دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟

بازدید: 548 بازدید
بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟

بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟

بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟ سوالی که ما میخواهیم در این مقاله پاسخ آن را برای شما عزیزان شرح دهیم.

همان طور که می دانید، ما در نیووافت بهترین مدل برند های بزرگ و محصولات را برای شما عزیزان ارائه کردیم.  همیشه در مورد آخرین مدل ها توضیحات مناسب، ساده و کامل را بیان کردیم تا کمکی باشد برای شما بزرگواران که ، خرید خود را با اطمینان هرچه بیشتر انجام دهید.

در این مقاله نیز ما می خواهیم در مورد بهترین تلویزیون های 2020 توضیحاتی را منتشر کنیم که نتیجه تحقیقات تیم نیووافت می باشد. این اطلاعات را ما از سایت های بزرگ محصولات دیجیتالی و الکترونیکی گرداوری می کنیم. قطعا ما این کار را انجام دادیم تا کمکی در راستای انتخاب هر چه مناسب تر و دقیق تر مشتری های عزیزمان باشد. همان طور که گفته شد، مطالبی که در اینجا بیان می کنیم حاصل تجربه های شخصی تیم نیووافت و مطابقت اطلاعات خودمان با اطلاعات سایت های بزرگ و بروز دنیا است. برای همین ما این اطلاعات را با خیالی راحت در اختیار شما عزیزان و دیگر سایت های ایران قرار می دهیم.

نکته
کپی کردن متن و اطلاعات با ذکر منبع بلامانع می باشد. در غیر این صورت از طرف شرکت جوان پیشگام وانیار پیگرد قانونی دارد.

 

تلویزیون های فوق العاده و بهترین صفحه نمایش هایی که ارزش خریدن دارند:

در زیر لیست کلی این تلویزیون ها را قرار می دهیم، که متاسفانه یک سری از برندها در ایران وجود ندارند. مدل های دیگری هم که قرار می دهیم، بهترین های هر برند را معرفی می کنند که شما می توانید آنها را به عنوان ملاک خرید خود انتخاب کنید و در تناسب با آنها جنس خود را خریداری نمایید.

1.    Samsung Q90R QLED TV
2.    LG CX OLED Series
3.    Samsung Q950TS QLED TV
4.    Sony A9G Master Series OLED
5.    LG B9 OLED Series
6.    Samsung Q80T QLED TV
7.    Hisense H8G
8.    Sony Bravia X950H Series

  • ( Samsung Q90R QLED TV ( 2019 :(بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟)

این مدل از تلویزیون سامسونگ بسیار شیک و زیبا می باشد.  نمره ی الف زیبایی را گرفته ، اما متاسفانه با این وجود هم یک سری از مؤلفه های مهم را ندارد. این تلویزیون تصویر خیره کننده و باور نکردنی را دارد. یعنی تکنولوژی HDR آن به طور کامل می باشد. زاویه ی دید آن هم بسیار گسترده می باشد و شما از هر طرف به آن نگاه کنی،د می توانید تصویری واضح ببینید. پلت فرم در این مدل از تلویزیون سامسونگ جامع و هوشمند می باشد، که از ویژگی های خوب این محصول یه حساب می آید. از معایب آن باید به نداشتن دالبی ویژن اشاره کرد.

نکته
برای اینکه از اصطلاحات و مسائل تخصصی تر تلویزیون ها در جریان باشید به مقاله ی تلویزیون تخصصی مراجعه فرمایید.

سایر مشخصات:

در سال گذشته تلویزیون مدل قبل از Q90 که با نام Q9FN بود، بسیار مورد توجه بود. این مدل علاوه بر داشتن پلت فرم عالی و پیشرفته که توسط Bixby و SmartThings سامسونگ پشتیبانی می شد و همچنین کیفیت بالای تصویر  بشدت مورد انتقاد قرار گرفت. زیرا در مورد زاویه ی دید بسیار مشکوک بود و یک سیستم کم نور محلی تهاجمی داشت، که جزئیات را در قسمت های بالای رنگ سیاه نشان نمی داد.

ولی سامسونگ شرکت انتقاد پذیری بوده و به انتقادات گوش می دهد.  همین باعث شد، مدل جدید یعنی Q90 را به بازار ارائه دهد. که در این مدل همه ی اشکالات را برطرف کرد. زیرا این مدل هم دارای زاویه ی دید گسترده می باشد،  هم از کیفیت HDR برخوردار می باشد. که یک مرحله از مدل های دیگر کیفیت تصویر را بالاتر می برد. باید این طور گفت که این مدل با مدل OLED می تواند، رقابت کند. در این مدل جزئیات مناطقی که رنگ آن سیاه می باشد را نیز نشان می دهد.  این کار توسط فیلتر جدید Ultra Black Elite انجام می گیرد.

جمع بندی:

Q90 قادر به ارائه تصویری می باشد که با OLED قابل رقابت است و با رنگ های طبیعی، هایلایت های روشن، رنگ های مشکی عمیق و سایه های مشخص این رقابت را کامل می کند. با تکنولوژی HDR از تصاویر OLED نیز فراتر می رود تکنولوژی که مخصوص خیره کردن جزئیات تصاویر می باشد. تنها انتقادی که ما می توانیم از این مدل از تلویزیون ها داشته باشیم برخلاف سایر رقابت ها Q90 از تکنولوژی Dolby Vision ( دالبی ویژن ) پشتیبانی نمی کند. با این وجود این مدل از تلویزیون ستاره ای درخشان در بین مدل های QLED سامسونگ می باشد.

  • ( LG CX Series OLED TV ( 2020 (بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟)

به جرئت باید بگوییم، بهترین تلویزیون OLED برای سال 2020 می باشد.  باید در فهرست بهترین تلویزیون های سال قرار گیرد. LG CX سال گذشته در سری C9 ال جی قرار داشت و تفاوتی چندان با هم ندارند. اما با داشتن همان کیفیت تصویر جذاب و پلت فرم هوشمند webOS و فقط با به روز رسانی کردن HDMI 2.1 و پردازنده ی a9 Gen3 از سری خود خارج شده و به سری CX وارد شد. مدل CX گزینه ای انعطاف پذیر تر برای کیف پول ما می باشد. یعنی از نظر اقتصادی به صرفه بوده و در انواع سایز موجود می باشد. طراحی این مدل از تلویزیون ال جی بسیار باریک می باشد.  بر خلاف مدل Q90 از دالبی ویژن ( Dolby Vision ) و Atmos همراه با صدای داخلی پشتیبانی می کند و می تواند یک گزینه ی خارق العاده برای مشتریان عزیز باشد.

در این مدل ال جی از گیمرها و بازیکنان حرفه ای دنیای مجازی غافل نشده  و در سال 2020 دامنه خود را وسیع کرد. برای این کار خود را با گیم پلی ها 4k / 120HZ سازگار کرده که برای نسل های بعدی کنسول ها می باشد.  همچنین از Nvidia G-SYNC پشتیبانی می کند. متاسفانه در این سری از تلویزیون ال جی  از +HDR10 دریافتی وجود ندارد. اما این یک عیب به حساب نمی آید و شما با انتخاب CX بهترین تلویزیون OLED را در سال 2020 دارا می باشید.

  • ( Samsung Q950TS QLED TV ( 2020  

این تلویزیون پرچمدار جدید سامسونگ با تکنولوژی 8K عملکرد پیشرفته ای را دارا می باشد. تمامی مزایای تلویزیون سری قبلی خود که Q90 می باشد را دارد. ولی با این تفاوت که در مدل جدید Q950TS از تکنولوژی 8K یعنی کیفیت تصویری دو برابر از کیفیت تصویر 4K می باشد.

این تلویزیون در مدل Q950 یک تلویزیون درجه یک QLED می باشد، که دارای صفحه نمایشی با کیفیت 8K ،پردازش تصویر فوق العاده ، همچنین دارای هوش مصنوعی به علاوه، زاویه ی دید گسترده همچنین بهبود کیفیت در رنگ های سیاه و افزایش عملکرد HDR با کیفیتی استاندارد است. اگر همه ی این ها را در نظر نگیریم و این مزیت ها کافی نباشد، سکوی تلویزیون هوشمند را باید به این مدل سامسونگ در بازار داد. پس شما اگر هزینه برایتان ملاک نباشد، باید این مدل سامسونگ را در صدر لیست کوتاه خود قرار دهید.

  • ( Sony A9G Master Series OLED ( 2019 (بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟)

پرچمدار جدید سونی را با Sony A9G Master Series OLED میشناسیم. مدل AG9 مجهز به پردازنده ی X1 Ultimate  می باشد. اصطلاحی که برای این مدل نام برده اند Killer می باشد. طراحی این مدل  با طراحی مینیمالیستی که شامل بسیاری از ویژگی های مهم مانند Dolby Vision ، پشتیبانی Dolby Atmos ، حالت کالیبره شده نتفلیکس ( Netflix ) که مورد علاقه بیشتر مردم است ،میشناسند.

صفحه نمایش این مدل از سونی بشدت عالی می باشد. هرچند از تکنولوژی HDR بهره نمی برد، ولی با پالایش Dolby Vision کار شگفت انگیزی است که از تکنولوژی HD / SDR استفاده شود. بنابر این می توان از فرمت HDR صرفه نظر کرد. بدون شک این مدل یک مدل گران قیمت می باشد اما این مدل یک مدل با کلاس بالا می باشد.

  • ( LG B9 OLED Series ( 2019 

بله این مدل از تلویزیون ال جی مدل اقتصادی آن می باشد، که با 95 درصد عملکرد در برابر مدل های بالاتر می توان آن را با صرف فقط 50 درصد هزینه دارا شد. LG B9 OLED کاملا می تواند به قول خود عمل کند و با گذاشتن راهی ارزانتر شما را وارد دنیای OLED می کند. در این مدل می توان به کنتراست تیز و رنگ های واضح و جذاب اشاره کرد.

  • ( Samsung Q80T QLED TV ( 2020 

بعد از همه ی این ها می رسیم ،به مدل Q80T سامسونگ.  یک QLED درخشان است و دارای کیفیت تصویر HDR می باشد. اگر می خواهید خرید خود را در سال 2020 انجام دهید، باید مدل Q80T QLED رابررسی کنید.

یکی از مورد توجه ترین قابلیت های این مدل تاخیر کم در ورودی است. این مدل نیز در سال 2020 از گیمرها غافل نبوده و برای پاسخگو بودن برای گیم پلی ها این مدل را پیشنهاد می دهند. صفحه QLED در این مدل باعث جذب همه ی افراد در هر جای ممکن می شود.

ویژگی های این مدلبسیار است و شما توسط این مدل آخرین پردازنده ی Quantum 4K سامسونگ، رنگ های زنده HDR و ویژگی های پیشرفته هوشمند را از طریق سیستم عامل TIZEN دریافت میکنید. ولی اگر بخواهید یک تلویزیون با این مشخصات را در قیمتی کمتر از قیمت این مدل پیدا کنید، باید به مدل Q70R QLED اشاره کنیم که دقیقا همچین مشخصاتی دارد و با صرف چند صد دلاری کمتر می توانید صاحب آن شوید.

  • ( Hisense H8G Quantum Series ( 2020 (بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟)

بله همان طور که انتظار می رود هایسنس در این مدل توانسته در کمال تعجب یک تلویزیون با کیفیت 4K و هزینه ی پایین را ارائه دهد. پس یک سری از افراد که می خواهند با هزینه ی کم یک تلویزیون با مشخصات کامل بگیرند، باید به این مدل تلویزیون هایسنس توجه کامل کنند. این مدل رقیب مناسبی برای تلویزیون های HD و 4K می باشند. ولی با تلویزیون های QLED قابل مقایسه نمی باشند. این مدل از پشتیبانی خوب Google Assistant برخوردار می باشند و در آن برانامه ها به راحتی یافت و اجرا می شوند. در این مدل شما کیفیت بسیار بالای تصاویر را دریافت نمیکنید.

  • ( Sony Bravia X950H Series ( 2020

در مدل جدید 2020 سونی نسبت به X950G پیشرفت چشم گیری کرد. صدای Slapdash را در مدل x950H نسبت به نسل قدیمی خودش تقویت کردند. شرکت سونی در این مدل هم از پردازنده X1 Ultimate استفاده کرد و همین باعث بی عیب و نقص بودن تصویر در LCD X950H می شود. تراشه بکار برده  توسط شرکت سونی باعث شد، که ما در این مدل زوایای دید گسترده تری را دارا باشیم.

Upscaling ( بالا آمدن ) در این مدل به عنوان ستاره برجسته تلویزیون میشناسند، که حتی نمایش حالت HD در این صفحه نمایش بزرگ 4k بسیار عالی به نظر می رسد. تنظیمات رنگ های زنده که  تصاویر SDR دارند درخشش HDR را به همراه دارد. این مدل بسیار قدرتمندتر از آن چیزی می باشد، که به آن فکر می کردیم و شما می توانید در تنظیمات عکس های گرفته شده توسط خودتان را نیز در صفحه نمایش نگاه کنید و کیفیت آن را حس کنید.

تنها چیزهایی که می تواند این مدل از تلویزیون را از عظمت خود باز دارد در طراحی آن می باشد. طراحی X950H ضعیف می باشد و زمانی که تلویزیون روی پایه ها ایستاده باشد نگران کننده است.
دلیل بازدارنده ی دیگر، نبود و فقدان پورت های HDMI 2.1 می باشد. اما باید بگوییم که این ها دلیلی بر حذف این مدل از تلویزیون در لیست انتخاب های خود نمی باشد.

نکته 

این مدل پشتیبانی خود توسط Dolby Atmos را برای Dolby Vision HDR EARC دارد و شما تصاویر را می توانید با کیفیت های فوق العاده بی نظیر ببینید.

توصیه ی نیووافتی(بهترین تلویزیون های 2020 کدامند ؟)

ما در این مقاله به بررسی چند مدل از بهترین تلویزیون های دنیا پرداخته ایم و در مورد هر کدام توضیحاتی را داده ایم تا شما بتوانید این مدل ها را الگوی انتخاب خود قرار دهید و بتوانید انتخاب درستی بسته به هزینه ای که قرار است بکنید انتخاب درستی داشته باشید.

اما شاید شما یک سری سوال جدید برایتان پیش بیاید مانند :
1.    چه فناوری در تلویزیون ها بکار برده شده است و کدام یک بهتر است؟
2.    بهترین تلویزیون LCD را چگونه انتخاب کنم ؟
3.    اندازه مناسب برای اتاق نشیمن یا هال خانه شما باید چقدر باشد؟
4.    فرق بین LCD، LED، QLED، OLED چه چیزهایی می باشد و کدام بهتر است؟
5.    …
ما برای پاسخ به این سوالات مقاله ی دیگری را نوشته ایم که در آن به این سوالات پاسخ داده ایم. لطفا برای مطالعه ی آن به قسمت مقاله ها، مقاله خرید یک تلویزیون خوب را مطالعه کنید.

 

 

دسته‌بندی تلویزیون ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت