دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ

بازدید: 628 بازدید
قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ

قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ

در مطالبی که در زیر بیان می شوند، مشخصات لازم در مورد قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ می باشند. تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ موجود در بازار در حال حاضر چهار مدل می باشند. نیووافت برای مقایسه ی راحت تر آنها همه ی محصولات را به صورت مختصر و مفید توضیح داده است. همچنین ویژگی های برجسته ی هر محصول و سال تولید شده ی محصول را نیز نوشته است. برای دریافت قیمت دقیق محصولات تحویل درب منزل همراه با گارانتی لطفا با مشاوران نیووافت در ارتباط باشید.

قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ را در زیر بیان کرده ایم :

1.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ  43inchFHD FLAT TV N5000 SERIES 5 ) N5000 ) : تومان 7.100.000
2.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchT5300 FHD smart TV 2020 ) T5300 ) : تومان 8.200.000
3.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchN5370 smart FHD TV ) N5370 ) : تومان 8.400.000
4.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchRU7100 4K smart UHD TV2019 ) RU7100 ) : تومان 10.700.000

در زیر هر کدام از این محصولات را به صورت جدا گانه توضیح داده ایم.

1.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ  43inchFHD FLAT TV N5000 SERIES 5 ) N5000 )

این تلویزیون دارای صفحه نمایش FULL HD از نوع LED می باشد. کیفیت تصاویر در صفحه نمایش های FULL HD دو برابر صفحه نمایش های HD  می باشد. در تلویزیون 43 اینچ سری 5 مدل N5000 تصاویر به صورت تصفیه شده به صفحه نمایش می رسند تا وضوح تصاویر افزایش یابد. با داشتن این صفحه نمایش کنتراست رنگ ها و تصاویر بسیار بالاتر از تصاویر صفحه نمایش HD می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش 1920*1080p می باشد.

طراحی تلویزیون 43 اینچ سری 5 مدل N5000

در طراحی این تلویزیون از مدل خاصی استفاده گردیده است که در عین سادگی به دکوراسیون داخلی خانه نمود خاصی می دهد. شما با داشتن این تلویزیون می توانید شکلی کلاسیک به خانه ی خود بدهید. در زیر تصاویری از طراحی این مدل از سری های سامسونگ را می توانید مشاهده کنید.

تکنولوژی Wide Colour Enhancer

سامسونگ با داشتن تکنولوژی Wide Colour Enhancer در سری های 5 توانسته است رنگ های غنی را داشته باشد و همین باعث می شود رنگ ها به صورت تصفیه شده باشد. ما می توانیم توسط این تکنولوژی رنگ تصاویر را با عمق بیشتر و کیفیت بالاتری ببینیم.

اتصالات توسط HDMI و USB

سری 5 تلویزیون های سامسونگ دارای 2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB  می باشند. توسط کابل HDMI می توانیم محصولات سازگار مانند کنسول های بازی را به تلویزیون وصل کنیم. با داشتن هارد اکسترنال و حافظه های USB می توانیم از محتوا های خود لذت کافی را ببریم. تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ N5000 از قالب های رسانه ای JPEG، MP3، ASF و AVI  پشتیبانی می کند.

2.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchT5300 FHD smart TV 2020 ) T5300 )

این تلویزیون را سامسونگ در سال 2020 به بازار عرضه کرد و دارای ویژگی های برجستهای می باشد. صفحه نمایش تلویزیون که از مهم ترین قسمت های یک تلویزیون می باشد در این تلویزیون از نوع FULL HD بوده که کیفیت و وضوح تصاویر آن دو برابر تلویزیون های با صفحه نمایش HD می باشند.

کنترل از راه دور

بعد از صفحه نمایش قابل توجه این محصول کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ 43 اینچ T5300 از ویژگی های برجسته این تلویزیون به شمار می رود. توسط این کنترلر ما به راحتی می توانیم محتواهای خود را جست و جو کنیم و از آنها لذت ببریم. توسط کنترل از راه دور حتی می توان سایر دستگاه های سازگار را کنترل و تنظیم کنیم. 

 HDR یا همان دامنه ی دینامیکی بالا در تلویزیون سامسونگ 43 اینچ T5300

در سری 2020 تلویزیون سامسونگ T5300 از تکنولوژی HDR استفاده گردیده است. با داشتن این تکنولوژی ما می توانیم تصاویر را با وضوح بالا و خیره کننده بر روی صفحه نمایش دریافت کنیم و با داشتن جزئیات بیشتر از تصاویر از آن لذت بیشتری ببینیم. همچنین ما با داشتن تکنولوژی HDR مشکی را در قسمت های مشکی تاریک تر و روشنایی را در قسمت های روشن تصاویر روشن تر و با جزئیات بیشتر می بینیم. قطعا طیف رنگی غنی را با داشتن HDR از محتوا ها می توانیم دریافت کنیم.

تکنولوژی PURCOLOR

یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در تلویزیون سامسونگ 43 اینچ T5300 برای بهبود وضوح تصاویر بکار گرفته شده است تکنولوزی purcolor می باشد. ما می توانیم با این تکنولوژی در صحنه های تصاویر احساس زنده بودن تصاویر را دریافت کنیم. زمانی که ما به تماشای یک فیلم می نشینیم این تکنولوژی ما را دقیقا در وسط اتفاقات فیلم نگه می دارد و باعث می شود یک لذت فراموش نشدنی را از محتوا دریافت کنیم.

تصاویر بهبود یافته با ultra clean view

در سری های قبلی تلویزیون های سامسونگ از این تکنولوژی استفاده نگردیده بود ولی در سال 2020 سامسونگ با داشتن ultra clean view در تلویزیون سری 5300 خود توانست بر اعوجاج تصاویر غلبه کند و تصاویر را بهبود کامل یابد. همین تکنولوژی در کنار تکنولوژی های بالا سبب شدند تصاویری یک پارچه و بدون پارگی را ما هنگام دیدن محتواهای مورد علاقه یمان دریافت کنیم.

طراحی تلویزیون سامسونگ 43 اینچ  T5300

قطعا یکی از مسائلی که در سال 2020 به آن اهمیت داده شده است طراحی تلویزیون ها می باشد. طراحی جدید سامسونگ در سال 2020 برای سری T5300 نازک بودن تلویزیون ها می باشد. که چیدمانی کلاسیک را به فضای خانه می دهد. شعار سامسونگ برای طراحی جدید خود فریم یا قاب عکس می باشد. یعنی شما عزیزان می توانید همانند یک قاب از تلویزیون خود استفاده کنید و آن را به دیوار نصب کنید و اگر آن را روی پایه های آن نصب می کنید بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید.

سایر ویژگی های مهم تلویزیون سامسونگ 43 اینچ  T5300(قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ)

1.    از دیگر ویژگی های مهم که می توانیم به آن اشاره کنیم داشتن AIR PLAY 2 در این تلویزیون می باشد. توسط AIR PLAY 2 ما می توانیم محصولات با سیستم عامل IOS را به تلویزیون خود وصل کنیم. این دستگاه ها و محصولات به راحتی می توانند توسط این ویژگی با تلویزیون سامسونگ به اشتراک گذاشته شوند و ما خاطرات خود را می توانیم توسط آن دوباره بر روی یک صفحه نمایش بزرگ بازبینی کنیم.

2.    آمازون الکسا یا همان هوش مصنوعی که ما به راحتی می توانیم از طریق آن با سایر محصولات دیگر که از آمازون الکسا پشتیبانی می کنند ارتباط برقرار کنیم و به راحتی هرچه تمام از یک خانه ی هوشمند لذت ببریم. ناگفته نماند ما توسط آمازون الکسا در تلویزیون می توانیم سایر محصولات سازگار را کنترل کنیم. کانال ها را عوض کنیم و یا صدای بلندگو ها را کم و زیاد کنیم و یا محتواهای مورد علاقه یمان را بیابیم.

3.    دستیار گوگل یا همان GOOGLE ASSISTANT یکی دیگر از این ویژگی های مورد توجه می باشد که به ما در کنترل کردن هر چه هوشمندتر تلویزیون کمک می کند. به راحتی می توانیم در گوگل جست و جو کنیم و به راحتی می توانیم کانال های تلویزیون را با صدای خود بالا و پایین کنیم و یا صدای بلندگوی تلویزیون را کم و زیاد کنیم.

3.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchN5370 smart FHD TV ) N5370 )

راهنمای محتوا

در تلویزیون سری N5370 سامسونگ به راهنمای محتوا بسیار دقت شده است. به دلیل استفاده کردن ناگریز از اینترنت در تلویزیون ها سامسونگ چاره اندیشی کرده و این ویژگی را در سری تلویزیون های N5370 بکار گرفته است. اگر بخواهیم به طور خلاصه و مفید در مورد آن مطالبی بیان کنیم باید بگوییم با داشتن راهنمای محتوا ما به راحتی و سادگی هرچه تمام تر سرچ و جست و جو می کنیم و محتواهایبیشتری را دریافت می کنیم. پس از ویژگی های برجسته ی این تلویزیون راهنمای محتوای آن می باشد.

محیط کار را به خانه بیاورید

امروزه اکثر کارها را ما توسط لپ تاپ ها انجام می دهیم. شرکت سامسونگ در تلویزیون سری N5370 این قابلیت را در تلویزیون گنجانده است که ما بتوانیم با تبدیل تلویزیون خود به لپ تاپ همه ی کار های خود را به راحتی هر چه تمام تر با آن انجام دهیم. این کار توسط فضای ابری تلویزیون انجام پذیر است و ما صفحه ی تلویزیون را به یک آینه برای صفحه ی لپ تاپ تبدیل می کنیم و از یک صفحه ی بزرگ برای کار کردن لذت کامل را می بریم.

یک پلیر مجازی موسیقی را داشته باشید

سیستم جدیدی که در تلویزیون سامسونگ بکار گیری شده است موسیقی مجازی می باشد. در بالا هم به آن اشاره کردیم ما به ناچار باید برای تلویزیون خود اینترنت داشته باشیم تا بتوانیم از امکانات کامل تلویزیون بهره ببریم. برای لذت بردن بیشتر از تلویزیون سامسونگ از موسیقس مجازی در برنامه های تلویزیون استفاده کرده است. که با دسته بندی محتواهای مورد علاقه ی خود شما عزیزان می توانید لذت کامل را از آن ببرید و همیشه موسیقی های جدید را در تلویزیون خود داشته باشید. برای مشاهده ی نحوه ی متصل کردن تلویزیون خود به اینترنت اینجا کلیک کنید.

LIVE CAST(قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ)

توسط این ویژگی شما به راحتی می توانید محتویات و تجربه های داخل گوشی خود را با تلویزیون به اشتراک دو طرفه بگذارید و از آن لذت ببرید. حتی توسط این ویژگی می توانید محتواها را در دنیای مجازی نیز در صفحات مجازی خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

HOME CLOUD یا ابر خانگی تلویزیون سامسونگ 43 اینچ N5370

راه حل امن دیگر برای نگهداشتن محتواهای داخل گوشی خود ابر خانگی یا HOME CLOUD می باشد. با داشتن این ویژگی شما یک حافظه داخلی را در تلویزیون خود دارید که می توانید محتویات داخل گوشی خود را به آن جا انتقال دهید و از آنها در فضایی امن نگهداری کنید. در این قسمت شما می توانید داده های خود را نیز ذخیره کنید و موقع نیاز دوباره آن ها را بازبینی کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 43 اینچ N5370

در مورد صفحه نمایش این مدل از سری های تلویزیون سامسونگ باید گفت که از نوع LED می باشد. وضوح آن FULL HD بوده و کیفیت آن نسبت به تلویزیون های HD دو برابر می باشد. طراحی نسبتا شیکی دارد اما نسبت به مدل 2020 آن قابل قبول نمی باشد.

اتصالات تلویزیون سامسونگ 43 اینچ N5370

اتصالات در این تلویزیون از طریق 2 پورت HDMI و یک پورت USB انجام می گیرد. البته ناگفته نماند می توانید محتویات داخل USB و یا هارد اکسترنال را نیز در این تلویزیون به خاطر داشتن فضای ابری داخلی انتقال دهید. البته تمام توانایی های این تلویزیون به پردازنده قوی آن برمی گردد که کمک می کند یک محصول قوی داشته باشید.

4.    تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 43inchRU7100 4K smart UHD TV2019 ) RU7100 ) 

تکنولوژی PURCOLOR تلویزیون سامسونگ 43 اینچ RU7100 (قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ)

این تکنولوژی باعث زنده شدن رنگ های تصاویر می شود. همچنین احساس لمس کردن و درک کردن رنگ های محتویات فیلم و تصاویر با این ویژگی برای بیننده ملموس می گردد. رنگ ها حالت طبیعی تری را بر روی صفحه نمایش به نمایش می گذارند و بیننده به هنگام تماشا کردن آن خستگی را در چشمان خود احساس نمی کند.

HDR در تلویزیون سامسونگ 43 اینچ RU7100 

ما با داشتن ویژگی HDR در تلویزیون می توانیم جزئیات بیشتری را هنگام نگاه کردن به تلویزیون دریافت کنیم. رنگ ها حالتی برجسته را به خود می گیرند. در قسمت های تاریک و روشن تصاویر ما شاهد جزئیات بیشتری هستیم که لذت ما را برای دیدن فیلم ها دو چندان می کند. HDR به ما کمک می کند که بتوانیم تصاویر را با بهبودی و وضوح و کیفیت بالا دریافت کنیم.

دارای یک پردازنده ی قوی

قطعا برای دریافت تصاویر با وضوح کامل ما به یک پردازنده ی قوی نیاز داریم. شرکت سامسونگ در مدل RU7100 از این پردازنده استفاده کرده است که کیفیت تصاویر را به ULTRA HD ارتقاء می دهد پس ما تصاویر را با رزولوشن 3840*2160 یا همان 4K دریافت می کنیم که در بین سایز های 43 اینچ سامسونگ منحصر به فرد می باشد. همچنین می توان با این پردازنده کنترل تمام HDR را به دست گرفته و رنگ ها را به درستی تنظیم کرد تا تصفیه ی رنگ ها به صورت کامل و بدون هیچ طول موجی اضافی بر روی صفحه نمایش ظاهر شود. کیفیت قدرتمند تصاویر در این تلویزیون بسیار ملموس و قابل درک است.

Bixby یا همان کنترل صوتی هوشمند 

یک ویژگی کاربردی برای کنترل تلویزیون، Bixby یا همان کنترل صوتی هوشمند می باشد. ما توسط این ویژگی به راحتی می توانیم تلویزیون را کنتل کنیم و محتوا های داخل آن را جست و جو کنیم. البته با این ویژگی ما یک دستیار هوشمند صوتی را نیز داریم که می توانیم از آن نیز استفاده کنیم.

کسب جزئیات بیشتر(قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ)

قطعا در سری جدید تلویزیون های سامسونگ ما می توانیم در فاصله ای نزدیک از تلویزیون قرار داشته باشیم و به آن نگاه کنیم چون به راحتی و بدون اینکه چشمانمان احساس خستگی کنند ما می توانیم به تصاویر نگاه کنیم. پس با نگاه کردن از فاصله ی نزدیک به تصاویر ما شاهد دیدن تصاویر با جزئیات بیشتر می باشیم. البته ناگفته نماند وقتی از فاصله ای نزدیک به تلویزیون نگاه کنیم ما به هنگام استفاده از تلویزیون برای بازی کردن می توانیم در وسط بازی قرار بگیریم و از آن لذت کامل را ببریم. برای پیدا کردن سایز تلویزیون خود و فاصله ی نشستن از تلویزیون ها لطفا کلیک کنید.

طراحی شیک

طراحی ru7100 بسیار شیک و مدرن می باشد و نمایی خاص را به محیط خانه می دهد. به راحتی هرچه تمام به دیوار نصب می شود. اگر آن را روی پایه هایش قرار دهیم بدون هیچ نگرانی از افتادن و ضربه خوردن تلویزیون می توانیم از آن استفاده کنیم. با داشتن این تلویزیون یک سادگی مدرن را می توانید به فضای خانه ی خود بدهید.

تلویزیونی با اتصالات بدون مرز

خب منظور از اتصالات بدون مرز روشن است. با داشتن یک تلویزیون سامسونگ ru7100 ما می تونیم با وسایل خانگی دیگری هم متصل شویم بدون اینکه حتی آن وسایل هم مارک با تلویزیون باشند. این ویژیگی به راحتی این تلویزیون را منحصر به فرد می کند. توسط این ویژگی می توان به راحتی به بلندگوها و سینماهای خانگی نیز وصل شد.

سایر ویژگی های مهم تلویزیون سامسونگ 43 اینچ RU7100

1.    دستیار گوگل یا همان google assistant یکی از ویژگی هایی است که شرکت سامسونگ به آن پرداخته است. با این ویژگی می توان با صدای خود کنترل تلویزیون خود را برعهده گرفت و به راحتی هر چه تمام کانال ها را بالا پایین کرد و در جست و جوی گوگل محتواهای خود را یافت و آنها را دسته بندی و از آنها لذت برد.

2.    با airplay 2 می توان تمام محصولات شرکت اپل را به تلویزیون سامسونگ وصل کرد. شما به راحتی می توانید محتوای داخل گوشی iphone، I pad، mac و غیره را برروی صفحه نمایش انتقال دهید و آن را به اشتراک بگذارید.

اتصالات در تلویزیون سامسونگ 43 اینچ RU7100(قیمت تلویزیون های سامسونگ 43 اینچ)

در سری 7 تلویزیون سامسونگ برای کابل های HDMI از 3 پورت استفاده شده است و برای USB نیز 2 پورت جاساز شده است. سرعت انتقال داده ها در این کابل ها بسیار بالا می باشد. البته به این تلویزیون ها نیز هارد اکسترنال وصل می شود و ما می توانیم محتوای داخل آن را بر روی تلویزیون نیز مشاهده کنیم. از طریق کابل های HDMI نیز ما می توانیم کنسول های بازی و سینمای خانگی را به تلویزیون وصل کنیم و لذت کافی را از این تلویزیون ببریم.

توصیه ی نیووافتی

نیووافت توضیحات لازم و کافی و همچنین ویژگی های برجسته ی هر کدام از محصولات را برای راهنمایی شما عزیزان به هنگام خرید نوشته است. شما با مراجعه به قسمت محصولات می توانید در مورد هر کدام از آنها جزئیات بیشتری را دریافت کنید. با داشتن این لیست کامل شما دید بهتری را نسبت به تصمیم خود پیدا می کنید و با داشتن قیمت به روز شده و مشخصات کلی محصولات می توانید انتخابی راحت و تصمیمی درست را بگیرید. لطفا لیست قیمت محصولات دیگر را نیز برای به انجام رساندن خرید های دیگر خود در قسمت مقالات نگاه کنید.

دسته‌بندی تلویزیون ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت