دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

صابون های سنتی و انواع آن

بازدید: 828 بازدید
صابون های سنتی و انواع آن

صابون های سنتی و انواع آن

صابون های سنتی و انواع آن موضوعیست که در این مقاله بررسی میکنیم.

این روز ها در بازار شاهد صابون هایی هستیم که کاربرد های گوناو گونی دارند، که علاوه بر پاک کنندگی کار برد های دیگری هم دارند. بیشتر کار برد درمانی دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم بر خوردار هستند. این صابون ها که اغلب به آنها صابون های سنتی می گویند، از مواد کاملا طبیعی درست میشوند. هیچ گونه تر کیبات شیمیایی در آنها وجود ندارد و برای پوست هیچ گونه ضرری ندارند .

این روزها در بازار صابون های با نماد و اسم های مختلفی در فروشگاه های آرایشی وبهداشتی وجود دارند ،که گاها اسم  بعضی از آنهارا برای اولین بار به گوشمان رسیده و تازگی دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم تعدادی از صابون های پر مصرف را به شما معرفی کنیم ،که کار برد های بسیار زیادی نیز دارند و کارایی هر کدام و قیمت آن را برای شما تشریح می کنیم. این صابون ها ساخت ایران می باشند و برای پوست های ایرانی تهیه میشوند و استفاده آنها هیچ گونه عوارضی برای پوست و بدن ندارند. کلیک کنید.

در فروشگاه اینترنتی نیو وافت این صابون ها به صورت عمده وتک قابل عرضه هستند.

نکته و صابون های سنتی و انواع آن

ما به طور مختصر در مورد خواص هریک از این صابون ها اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی نیووافت قرار می دهیم. شما باتوجه به نوع پوست و کاربرد آن، صابون مورد نظر را انتخاب بفرمایید. در غیر این صورت می توانید با مشاوران  بهداشتی ما در ارتباط باشید. تا در انتخاب دقیق صابون و بهبود ودرمان مشکلات پوستی همراهتان باشیم.

 

  • صابو ن گوگرد(صابون های سنتی و انواع آن)

 

در اوایل دوران بلوغ در بدن هر فردی هرمونهایی ترشح می شود .این هورمون ها بعضی اوقات از سطح پوست صورت خارج می گردند و باعث چرب شدن سطح پوست صورت می شوند. به  صورت جوش ازصورت خارج می گردنند. این صابون مخصوص پوستای چرب می باشد. گوگرد موجود د این صابون باعث می شود جوش های و التهابات روی پوست را  از بین ببرد و آکنه را نیز درمان کند.

وجود گوگرد علاوه بر کار برد هایی که در قسمت فوق به آن اشاره کردیم، خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال دارد . که با عث می شود کسانی که بر روی صورت خود نیز قارچ دارند با استفاده از صابون می توانند ، قارچ موجود در سطح پوست را از بین ببرند. در مجموع می توان گفت این صابون مخصوص پوستهای چرب بوده و برای درمان آکنه و جوش عالی می باشد.  قارچ های پوستی را نیز از بین می برد. برای نتیجه بهتر از این صابون استفاده روزانه توصیه می شود. قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده.  کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون روغن آرگان

 

روغن آرگان کاربرد های بسیار زیادی را برای پوست و مو دارد .در این صابون که حاوی روغن آرگان است، چربی های روی پوست را به خو بی کنترول می کند و باعث حفظ رطوبت موجود در سطح پوست می شود.  از چروک شدن پوست صورت جلو گیری می کند و روند پیری را به تعویق می اندازد. این صابون را می توان برای مو ها نیز استفاده کرد.

کسانی که دارای موهای شکننده و ضعیفی هستند، می توانند از این صابون برای موهای خود استفاده کنند.در کل می توان گفت که این صابون مناسب برای صورت و کل بدن می باشد.  با حفظ رطوبت درون پوست به لطافت ونرمی پوست کمک می کند.  قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون زرد چوبه

زرد چوبه خواص بسیار زیادی را برای پوست دارد . برتری که نسبت به دیگر صابون ها دارد این است که ،با استفاده روزانه از صابون به سفت کنندگی پوست صورت کمک شایانی می کند و همواره پوستی سفید ودرخشان خواهید داشت. این صابون علاوه بر صورت برای روشن کنندگی زیر بغل و کشاله ران هم به کار می رود . بااستفاده از این صابون سفیدی و روشن کنندگی این نقاط را نیز تجربه خواهید کرد.

صابون گیاهی زرد چوبه، در تضعیف و از بین بردن موهای زاید هم نقش بسیار مهمی دارد. یعنی با استفاده روزانه از این صابون موهای زاید، تضعیف و در صورت ادامه از بین می روند. این صابون برای برای پوست صورت، خواص ضد جوش و سفید کنندگی و آنتی باکتریال نیز دارد. در مجموع می توان گفت، صابون زرد چوبه برای بهبود زخمای روی پوست هم بسیار تاثیر گذار است .  قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون برنج(صابون های سنتی و انواع آن)

این صابون مرطوب کننده بسیار قوی می باشد، که مخصوص پوست های خیلی خشک است و رطوبت و طراوت را به پوست صورت می دهد. با شست و شوی روزانه و استفاده از صابون برنج سفید کنند گی را ،به پوست خودتان هدیه دهید.

این صابون خاصیت آبرسانی نیز دارد و در کاهش پف صورت بسیار تاثیر گذار است.

صابون برنج سر شار از ویتامین های K.B.E  است. وجود این ویتامینها در صابون برنج  موجب  می شود، پوستی لطیف وعاری از چین و چروک داشته باشیم. در مجموع می توان گفت ،که صابون سنتی وارگانیک برنج موقعی ک بر روی پوست صورت قرارمی گیرد. مانند یک لایه محافظتی عمل می کند.  از خشک شدن و ترک خوردن  پوست صورت محافظت کرده و التیام بخش پوست صورت می باشد.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون خاک رس قرمز

بسیاری از پوست ها به خاطر استفاده از وسایل  و مواد آرایشی نامرغوب دچار شلی و یا افتادگی پوست می شوند. در میان این صابون های سنتی و اور گانیک صابون خاک رس قرمز وجود دارد، که موجب  سفت کنندگی و لیفتینگ پوست صورت می شود.

صابون خاک رس قرمز حالت لیفت قویی دارد.  پوست را به بهترین شیوه ممکن سفت و به حالت نرمال و طبیعی اولیه خود نزدیک می کند.  علاوه بر لیفتینگ پوست کار روشن کنندگی و لایه برداری پوست را نیز انجام می دهد. موجب شفافیت و روشن کنندگی هر چه بیشتر پوست میشود.

وجود خاک رس قرمز در ترکیبات این صابون ها موجب می شود، که سم زداییی روی پوست نیز انجام شود. اگر از صابون خاک رس قرمز به صورت روزانه استفاده گردد، علاوه بر کاربرد هاییی که در فوق به آنها اشاره کردیم شاهد مقدار بسیار کمی حجم در قسمتهای گونه خواهیم بود.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون سفید آب(صابون های سنتی و انواع آن)

سفید آب در زمان های خیلی دور هم از آن استفاده می شد. این صابون برای کل بدن کاربرد دارد و فقط مخصوص پوست صورت نمی باشد. چ

در زمانهای قدیم که وسایل آرایشی کم بود، بیشتر خانم ها و آقایان از این صابون برای روشن کنندگی پوست صورت خود استفاده می کردنند. صابون سفید آب هنوز هم به خاطر کیفیت و کارایی خوب آن در بین مردم از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است . در قالب های جدیدی به بازار عرضه می گردد.

دارای خواص گوناو گونی است. از جمله آن می توان به ایجاد شفافیت و نظافت پوست اشاره کرد، که با استفاده روزانه از این صابون پوستی همواره شفاف  وتمیزی خواهیم داشت. صابون سفیدآب برای رفع جوش و جوش های سر سیاه صورت و پشت بسیار موثر است.یعنی با استفاده دورا ای  از این صابون پوستی بدون جوش را تجربه خواهیم کرد.

همچنین این صابون در از بین برن و رفع جای جوش هم تاثیر فراوانی دارد و لک های صورت را هم کم رنگ می کند. مواد به کار رفته در این صابون بحدی تمیزی را برای پوست به همراه دارد، که دیگر پوست بدن نیازی به استفاده از شامپو بدن پیدا نمی کند و با همین صابون می توان کل بدن را شستشو داد.

صابون سفید آب برای همه سنین، مرد و زن قابلیت استفاده را دارد . قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون  تریاک

انواع مختلفی از صابون های تریاک در بازار وجود دارد یک نوع آن که کلاژن دار است و بیشترین مصرف را در بین مصرف کننده گان دارد  در فروشگاه نیووافت قابل عرضه است . ولی صابون تریاک سنتی اورگانیک کاربرد و خواص مختلفی دارد که از جمله آن می توان به خاصیت آبرسانی آن اشاره کرد اگر از صابون سنتی و اورگانیک تریاک استفاده روزانه داشته باشیم پوستی همواره مرطوب و لطیف خواهیم داشت.

صابون سنتی اورگانیک  تریاک خاصیت لیفت را نیز برای پوست صورت به هم راه دارد و در از بین بردن جوش های پوستی هم نقش مهمی دارد. استفاده دوره ای از صابون سنتی اورگانیک تریاک موجب می شود که چروک های ریز در سطح پوست از بین بروند و پوستی بدون چروک را دارا باشیم  و روند پیری را به تعویق بیندازد . قیمت تکی این صابون در فروشکاه نیووافت 27 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند قیمت آن 16 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون شتر مرغ(صابون های سنتی و انواع آن)

 

روغن شتر مرغ کاربرد های گوناو گونی را برای پوست و مو به همراه دارد. در صابون سنتی اورگانیک شتر مرغ که حاوی روغن آن می باشد، کارایی های  آن را برای پوست صورت به همراه دارد.

یکی از کار برد های مهم آن پاکسازی پوست صورت می باشد. که پوست صورت را تمیز و روشن می کند. صابون سنتی اورگانیک شتر مرغ خاصیت ضد باکتری را برای پوست صورت نیز دارد و موجب شادابی پوست شده و در رفع خستگی کمک شایانی به پوست صورت می کند.

استفاده روزانه از صابون سنتی اورگانیک شتر مرغ موجب لایه برداری سطح پوست نیز می شود.  با لایه برداری از سطح پوست سلول های جدید جای گزین آن شده و پوست روشن تر و شده وشادابی خاصی را برای پوست به همراه دارد.

وجود روغن شتر مرغ در صابون سنتی و اورگانیک شتر مرغ موجب می شود، که پوست همیشه مر طوب بماند و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن  پوست جلوگیری می کند.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون شیر الاغ

 

شیر الاغ به خاطر چربی و وجود ویتامین های فروان در آن خاصیت درمانی(برای درمان بعضی ار سرطان ها نیز استفاده می شود) زیادی برای پوست به همراه دارد. وجود شیر الاغ در صابون سنتی و ارگانیک شیر الاغ تمامی ویتامین های A،B،D،C،B1،B2،B6 را به همراه خود دارد،که وجود این ویتامین ها در صابون سنتی و اورگانیک شیر الاغ موجب می شود که چین و چروک پوست از بین برود وسفید کنندگی و روشن کنندگی بسیار قویی برای پوست صورت به همراه داشته باشد.

وجود چربی مفید در این صابون باعث احیا کنندگی برای پوست وخواص درمانی و ضد قارچ می باشد. صابون های شیر در کل باعث روشن کنندگی پوست صورت می شوند و بااستفاده روزانه از صابون سنتی و ارگانیک شیر الاغ موجب می شود لک های روی صورت هم نا پدید شوند.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون آلوورا(صابون های سنتی و انواع آن)

 

آلوورا گیاه پر خاصیتی است که هم مصرف خوراکی آن برای پوست مفید است و هم استفاده مستقیم آن بر روی پوست صورت و بدن بسیار شفا بخش می باشد، بسیاری از افراد هستند که گیاه آلوورا را در خانه پرورش می دهند و به صورت مستقیم از این گیاه بر روی پوست خود استفاده می کنند. وبه خاطر این همه خواص و کارای است، که اغلب شرکت های بهداشتی از این گیاه پر خاصیت در محصو لات خود از این گیاه معجزه گر استفاده می کنند و کارایی بسیار زیادی را دارد.

صابون سنتی و ارگانیک آلوورا دقیقا خاصیت های گیاه آلوورا را دارد. که التیام بخش و آبرسان پوست صوت بوده و برای رفع خستگی های پوستی بسیار کاربرد دارد. با استفاده روزانه و مداوم از صابون سنتی وارگانیک آلوورا پوستی شفاف و روشن خواهید داشت و موجب می شود، که التهابات پوستی از بین برود.

وجود عصاره گیاه آلوورا در این صابون موجب می شود، که رطوب موجود در سطح پوست بیشتر حفظ شود.  پوست همواره مرطوب بماند . کار آبرسانی به پوست مدام در جریان باشد . پوست از خشکی به دور می باشد. اسفاده از این صابون برای خرد سالان نیز بلامانع است و هیچ گونه عوارضی را برای بچه ها ندارد.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون شیر بز

شیر بز خواص بسیار زیادی را برای کل سیستم ایمنی بدن دارد و بسیار انرژی زا می باشد.  در صابون سنتی ارگانیک شیر بز کلیه خواص شیر بز  یافت می شود. از کاربرد های بسیار عالی صابون سنتی اورگانیک ترمیم سریع پوست های آسیب دیده است که در زمان بسیار کم به بهبود درمان آن کمک می کند وعفونت های سطحی پوست را بر طرف می کند.

سرشاری ویتامینه ها در این صابون با عث می شود، که برای درمان پوست هایی که دچار سوزش  التهاب توسط نور مستقیم خورشید می شوند به کار برده شود و پوست صورت را درمان کند.استفاده روزانه و مداوم از صابون سنتی و ار گانیک شیر بز موجب  پاکسازی و نرم و مرطوب نگه داشتن پوست صورت نیز می شود.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

  • صابون ماریانا(صابون های سنتی و انواع آن)

 

آخرین صابونی که در این مبحث می خواهیم برای شما تشریح کنیم صابون سنتی و ارگانیک ماریانا است، که فقط مخصوص بانوان می باشد.

گیاه ماریانا کاربرد های درمانی زیادی را برای بانوان دارد و عصاره این گیاه با ارزش به صورت های قرص(قرص های شیاف ماریانا هم در فروشگاه نیو وافت به صورت تک و عمده موجود می باشند) و صابون برای بانوان قابلیت استفاده را دارد.

صابون سنتی و اورگانیگ ماریانا همه خواص گیاه ماریانا را دارد و کاربرد های بسیار زیادی را برای بانوان دارد. صابون سنتی و اورگانیگ ماریانا یک صابون با خاصیت ضد عفونی کننده بسیار بالا، می باشد و واژن را به طور کامل ضد عفونی می کند و با ضدعونی و تمیز شدن واژن از میکرب ها بوی بد واژن نیز از بین می رود.

خواص درمانی این صابون:

اگر از این صابون به صورت مداوم و دوره ای استفاده شود، ترشحات واژینال را تنظیم میکند.  از اختلالات آنها جلوگیری می کند و درد هنگام نزدیکی را نیز کمتر می کند. استفاده روزانه  و دوره ا ای از صابون سنتی و ارگانیک ماریانا برای خانم هایی که به صورت طبیعی زایمان میکنند، موجب منقبض شدن ماهیچه های واژن شده و به حالت اولیه بر می گرداند.

صابون سنتی و اورگانیک ماریانا خارش ها و التهابات واژن را نیز به طور کامل بر طرف کره و عفونت های را نیز به طور کامل رفع می کند.

طریقه استفاده این صابون به این صورت است، که ابتدا دستها و واژن را با آب تمیز کرده سپس صابون را در ست ها حرکت دهید تاکف کند بعد کف را با آرامی به واژن زده به طوری که کف تمام سطح واژن را پوشش دهد. بعد از گذشت 2 الی 3 دقیقه واژن را شستسو دهید و با حوله و یا پارچه نخی آن را خشک کنید و برای نتیجه بهتر این کارا هر روز انجام دهید.

قیمت تکی این صابون در فروشگاه نیووافت 25 هزاتومان بوده و کسانی که این صابون را به صورت عمده خریداری کنند، قیمت آن 15 هزارتومان در هر جین می باشد.

 

توصیه نیو وافتی(صابون های سنتی و انواع آن)

صابون ها به خاطر ارتباط مستقیم با پوست صورت، از کارایی بهتری نسبت به سایر  محصولات پوست و مو بر خودار هستند. برای نتیجه بهتر و سریع تر از صابون ها  سنتی و اورگانیک همیشه سعی کنید، از تمیز بودن پوست و مو اطمینان داشته باشید. سپس کف صابون را بروی پوست قرار دهید. به گونه ای که کف صابون کل پوست را پوشش دهد و بعد از گذشت  مدت 2 الی 3 دقیقه کف صابون را با آب از روی سطح پوست پاک کنید و پوست را با حوله به آرامی خشک کنید.

دسته‌بندی آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت