند.

BioShield

قارچ ها در مکان های مرطوب و نمناک رشد می کنند.  یخچال یکی از جاهایی است که قارچ می تواند به خوبی در آن رشد کند. BioShield یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی می باشد که مانع رشد قارچ ها در نواحی درز گیر یخچال و در نتیجه افزایش عمر یخچال می شود.

انجماد سریع

این قابلیت به شما کمک می کند تا مواد داخل فریزر با سرعت بسیار زیادی منجمد شوند.

دیگر امکانات یخچال فریزر LG مدل GRB_832

GRB_832 دارای سیستم خنک کننده چند بعدی، سیستم عیب یابی هوشمند، فیلتر بوگیر، سیستم آبریز، لامپ یخچال و فریزر، 5 طبقه یخچال، 5 طبقه درب یخچال، 2 طبقه فریزر، 2 طبقه درب فریزر، جنس بدنه استیل ضد زنگ و قابلیت اتصال به آب شهری است.

 

یخچال فریزر مدل 832

 

2. یخچال فریزر LG مدل GR_682

یکی دیگر از یخچال های بالا و پایین، یخچال فریزر LGمدل GR_682 است. صفحه نمایش این یخچال فریزر بسیار زیبا می باشد همچنین دارای قابلیت های بسیار کاربردی که شامل امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر و فعال کردن قابلیت انجماد سریع و فریز سریع است که در ادامه به معرفی دیگر قابلیت های این یخچال می پردازیم.

طراحی یخچال فریزر LG مدل GR_682

یخچال فریزر LGمدل GR_682 از طراحی و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این یخچال در رنگ زیبای نوک مدادی به بازار ارائه داده شده است. در بخش بالا فریزر و در پایین یخچال قرار دارد. یک پنل افقی لمسی بر روی فریزر قرار گرفته که می توان با استفاده از آن تنظیمات فریزر را کنترل کرد. همچنین یک دستگاه آبریز بر روی بدنه یخچال قرار دارد که بسیار کاربردی است.

فیلتر +HygieneFresh

این فیلتر در یک فرآیند ۵ مرحله ای به از بین بردن باکتری ها کمک می کند و مانع از رشد آن ها در فضای یخچال و فریزر می گردد همچنین بوی بد برخی از مواد غذایی چون ماهی را از بین می برد و فضای داخلی یخچال و فریزر را مطبوع و به دور از باکتری‌ها نگه می دارد. این فیلتر به حذف بوهای اسیدی مانند سبزیجات فاسد شده و بویی های قلیائی مانند بوی ماهی، قارچ ها و باکتری ها کمک می کند.

لامپ های LED

یکی از قابلیت های بسیار جالب و کاربردی این یخچال فریزر لامپ های ال ای دی آن می باشد. این لامپ ها کم مصرف و در عین حال پر نور هستند همچنین با طول عمر بالایی که نسبت به لامپ های معمولی دارند می توانند سالیان طولانی برای شما با بهترین نحو کار کنند. به منظور دید هرچه بهتر مواد، لامپ‌ها در سمت بالا و پشت یخچال قرار گرفته اند.

جلوگیری از یخ زدگی مواد با Fresh 0 Zone

یکی از بخش های مهم یخچال قسمت Fresh 0 Zone می باشد که می توانید هر گونه موادی را در آن ذخیره سازی کنید. دمای این منطقه که بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طراوت و تازگی مواد غذایی می‌شود و هم اینکه از یخ زدگی مواد جلوگیری می کند. این بخش تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان می شود به صورتی که هر زمان بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید.

قلب یخچال فریزر LGمدل GR_682

کمپرسور یکی از مهمترین بخش های یک یخچال می باشد. نوع کمپرسور این محصول، اینورتر می باشد. کمپرسور اینورتر مصرف انرژی را به اندازه ۳۶ درصد کاهش می‌دهد. این کاهش یعنی فیش ماهیانه ی کمتر و دارا بودن مزیت هوشمند. کمپرسور اینورتر به مصرف پایین انرژی محدود نمی‌شود، سر و صدای کمتر، لرزش کمتر، بیشتر سالم ماندن مواد غذایی و … نیز از دستاوردهای این کمپرسور می باشد همچنین جریان هوای چندگانه باعث می شود تا تمامی طبقات به یک اندازه خنک و سرد بمانند.

سیستم خنک کننده چندگانه

یخچال فریزر LGمدل GR_682 دارای سیستم خنک کنندگی چندگانه می باشد. این سیستم با نفوذ به تمامی بخش های یخچال قابلیت خنک کنندگی را به صورت مداوم در هر بخش به جریان در می آورد همچنین طراوت و تازگی مواد غذایی چند برابر خواهد شد. با وجود این سیستم دما و رطوبت در هرکدام از قسمت های یخچال و فریزر در حد ایده آل قرار میگیرد و شما می توانید هر نوع مواد غذایی را تا مدت زمان طولانی در آن ذخیره کنید.

پنل کنترل لمسی

یخچال فریزر LGمدل GR_682 دارای پنل کنترل لمسی می باشد. این صفحه نمایش به صورت افقی بر روی درب فریزر طراحی شده که به کمک آن می توانید سایر تنظیمات یخچال و فریزر را کنترل کنید. این صفحه نمایش از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار است که زیبایی یخچال را چندین برابر کرده است.

دیگر امکانات یخچال فریزر LGمدل GR_682

یخچال دارای قابلیت هایی مانند چهار طبقه یخچال، پنج طبقه درب یخچال، دوعدد کشوی یخچال، کشو با تنظیم دما و رطوبت، یخساز اتوماتیک فریزر، دو طبقه فریزر، دو طبقه درب فریزر و دو کشو می باشد .کمپرسور اینورتر هوشمند، سیستم بدون برفک، نمایشگر، آبریز، کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات، سیستم عیب یابی هوشمند، هشدار باز ماندن درب، قابلیت تنظیم دمای یخچال و فریزر نیز از دیگر عملکرد های یخچال فریزر LGمدل GR_682 می باشد.

 

یخچال مدل 682

 

3. یخچال بالا پایین ال جی مدل 760

یکی از یخچال های بسیار کاربردی که برای خانواده های پرجمعیت طراحی شده یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 می باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد و در رنگ های مختلفی به بازار ارائه داده شده است. این یخچال و فریزر فضای بسیار مناسبی را دارا می باشند همچنین قابلیت های بسیار چشمگیری نیز دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

طراحی یخچال بالا پایین ال جی مدل 760

یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 از طراحی و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می‌باشد. در این مدل فریزر در بالا و یخچال در پایین طراحی شده است همچنین چندین دکمه لمسی بر روی بدنه آن طراحی شده که می توان کنترل یخچال و فریزر را در دست گرفت. یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 در سه رنگ شیشه ای سفید، شیشه ای مشکی و شیشه های نقره ای به بازار ارائه داده شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان آن را انتخاب و تهیه نمایید. این یخچال دارای فضای داخلی بسیار بزرگ و مناسبی می‌باشد که می‌توان تعداد زیادی از مواد غذایی را در آن جای داد.

سرمایش یخچال و ماندگاری مواد غذایی

یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 دارای کمپرسور اینورتر می باشد که از قدرت سردکردن بسیار بالایی برخوردار است. امروزه یکی از دغدغه های خانم ها برای خرید یخچال خوب خرید یخچالی می باشد که بتواند مواد غذایی را به خوبی سرد کند. وجود کمپرسور اینورتر باعث شده تا مواد غذایی همیشه سرد و سالم بمانند. این کمپرسور، کوچک اما قوی می باشد و دارای گاز R600a است که به دلیل سازگار بودن با لایه ازن این یخچال را به یخچالی دوستدار محیط زیست تبدیل کرده است.

فضای داخلی یخچال بالا پایین ال جی مدل 760

تعداد طبقات و کشوهای یخچال یکی از مسائل مهمی می‌باشد که هنگام خرید بسیار به آن دقت می شود. یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 چینش بسیار مناسب و مرتبی دارد که می توان مواد غذایی بسیار زیادی را در آن جای داد همچنین از طراحی داخلی بسیار زیبایی برخوردار است.

دیگر امکانات یخچال بالا پایین ال جی مدل 760

دارای ۴ قفسه در یخچال می باشد که در قسمت پایین قرار می گیرند، جنس این قفسه ها از شیشه حرارت دیده می باشد و حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند. کشورهایی که در زیر قفسه ها قرار دارند از فضای بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهند، از این کشو ها می توان برای میوه ها و سبزیجات استفاده کرد.

از برجسته ‌ترین ویژگی‌های قفسه های درب این یخچال قابلیت تنظیم ارتفاع آن می باشد به این صورت که شما می توانید قفسه های یخچال را درجای مورد نظر بگذارید. یخساز یخچال بالا پایین ال جی مدل 760 دستی می باشد و به آب شهری وصل نمی شود. یخساز این یخچال فریزر از قابلیت هایی که امکان ذخیره مواد غذایی را برای شما راحت تر می کند و از قابلیت جدا شدن و یا متحرک بودن برخوردار می باشد و در صورت نیاز می توانید آن را جدا کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

یخچال ال جی مدل 760

 

جمع بندی مقاله

در این مقاله سعی کردیم شما را با سه مدل یخچال بالا و پایین آشنا کنیم. همانطور که در بالا ذکر شد هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های بسیار کاربردی و قابلیت های مفیدی می باشد که در جای خود می تواند بهترین باشد اما قیمت های آنها متفاوت است که می‌توانید بنابر بودجه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده و در خرید به شما کمک کنیم. از شما ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. در قسمت مقالات سایت نیووافت می توانید دیگر مقالات سایت را مشاهده نمایید.
میرحسینی

دسته‌بندی یخچال ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت