دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021

بازدید: 839 بازدید
تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021

تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021

تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021 موضوع این مقاله است.

سوالات متدوالی که اخیرا مطرح است به شرح زیر است:

چه تنظیماتی برای درب ها موجود است؟
کدام شیک تر است؟
هر برند چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟
قفسه بندی/ذخیره سازی در کدام یخچال راحت است؟
گزینه های اتصال چیست؟
آیا این یخچال ها می توانند قابل اعتماد باشند؟
چقدرکارآمد هستند؟
سیستم خنک کننده چگونه کار می کند؟

بهترین مدل یخچال ال جی و سامسونگ

لیستی از بهترین انتخاب ها برای یخچال های ال جی و سامسونگ به شرح زیر می باشد
1) بهترین یخچال کلاسیک : سامسونگ RS22T5201SR
2) سبک ترین یخچال : سامسونگ RF23A9671SR
3)بروزترین یخچال با بهترین درب فرانسوی : Samsung Family Hub RF22R7551SR
4) بهترین یخچال فریزر بالا : LG LTCS24223S
5) فریزر پایین : LG LRDCS2603S
6) بهترین یخچال 4 درب : LG LRMVC2306S

مروری بر یخچال های سامسونگ و ال جی

در گذشته برند ال جی و سامسونگ شناخته شده نبوده و طرفداران خاصی نداشتند. اما امروزه می توان با قاطعیت تمام این دو برند را جزو بهترین برند های محصولات خانگی معرفی کرد. کمپانی ال جی و سامسونگ محصولات خود را در تمامی بازار های جهانی، عرضه کرده اند و توانسته اند مورد توجه طرفداران زیادی قرار گیرند. سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت های الکترونیکی در جهان است. محصولات برند سامسونگ از طراحی ظاهری بسیار شیکی، برخوردار بوده و کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد.

یکی دیگر از خصوصیات بارز محصولات شرکت سامسونگ، به روز بودن و برخورداری از نوآوری های روز دنیا می باشد. از با کیفیت ترین محصولات شرکت سامسونگ یخچال های این شرکت می باشد. این یخچال ها  از طراحی و ساختار بسیار با کیفیتی برخوردار است و شما می توانید، در نهایت اطمینان اقدام به خرید این محصول کنید. یخچال های شرکت سامسونگ از آپشن های بسیار متنوعی برخوردار می باشند ،که همگی برای آسایش و رفاه حال مشتری در نظر گرفته شده است. می توان گفت تنها یخچالی که می تواند از لحاظ ساخت و طراحی و کیفیت با یخچال های برند سامسونگ رقابت کند، یخچال های برند ال جی می باشد. ال جی مدعی است که علاوه بر کیفیت بالای یخچال های این برند، راحتی حال مشتری و کار کردن راحت با این محصولات نیز در ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است.

اگر قصد خرید یخچال را دارید باید نکاتی را در هنگام خرید این محصول مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

موارد زیر جزو مهمترین نکاتی می باشد که باید در هنگام خرید یخچال حتما به آن توجه نمایید:

نوع یخچال

  1. طراحی های ظاهری و داخلی و نحوه ی قرار گرفتن درب ها وکشو ها
  2. ویژگی های خاص و آپشن های متنوع دستگاه

یخچال ها از لحاظ طراحی درب به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. درب فرانسوی
  2. ساید بای ساید
  3.  فریزر پایین
  4. یخچال فریزر بالا

برند های ال جی و سامسونگ همواره از بهترین و بروزترین طرح ها برای طراحی درب یخچال ها استفاده می کنند.

شرکت سامسونگ یخچال های خود را به طور کلی به 4 صورت زیر دسته بندی می کند:

  1. پهلو به پهلو
  2. درب فرانسوی
  3. 4 درب درب فرانسوی
  4. فلکس 4 درب (تکنولوژی که به شما امکان می دهد به راحتی فریزر را به یخچال تغییر حالت دهید)

این شرکت برخی از مدل های یخچال فریزر بالا را تولید می کند. در واقع، 18 cu. ft. RT18M6215WW یکی از بهترین نوع از یخچال های این برند بوده ،که بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد و با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شود.

تنظیمات درب یخچال ال جی

از طرف دیگر، یخچال ال ‌جی دارای تنوع بالایی از انواع مدل ها می باشد، که می توان از محبوب ترین مدل ها به یخچال های فریزربالا و فریزر پایین اشاره کرد. با این وجود یخچال های ساید بای ساید و درب فرانسوی، از خاص ترین و شیک ترین یخچال های موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

کدام شیک تر است؟(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

همانطور که اشاره شد ، یخچال ال جی و سامسونگ از نظر طراحی و کارایی بسیار شبیه به هم هستند. اما ال جی از نظر طراحی های بروز و نوآورانه پیشرفته تر می باشد.  سامسونگ نیز به دلیل طراحی یخچال های بدون دسته و دسته مخفی، که برای هر آشپزخانه ای با هر نوع دیزاین و طراحی مناسب می باشد بسیار موفق است.

آیا ال جی و سامسونگ یخچال با عمق و بدون عمق در مقایسه با یخچال با عمق استاندارد دارند؟

بله، هر دو برند دارای مدل های بدون عمق و تمام عمق هستند. در واقع ال‌جی و سامسونگ هر دو ، به ساخت بهترین مدل‌های یخچال بدون عمق موجود در بازار معروف هستند.

مدل‌های بدون عمق به‌ درستی در فضای کابینت قرار می‌گیرند، تا ظاهری شیک و زیبا که فاقد هر گونه شکافی می باشد به آشپزخانه ببخشند. یخچال های با عمق کامل یا استاندارد از کابینت بیرون می‌آیند. آن ها دستیابی به یک روکش سفارشی و بدون شکاف را، برای طراحان کابینت آشپزخانه سخت می‌کنند.
نمونه هایی از مدل های بدون عمق در هر دو برند عبارتند از: LG LFXC22526S و Samsung RF22R7551SR. همچنین برای مدل‌های با عمق استاندارد، LG LFDS22520S و Samsung RF28R6301SR را نیز می توان نام برد.

آیا هر کدام یک جنس و رنگ منحصر به فرد دارند؟

یخچال‌های ال‌جی در رنگ‌های استیل و مشکی مات، فولاد ضد زنگ مشکی، فولاد ضد زنگ، سفید صاف، نقره‌ای پلاتینیوم یا پوشش فولادی Signature Textured تولید می‌شوند. روکش های یخچال سامسونگ شامل سفید، مشکی، پلاتین ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت، فولاد ضد زنگ مشکی مقاوم در برابر اثر انگشت و روکش فولاد ضد زنگ توسکانی مقاوم در برابر اثر انگشت است.

 

روکش فولادی ضد زنگ توسکانی یک ویژگی خاص برای یخچال های سامسونگ است و در مدل های پیشرفته مانند 22 cu به کار گرفته شده است، که یخچال بدون عمق RF22R7551DT یکی از این مدل ها می باشد. پالت رنگی خاص و کامل توسکانی با هر دکوراسیونی قابلیت هماهنگی داشته و به نوعی، دکوراسیون شما را کامل می کند و نمایی شیک و خاص به دکوراسیون شما می دهد. پوشش فولادی Signature Textured Finish مختص به یخچال های برند ال جی است و در مدل هایی مانند، 31 cu از این پوشش استفاده شده است. یخچال هوشمند URNTS3106Nیکی از این نوع از یخچال ها می باشد.

 

انواع درب یخچال ال جی

 

سوالی که مطرح است این است که هر برند چه ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارد؟(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

در حالی که اکثر برندهای یخچال ویژگی ها و کلیت های مشابهی دارند، اماهمواره در تلاش اند کهآپشن های خاصی را که فقط مختص به برند خودشان است حفظ کنند. این موضوع در مورد یخچال های برند سامسونگ و ال جی نیز صدق می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال های سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سامسونگ استفاده از فناوری FlexZone می باشد، که این امکان را فراهم کرده است که ما با فشار دادن یک دکمه دستگاه را از حالت فریزر به حالت یخچال تغییر دهید و بالعکس.
  2. یکی دیگر از ویژگی های خاص یخچال های برند سامسونگ ویژگی خنک کننده می باشد، که کمک می کند دمای دستگاه به صورت یکنواخت حفظ شود.
  3. ویژگی Autofill Water Pitcher که بسیار قابل توجه بوده و یک ویژگی خاص محسوب می شود. این است که شما می توانید با پارچ موجود در این یخچال ، مخلوطی از میوه ها داشته باشید. یا چای سرد را در آب آشامیدنی خود دم کنید. چه ویژگی اظافه تر است؟ اینکه به محض برداشتن مقداری آب از آن، به طور خودکار پارچ پر می‌شود، پس این اطمینان را به شما می‌دهد که آب آشامیدنی سرد شما تمام نشود.
  4. سری Family Hub دارای هوشمندترین مدل های یخچال در بازار است. ویژگی‌های منحصر به فرد آن شامل: درب صفحه لمسی، فعال‌سازی/کنترل صوتی با استفاده از دستیار Bixby و اعلان‌ها/هشدارهای ثابت در مورد وضعیت اقلام موجود در یخچال است. سیستم Family Hub فقط در برخی از مدل‌های خاص یخچال 3 درب فرانسوی سامسونگ مانند، RF22NPEDB موجود است.

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال ال جی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ال جی، بروز تر بوده و دارای فناوری های جدیدتری می باشد و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را همواره حفظ می کند. این ویژگی های منحصر به فرد شامل:

  1. تشخیص هوشمند
  2. عملیات LoDecibel
  3. درب InstaView در طراحی درب است.
  4. یکی از ویژگی های خاص و جالب دیگر یخچال های ال جی درب ورودی InstaView است، که دارای یک صفحه شیشه ای می باشند.  با دو ضربه سریع، داخل یخچال را روشن می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون باز کردن یخچال، داخل یخچال را ببینید.
  5. سری Signature ال جی یکی از بهترین سری یخچال های موجود در بازار است. علاوه بر ویژگی InstaView، LG Signature LUPXC2386N دارای ویژگی باز شدن درب خودکاراست. به این صورت که هنگامی که جلوی یخچال می روید، در را باز می کند بدون اینکه شما کار خاصی انجام دهید.
  6.  از ویژگی های منحصر به فرد این سری از یخچال های برند ال جی استفاده فناوری SmartThinQ می باشد، که قابلیت مدیریت کردن یخچال از راه دور را فراهم کرده است.
  7. یخچال‌های مدل بالای ال‌ جی بر خلاف یخچال‌های سامسونگ که به گونه‌ای طراحی شده‌اند، که یخی را تولید می کنند که نسبت به یخ تولید شده در حالت عادی دیر تر ذوب می شود، یخ کروی تولید می‌کنند. این کره های یخی شفاف با قطر 2 اینچ می باشند و بازی کوکتل را برای شما آسانتر می کنند.

 

قفسه بندی/ذخیره سازی تا چه اندازه راحت است؟(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

برندهای مختلف, یخچالها را در اندازه ها و ظرفیت های مختلف تولید کرده اند. مدل های ال جی و سامسونگ از مدل های مشابهی برای طراحی قسمت های ذخیره سازی و قفسه بندی استفاده کرده اند . اما با بررسی های دقیق تر‌ ویژگی‌های مدل‌ها ی مختلف یخچال ها, نتیجه گیری می شود که ظرفیت ذخیره‌سازی به مدل بستگی دارد و نه برند. هر یک از مارک ها مدل هایی دارند که گزینه های قفسه بندی بهتر و راحت تری را ارائه می دهند.

گزینه ی دارای نقطه اتصال چیست؟

هر دو برند ال جی و سامسونگ دارای یخچال هایی با گزینه های اتصال Wi-Fi هستند. این یخچال ها معمولاً مدل بالا و با قیمت های عالی هستند.
یخچال های دارای نقطه اتصال سامسونگ به سری Family Hub محدود می شوند. با یخچال Family Hub، نمی‌توانید تنها با استفاده از صدا یخچال را کنترل کنید، بلکه به کمک دستیار Bixby می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید.
بیش از 50 درصد از یخچال های ال جی دارای نقطه اتصال هستند. این بدان معناست که ال‌جی شانس بیشتری برای داشتن یک یخچال دارای نقطه اتصال نسبت به سامسونگ به شما می‌دهد. با برنامه ThinQ یخچال ال‌جی، می‌توانید ویژگی‌هایی مانند Smart Diagnosis را فعال کنید و برای آسایش بیشتر و راحتی کار با دستگاه, یخچال را از راه دور کنترل کنید. بیشتر بدانید!

 

گزینه ی دارای نقطه اتصال چیست

 

آیا یخچال های برند سامسونگ و ال جی قابل اعتماد هستند؟

سامسونگ و ال جی از برندهای برتر و محبوب در زمینه ی تولید یخچال در سراسر جهان هستند. این یک دلیل محکم برای آن ها می باشد که شهرت خود را با ارزش تر از سود حاصل از ساخت این محصولات بدانند. در مجموع، یخچال های این برند ها از قابل اعتمادترین یخچال های موجود در بازار هستند. با توجه به محبوبیت آنها، تعمیر یخچال ال جی یا سامسونگ نیز آسان تر است. با این حال، یخچال های ال جی کمی قابل اعتمادتر از یخچال های سامسونگ هستند.

یخچال های برند ال جی و سامسونگ تا چه اندازه کارآمد هستند؟

هر دو مارک از نظر عملکرد تقریباً مشابه هستند. بنابراین می توان گفت هر کدام از یخچال های این دو برند دارای کارایی مشابهی می باشند. ویژگی بسیار خوب دیگر یخچال های این دو برند این است، که در هزینه های انرژی غیر ضروری شما صرفه جویی می کنند. بدون اینکه کیفیت ویژگی های خود را پایین بیاورند ،می توانند به عنوان محافظ محیط زیست عمل کرده و خطر آفرین نباشند.

گفتنی است، ال‌جی در حال حاضر حدود 69 یخچال (از 91 یخچال تولید شده) دارد که دارای گواهی ستاره انرژی هستند. سامسونگ 55 دستگاه (از 66 دستگاه تولید شده) دارد که دارای گواهی ستاره انرژی هستند. بر این اساس می توان گفت که یخچال های سامسونگ نسبت به یخچال های ال جی از نظر انرژی کارآمدتر باشند.

سیستم خنک کننده ی یخچال های برند ال جی و سامسونگ چگونه کار می کند؟(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

می توان با قاطعیت تمام گفت، که یخچال های هر دو برند ال جی و سامسونگ در خنک کنندگی دارای عملکرد عالی هستند. هر کدام از روش های خنک کننده گی متنوعی برخوردار می باشند.
در یخچال های برند ال جی علاوه بر سیستم خنک‌کننده استاندارد جریان هوا ، روش‌های خنک‌کننده گی دیگری نیز وجود دارد . شامل خنک ‌سازی خطی، خنک‌ کننده هوشمند، خنک ‌کننده پیشرفته ، خنک‌ کننده درب و روش سرمایش FRESHShield می باشد.
سیستم خنک کننده FRESHShield هوای سرد را از کانال های بالای یخچال خارج می کند. این کار باعث ایجاد یک مانع هوا می شود ، که داخل جعبه را در دمای ثابت نگه دارد. خنک کننده درب نیز به حفظ تعادل دمای جعبه کمک می کند و این کار را با کاهش اختلاف دما ، بین قسمت درب و انتهای داخلی یخچال انجام می دهد.

یخچال های برند سامسونگ نیز دارای خنک کننده دوقلو، خنک کننده دوقلو پلاس، خنک کننده سه گانه وخنک کننده فلزی می باشد. دارای عملکردی مشابه به عملکرد خنک کننده درب ال جی می باشد. فناوری Twin Cooling Plus سامسونگ از کمپرسورهای دوگانه و اواپراتورهای سه گانه برای بهبود سرمایش استفاده می کند. فناوری خنک‌کننده دوقلو در اکثرمدل‌های یخچال های برند سامسونگ وجود دارد، در حالی که خنک‌کننده سه‌گانه فقط در یخچال های مدل بالا وجود دارد.

6 مدل از بهترین مدل های یخچال های برند ال جی و سامسونگ

 
قبل از تصمیم گیری نهایی برای انتخاب یخچال مناسب، توجه شما را به ب 6 مدل از بهترین مدل های یخچال های ال جی و سامسونگ جلب می کنیم. می توان گفت که یخچال های برند ال جی و سامسونگ از بهترین نوع یخچال ها می باشند. همچنین، در نظر داشته باشید که هر کدام از شرکت های ال جی و سامسونگ یخچال های متفاوتی را درمدل ها و اندازه های متنوعی ارایه کرده اند.

با آشنا شدن با 6 مدل از بهترین نوع یخچال های این دو برند می توانید یک انتخاب خوب و مناسب انجام دهید .

1.بهترین یخچال کلاسیک : سامسونگ RS22T5201SR

 

classic 22 cu. ft. RS22T5201SR دارای جذاب ترین طراحی ظاهر، در بین یخچال های ساید بای ساید موجود در بازار است. اما علاوه بر ظاهر شیک، RS22T5201SR دارای چندین ویژگی جالب است. این یخچال جایگزین مدل RH22H9010SR می شود ،که شامل یک ویترین برای مواد غذایی تهیه شده توسط شما می باشد.

با این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند داخل یخچال، چه چیزی وجود دارد و به راحتی محتویات و اقلام موجود در یخچال را با کیفیت بالا مشاهده نمایند. متأسفانه یخچال جدید این مدل ویژگی درب در درب را ندارد. اما گردش هوا در این مدل با کیفیت بیشتری در جریان می باشد، که در حفظ و نگه داری غذا بسیار موثر می باشد.
RS22T5201SR دارای یک یخ ساز اتوماتیک داخلی بوده و دارای یک سیستم پخش کننده آب و یخ است. همچنین از طراحی بدون عمق برخوردار است، که به آشپزخانه شما ظاهری بسیار زیبا و شیک بدون شکاف و درز می دهد. سامسونگ یک نسخه بزرگتر از این مدل یخچال را به مرحله تولید میرساند، که دارای عمق کاملتری بوده ودارای ساعت 27.4 مکعب می باشد.

 

2.بهترین سبک : سامسونگ RF23A9671SR(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

 

RF23A9671SR چهار درب با فناوری FlexZone یکی دیگر از مدل های سامسونگ است، که شما می توانید با قرار دادن آن در آشپزخانه ی خود از یک دکوراسیون یک دست و شیک بهره مند شوید. همچنین دارای ویژگی ویترین مواد غذایی است که این امکان را در اختیار شما ،قرار می دهد که به راحتی محتویات درون یخچال را با بهترین کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری FlexZone RF23A9671SR به این معنی است که زمانی که شما نیاز به فضای بیشتر دارید، به راحتی بتوانید فریزر دستگاه را به یخچال تغییر حالت دهید. گاها پیش می آید که شما نیاز دارید مواد غذایی خود را در سریعترین زمان ممکن خنک نمایید ،این مدل همچنین از فناوری Triple Cooling برخوردار بوده و این امکان را برای شما فراهم میکند. این مدل دارای بدنه بیرونی بسیار شیک و مقاومی می باشد، که از جنس استیل ضدزنگ بوده و مقاوم در برابر اثر انگشت است.

برخورداری از طراحی بدون عمق این مدل از یخچال های برند سامسونگ این امکان را فراهم کرده ،که به راحتی در کابینت شما قرار گیرد و دکوراسیونی بسیار شیک و خاص را برای شما فراهم آورد.

3.بروزترین یخچال درب فرانسوی : Samsung Family Hub RF22R7551SR

 

در بالا اشاره شد که ال جی نسبت به سامسونگ از طراحی ها و ساختار های بروزتری بهره مند می باشد. اما این نکته را نیز در خاطر داشته باشید که برند سامسونگ نیز از ویژگی های بسیار خاص و متنوعی برخوردار می باشد.22cu. ft. 4-door RF22R7551SR  از نوع 4درب نیز یکی از بهترین مدل های یخچال درب فرانسوی در بازار است، که محبوبیت بسیار بالایی دارد واین محبوبیت به علت داشتن ویژگی Family Hub می باشد. ویژگی Family Hub باعث می شود که یخچال به عنوان یک وسیله ی هوشمند عمل کند واین امکان را ، برای شما فراهم می کند که به کمک این برنامه بتوانید دستگاه را از راه دور کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های این مدل ویژگی FlexZone می باشد و بهره مند بودن از ، فناوری Twin Cooling Plus نیز یکی دیگر از ویژگی های بارز این دستگاه می باشد. RF22R7551SR دارای یک مخزن آب با یک ارتفاع بسیار مناسب می باشد، که به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید ظروف وپارچ ها را پر کنید.

یکی دیگر از خصوصیات بسیار خوب این یخچال دارا بودن خاصیت نورپردازی LED داخلی با بهترین کیفیت می باشد. این یخچال دارای یک درب فولادی ضد زنگ می باشد که از جنس بسیار با کیفیتی بوده و دارای اثر خنک کننده فلزی است. این یخچال همچنین دارای طراحی بدون عمق می باشد که آن را به مدلی تبدیل کرده است که برای قرار گرفتن در هر آشپزخانه ای یک گزینه ی بسیار مناسب باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که مدل RF22R7551SR جایگزین مدل RF22NPEDBSR می باشد که در سال 2020 متوقف شد. این مدل نیز مانند دیگر مدل های معرفی شده در این مقاله از ساعت داخلی 22.8 مکعب برخوردار است.

4.بهترین یخچال فریزر بالا : LG LTCS24223S

LG LTCS24223S یک مدل فریزر پیشرفته است ، که بیشترین فضا را در اختیار شما قرار می دهد. این یخچال دارای دو کشوی بسیار خوش دست و جادار است، که رطوبت فضای داخلی را کنترل می کنند و این کار باعث می شود که غذای شما همیشه تازه بماند و طعم و خواص غذا همواره حفظ شود. سیستم جریان هوای چندگانه در این مدل، رطوبت و درجه حرارت داخلی یخچال را در حالت بسیار خوبی حفظ می کند.

مجموع این خصوصیات و ویژگی ها این امکان را فراهم می کند، که غذای شما در طولانی ترین زمان ممکن نگه داری شود. علاوه بر ویژگی‌های کاربردی این دستگاه ، LTCS24223S از نظر طراحی ظاهری و ساختار داخلی نیز بسیار پیشرفته و منحصر به فرد است. این یخچال از درب های زیبا و خوش فرم و لوله های مخفی برخوردار است. این مدل یخچال برند ال جی در انواع مدل های متنوع از جمله فولاد ضد زنگ مشکی، فولاد ضد زنگ سفید و سفید صاف عرضه و روانه بازار گشته است.

5.بهترین یخچال فریزر پایین : LG LRDCS2603S(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

داشتن فضای کافی از مهم ترین ویژگی های این یخچال است. این مدل از یخچال فریزر پایین دارای ویژگی جریان چندگانه است، که رطوبت و دما را در حد مناسبی حفظ می کند.این ویژگی باعث شده است که غذای شما برای مدت طولانی تازه بماند. دستگیره های درب این مدل یخچال و طراحی لولاهای این یخچال ظاهری بسیار خاص و مدرن به آن بخشیده است. یکی از بارزترین ویژگی های LRDCS2603S، سیستم تشخیص هوشمند است.

این مدل از یخچال های فریزر پایین از فناوری‌های تشخیصی و نقطه اتصال استفاده می‌کند تا این امکان را به شما بدهد، که به راحتی یخچال خود را عیب یابی کنید. همچنین این مدل دارای گواهی ستاره انرژی بوده و گارانتی دستگاه برای مدت 10 سال می باشد.

6.بهترین یخچال 4 درب : LG LRMVC2306S

LG LRMVC2306S به لطف داشتن نقطه اتصال و ویژگی‌های هوشمند خود، یکی از پیشرفته ‌ترین مدل‌های یخچال ال‌جی است. به عنوان مثال، ویژگی InstaView به شما این امکان را می دهد که بدون باز کردن درب یخچال ، از اقلام و مواد موجود در یخچال آگاه شوید.

ویژگی درب در درب در این مدل از یخچال های برند ال جی به شما کمک می کند تا مواد غذایی مورد نیاز خود را که بیشترین استفاده را برای شما دارد در جلوی یخچال نگهداری کنید و این خصوصیت باعث شده است که هنگام باز کردن درب، هوای خنک از یخچال خارج نشود. داشتن فناوری و برنامه SmartThinQ در این مدل یخچال به شما امکان می دهد تا بتوانید دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید و از طریق کنترل های صوتی با آن کار کنید.

 

انواع درب یخچال های سامسونگ

 

نتیجه(تفاوت بین یخچال های سامسونگ و ال جی در سال 2021)

هر دو یخچال برند ال جی و سامسونگ از نظر کیفیت به هم شبیه هستند و می توانند یک گزینه بسیار عالی برای قرار گرفتن در آشپزخانه های شما باشند و قابلیت هماهنگی با انواع سلیقه ها و دکوراسیون ها را دارند. به طور کلی ، اگر به دنبال یک یخچال با طراحی های برتر و پیشرفته وهمچنین ظاهری شیک و مدرن هستید، یخچال سامسونگ می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر به دنبال یخچالی هستید که به راحتی بتوانید با آن کار کنید و از آپشن های جدید و کاربردی برخوردارشوید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یک یخچال از یخچال های برند ال جی باشید.

برخی دیگر از ویژگی های جالب این یخچال ها عبارتند از: دارا بودن سیستم Slim SpacePlus Ice که برای برخورداری از فضای بیشتر در نظر گرفته شده است و Smart Cooling Plus که برای حفظ دمای ایده آل در یخچال های مدرن امروزی تعبیه شده است. این یخچال ها همچنین دارای طراحی بدون عمق می باشند که باعث شده است از طراحی ظاهری بسیار شیکی برخوردار باشند که فاقد هر گونه درز و شکافی می باشد.

سوالات متداول

1. یخچال های ال جی و سامسونگ کجا ساخته می شوند؟

یخچال های سامسونگ در کشورهای کره جنوبی، آلمان، چین، مجارستان، آفریقای جنوبی، لوکزامبورگ، سوئد و هند ساخته می شوند. در سال 2018، سامسونگ الکترونیکس آمریکا تولید تجاری لوازم خانگی را در شهرستان نیوبری، کارولینای جنوبی آغاز کرد. اکثر یخچال های ال جی ساخت کره جنوبی هستند و برخی از مدل ها ساخت چین هستند. اما با راه اندازی کارخانه عظیم خود در کلارکسویل، تنسی، این برند بیشتر لوازم خود را برای بازار ایالات متحده در آمریکای شمالی تولید خواهد کرد.

2. فیلتر آبی که برای یخچال سامسونگ نیاز دارید چیست و هر چند وقت یک بار باید آن را عوض کرد؟

فیلترهای کربن یخچال باید هر شش ماه یکبار تعویض شوند.

 

سایت نیووافت از توجه شما بسیار سپاسگزار است. با آرزوی اوقاتی خوش برای شما

 

دسته‌بندی یخچال ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت