دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

جارو شارژی ها و انواع آن

بازدید: 814 بازدید
جارو شارژی ها و انواع آن

جارو شارژی ها و انواع آن

جارو شارژی ها و انواع آن موضوع مورد بررسی ماست.

جارو شارژی دسته‌دار

همانطور که از نامش پیداست این مدل جارو شارژی دارای یک دسته ی بلند است. از قابلیت های عالی این دسته این است که نیازی نیست برای تمیز کاری خانه پشتتان را خم کم کنید.  از این پس به راحتی می توانید کف زمین را جارو کنید ممکن است که نخواهید از دسته ی آن استفاده کنید. در این حالت دسته ی جارو شارژی به راحتی کوتاه می شود و به جارو شارژی دستی تبدیل می شود.

جارو شارژی دسته‌دار کوچک

این نوع از جارو شارژی دارای یک دسته ی کوتاه و بدنه ای کوچک هستند. حمل کردن این جارو شارژی ها به دلیل ظاهر کوچک و وزن کمی که دارند بسیار راحت و به وسیله ی آن می توان سطح های مختلف مانند مبل ها،کف پوش ها و… جارو کرد.

ظاهر این مدل از جارو شارژی ها به دلیل محفظه ی خلاء که دارد شبیه به یک جارو برقی کوچک است. این مدل از جارو شارژی دارای یک محفظه چرخ‌دار با یک دسته بلند است .  دسته ی این مدل از جارو شارژی ها بسیار منعطف و بلند است.

اکثر مدل های جارو شارژی فاقد کیسه هستند،اما در بعضی از مدل های جارو شارژی که ظرفیت بالایی دارند، دارای کیسه هستند که میتوان کیسه ی آن هارا تعویض و تخلیه کرد.

کاربرد جارو شارژی ها و انواع آن

وزن پایین

جارو های برقی وزن زیادی دارند و به همین سبب جابه جایی آن ها سخت و در اکثر مواقع بعد از کار با آن کمر درد می گیرید و این در حالی است که وزن جار های شارژی 50 تا 60% از جارو های برقی کمتر است یه به بیانی دیگر وزن اکثر جارو برقی ها چیزی حدود  کیلو گرم است وزن جارو شارژی ها 3 کیلو گرم. این قابلیت جرو شارژی ها سبب محبوبیت آن در میان مخاط بانش شده است.

بدون سیم

جارو های شارژی به دلیل اینکه نیازی به پریز برق ندارند بسیار کار بردی تر از سایر مدل های جارو هستند،برای همه ی ما پیش آمده است هنگامی که میخواهیم روی پله ها،داخل خودرو و … تمیز کنیم به دلیل سیم جارو برقی با مشکل مواجه می شویم و کار تقریبا دشواری است،قابلیت بون سیم بودن جارو شارژی جابجایی آن را راحت می کند و در نتیجه می توانید به وسیله ی آن مکان های دو از دسرس را تمیز کنید.

در طراحی جاروهای شارژی از سیم های دست و پا گیر استفاده نشده و درنتیجه محدودیت حرکتی ندارند. با استفاده از این جارو به راحتی می توانید زوایایی از خانه را که دسترسی به آن جا سخت است، جارو کنید. کابینت، گوشه، راه پله، زیرپله و همچنین داخل ماشین را می توانید به راحتی توسط جارو شارژی به راحتی تمیز کنید. نبود سیم باعث می شود که دستگاه به پریز احتیاج نداشته و در تمام قسمت های خانه از آن استفاده کنید

نگهداری آسان تر

جارو های شارژی به دلیل ظاهر کوچکی که دارند فضای کمی را اشغال می کندد می توانید درون کمد و یا فضا های متفاوت قرار دهید،شایان ذکر است که بعضی از مدل های جارو شارژی دارای پایه ای هستند که به وسیله ی آن می توان جارو شارژی را به دیوار متصل کنید.

قدرت مکش عالی

یکی از انواع مدل جارو شارژی،جارو شارژی های دو منظوره اند،این نوع از جارو شارژی های می تواندد هم زمان آب و خاک را جمع کنند.

سری های متفاوت جارو شارژی:

  1. سری بدون گوشه
  2. گوشه دار
  3. مثلثی
  4. دایره
  5. تخت
  6. شانه دار

هر کدام از این سری ها برای مکان های متفاوتی مناسب هستند که به وسیله ی آن های متوانید مکان هایی که غیر قابل دسرس هستنند را تمیز و خاک روبی کنید.

بعضی از مدل های  جاروهای شارژی، دارای قدرت مکش بالایی هستند که به راحتی می توانند جایگزین جاری های برقی شوند،اما یادتان باشدکه همه ی برند ها این کیفیت را ندارند به همین سبب هنگام خرید لازم است که ویژگی های جارو برقی کار آمد را بدانید و برند های خوب جارو برقی را بشناسید به همین سبب در ادامه ی مطلب مارک های جارو برقی خوب را معرفی می کنیم.

کدام مارک جارو شارژی ها خوب هستند؟

برند بوش (Bosch) را همه می شناسند و یکی از برترین شرکت های جهان در زمینه ی تولید محصولات لوازم خانگی است و هر ساله پا به پای تکنولوژی محصولاتی جدیدی را روانه ی بازار جهانی می کند،یکی از عالی ترین محصولات شرکت بوش جارو شارژی هایش است از قابلیت های جارو شارژی های بوش که مخاطبان زیادی ره به خود جذب کره است می توان به نوع پارویی دسته،دسته ی بلند،قابلیت تاشو و جمع کردن دسته و تبدیل آن به جارو دستی،قدرت مکش بالا،بی سیم بودن آن و قابلیت نصب بر روی دیوار جهت نگه داری بهتر اشاره کرد.

جارو شارژی های بوش (Bosch)

شرکت پر آوازه ی بوش هیچ گاه محصولات بی کیفیت و بدون کارایی را تولید و عرضه نمی کند به همین سبب می توان گفت که جارو شارژی های بوش یکی از عالی ترین محصولات هستند و به عبارتی دیگر برند بوش یمی از عالی ترین برند ها در زمینه ی جارو شارژی است.

بهترین مدل جارو شارژی های بوش(Bosch)

  1. جاروشارژی بوش مدل BCH3P255
  2. جاروشارژی بوش مدل BBHL2GOLD
  3. جارو شارژی بوش مدل BCH6ATH25
  4. جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE5N
  5. جاروی شارژی بوش مدل BHN14090

برند تکنو

جارو شارژی مارک تکنو

مارک تکنو یکی از عالی ترین کارک های لوازم خانگی است و مخازبان زیادی دارد،محصولات این شرکت قیمتی مناسب هم کارایی خوب دارند علاوه بر کیفت و کارایی بالا شرکت تکنو طراحی ظاهری محصولاتش را بسیار زیبا انجام می دهد،جارو شارژی های تکنو درای مکش بسیار بالا با قابلیت های عالی دیگری هستند که سبب می شوند تا این جارو شارژی به یکی از بهترین برند های بازار تبدیل شود

ویژگی جارو شارژی ها تکنو

جارو شارژی های شرکت تکنو دارای دسته ای بلند هستند و دسته ی بلند نحوه ی جارو زدن را برای شما اسان می کند.اگر میخواهید که سته ی جارو کوتاه باشد شایان ذکر است که دسته ی آن به صورت تاشو است و این قابلیت نگهداری از ان را آسان می کند.جارو شارژی های تکنو در دو سرعت متفاوت قابل تنظم هستند این در حالی است که دارای مکشی قوی با چرخش تا 180 درجه هستند. دارای باتری لیتیومی و محدوده میزان شارژدهی  آن ها بیش از 20 دقیقه  هستند. بعد از 5 ساعت شما متوجه خواهید که جارو به طور کامل شارژ شده است.

 بهترین مدل های جارو شارژی تکنو (tecno)

  1. جارو شارژی تکنو مدل Te-1700
  2. جاروشارژی تکنو مدل Te-1702
  3. جارو شارژی تکنو مدل Te1701

 

بهترین جارو شارژی فیلیپس

جارو شارژی های فیلیپس از کیفیت و کارایی بالایی برخودار هستند و علاوه بر این ها جارو شارژی های فیلیپس بسیار کم وزن هستند (وزنی حدود 1.5 کیلو گرم) به همین دلیل در دسته ی جارو شارژی های سبک  و خوش دست قرار میگیرند قدرت مکشجارو شارژی های فیلیپس به گونه ای عالی عمل می کند و قابلیت جمع کردن تمامی آشغال های ریز و درشت را دارد.

یکی  دیگراز مزیت هایی که این برند جارو شارژی دارند این است که باتری آن در برابر شارژ طولانی مدت آسیب نخواهد دید(برای اکثر ما پیش می آید هنگامی که جارو شارژی ربه شارژ می زنیم فراموش می کنیم که از شارژ جدا کنیم.)از نقاط مثبت دیگر این برند این است که جارو شارژی هایش ر بعضی از مدل های دارای سری ها برایک جهت تمیز کردن نقاط باریک و غیر قابل دسترس است اتصال به منبع تغذیه آن از نوع بی سیم است و محدوده میزان شارژی آن ها حدود 5 تا 10 دقیقه است و قابلیت نصب بر روی دیوار را فراهم آورده است.

بهترین جارو شارژی های فیلیپس (Philips)

  1. ارو شارژی فیلیپس مدل FC6152
  2. مدل جاروشارژی فیلیپس مدل 6722
  3. جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
  4. جارو شارژی فیلیپس FC6142 سری MiniVac
  5. جاروشارژی فیلیپس FC6140 MiniVac
  6. جارو شارژی فیلیپس مدل FC6150

 بهترین جارو شارژی پارس خزر

پارس خزر یکی از بهترین برند های ایرانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی است و محصولات با کیفیتی در بازار عرضه می کند از خصوصیات عالی جارو شارژی های پارس خزر که آن هارا محبوب کرده است می توان به دسته ی بلند قابل تاشو،فیلتر دار بودن و قابلیت شستوشوی فیلتر،قابلیت نصب بر روی یوار،دارای سری های متفاوت قابل تعوی،قدرت مکش بالا، میزان شارژدهی  بین 10 تا 15 دقیقه و وزن کم (وزنی حدود 1.4 کیلو گرم) اشاره کرد.

یکی از عالی ترین مدل های جارو شارژی پارس خزرمدل شارک است،که دارای تمامی قابلیت های ذکر شده است.

 جارو شارژی مجیک

جارو شارژی های مجیک برای شارژ کامل  6 تا 7 ساعت زمان نیاز دارند، در حالت داشتن شارژ کامل می تواند تا حدود 20 دقیقه را نیز شارژدهی کند شاید وزندشان به نسب سایر جارو شارژی های مارک های دیگر بیشتر باشد(وزنی حدود 3کیلو گرم)اما از کارایی و مکش بالایی نیز برخوردار اند.

 

بهترین مدل جارو شارژی های مجیک (Magic)

  1. مدل AV 501LB
  2. جارو شارژی مجیک مدل Swing-800
  3. جارو شارژی مجیک مدل AV 905
  4. برند جارو شارژی مجیک مدل AV 701
  5. جارو شارژی مجیک مدل AV-501
  6. جارو شارژی گوسونیک

 

جارو شارژی ها گوسونیک

جارو شارژی ها گوسونیک بدون شک یکی از پر فروش ترین های بازار اند،وزن کم و توان بالای آن های سبب شده است تا در میان مردم بسیار محبوب شوند،جارو شارژی ها ی این برند وزنی حدود 1.1کیلوگرم با موتوری با توان مصرفی 100وات دارد.

شرکت گوسونیک اغلب ازباتری از نوع لیتیوم یونی با توان ۱۴/۸ ولت در ساخت محصولاتش استفاده می کند. این جارو پس از ۶ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. پس از شارژ کامل دستگاه می‌توانید به مدت ۲۰ دقیقه‌ی مداوم از جارو استفاده کنید.شایان ذکر است که گنجایش جارو شارژی های گوسونیک چیزی حدود 8/0 لیتر است و قابلیت جذب مایعات را نیز دارند.از دیگرنقاط قوت محصولات این کمپانی سری هاییی است که همراه محصولاتش عرضه می کند،شرکت گوسونیک از سری های متفاوتی برای استفاده در نقاط مختلف استفاده می کند. برای مثال، سری‌های مخصوص حیوانات خانگی، لوازم خانه، شکاف‌ها، آب و یک سری بزرگ عرضه می‌شود.

بهرتین مدل جارو شارژی گوسونیک جارو شارژی GSV-1100است. این جارو شارژی بهره مند از تمامی قابلیت هایی است که در بالا ذکر شه اند.

جاروی شارژی کرشر

شرکت کرشر یکی از عالی ترین کمپانی های آلمانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی است،یکی از بهترین تولیدات این شرکت جارو شارژی کرشر مدل KB5است.با خری این جارو شارژی دسته دیگر برای تمیز کردن نقاط مختلفی نیاز به خم شدن نیست زیرا دسته ای بلند و قابل انعطاف دارد.

دستگاه جارو شارژی کرشر دارای میله ای با سه قسمت متفاوت است این میله را هنگامی که میخواهید جارو شارژی را تمیز کنید می توانید از هم باز کنید و این کار برای حمل و نقل دستگاه نیز راحت تر است باتری این جارو شارژی از نوع لیتیوم یونی است. این باتری پس از شارژ کامل به مدت ۳۰ دقیقه روی زمین سفت و ۲۰ دقیقه روی موکت قابل استفاده است. هنگام خالی شدن شارژ باتری از طریق  نشانگر روی دستگاه به شما نشان داده می شود.جارو شارژی کرشر مدل KB5 دارای مخزنی کشویی با گنجایش ۳۷۰ میلی‌لیتر است. این مخزن در کنار موتور دستگاه قرار گرفته است. برای دیدن مدل های بیشتر کلیک کنید.

نکاتی که هنگام خرید جارو شارژی باید به آن توجه کنید.

  1. استفاده از جاروهای شارژی کارساز خواهد بود. در زمان خرید جارو شارژی به ولتاژ باتری، نوع پایه شارژر، زمان کارکرد بعد از شارژ کامل و همچنین وزن دستگاه توجه داشته باشید.
  2. نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده است که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آن ها بستگی دارد.
  3. بعضی از مدل ها دارای دسته های بلند برای استفاده از جارو بدون نیاز به خم شدن هستند که این موضوع می تواند برای جلوگیزی از کمر درد مناسب باشد.
  4. قابل شستشو و تمیز شدن فیلتر جارو از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  5. نصب بر روی دیوار نیز از جمله امکانات اضافی است که می تواند استفاده از جارو را برای شما آسان تر نماید.
  6. تنظیم قدرت که توسط یه کلید انجام می شود برای تغییر میزان مکندگی دستگاه در شرایط مختلف بوده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. بنابراین می توانید این مورد را هم بررسی نمایید.

مواردی دیگر مانندتوان  مصرفی مناسب دستگاه،جنس بدنه جارو شارژی، قابلیت  شستشو بودن فیلتر،سری های متعدد دستگاه،آسانی در تخلیه کردن مخزن جاروشارژی،نوع باتری،طول عمر باتری نیز مهم است که هنگام خرید جارو شارژی به آن دقت نمایید.

جاروشارژی برای چه فضا هایی مناسب است؟

جاروهای شارژی برای فضاهای کوچک مناسب هستند و نباید انتظار داشته باشید که تمامی محیط خانه را با آن ها جارو کنید. اگر در جارو کردن سطوح باریک، کنج دیوارها داخل ماشین،زیر کابینت ها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مشکل دارید، می توانید سری های مخصوص را به جارو شارژی متصل کنید. در تنیجه برای تمیز کردن مبل، بخشی از اتاق و همچنین اتومبیل  می توانید از جارو شارژی استفاده کنید.

در همه ی خانه های نقاطی وجود دارد که به برق دسترسی ندارد استفاده از جارو شارژی در این نقاط نیز بسیار کار ساز خواه بود.

 

به زور کلی جارو های شارژی  به دو دسته ی دستی و پارویی تقسیم می شوند:

  • جارو شارژی های دستی در مقایسه با جارو های پارویی ظاهر کوچک و وزن کمتری دارند و امکان جا به جایی آن ها بسیار راحت است.در نتیجه برای فضا هایی که امکا دسترسی به آن ها سخت است بسیار مناسب هستند.
  • جارو شارژی های پارویی برای تمیز کردن کف و فضاهای بزرگ مناسب هستند. همچنین بعضی مدل های جارو شارژی در بازار وجو دارند که توانی پاک کردن آب و خاک را به صورت م زمان دارند.

 جارو شارژی مناسب تر است یا جارو برقی؟!

انواع جارو یکی از پر کاربرد ترین وسایل جهت تمیز کردن خانه و گرد گیری به کار می روند که امروزه به کالا های اساسی تبدیل شده اند.خرید هر کدام از انواع جارو باتوجه به ملاک هاو نیاز های شما صورت می گیرد.ابتدا لازم است که نیاز های خود را بررسی کنید سپس انتخاب کنید که جارو برقی تهیه کنید یا جارو شارژی.

 

 

مزایای جارو شارژی

از زمانی که جارو شارژی ها وارد بازار شدند به یکی از پرفروش ترین کالا ها تبدیل شدند و مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفتند.

  • سرعت عمل بالایی  دارند
  • به راحتی جابه جا می شوند
  •  صرف جویی در مصرف برق
  • فضای زیادی از کمد را اشغال نمی کنند
  • قابلیت نداشتن سیم به شما امکان می دهد که حتی در مواقعی که برق نیست بتوانید از آن استفاده کنید
  • بی صدا هستند

بهترین جنس بدنه برای جارو شارژی خوب

از نکات مهم جارو شارژی ها که بسیار مهم است،جنس بدنه ی آن ها است جنس بسیاری از جارو شارژی ها از پلاستیک فشرده است،این جنس سبب می شود تا جارو وزن بسیار کمی داشته باشند.

 

سایت نیووافت از توجه شما نهایت تشکر را دارد.

خلیلی

دسته‌بندی وسایل خانگی کوچک
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت