دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی

بازدید: 841 بازدید
مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی

مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی

موضوع بحث ما مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی است. در هر مکان وجود برخی وسایل از ضروریات می باشد. حال این مکان می تواند منزل مسکونی، محل کار و یا حتی هتل و مسافرخانه باشد. یکی از این وسایل یخچال است که به شما کمک می کند مواد غذایی تازه و سالم را در اختیار داشته باشید. یخچال ها با بیرون راندن هوای گرم و داخل کردن هوای سرد، سرعت سرد شدن مواد و یا منجمد شدن آنها را بالا می برند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، تنوع تولید کنندگان بیشتر شده است و هر وسیله یا دستگاهی را نیاز داشته باشید، می توانید آن را در برندهای مختلف در بازار بیابید.

مزایا و معایب تنوع برند ها

این افزایش برندها مزیت و معایب خود را نیز دارد. یکی از مزایای آن می تواند رقابت قیمت در میان تولیدکنندگان باشد.  از معایب آن ورود اجناس بدل به بازار است ، که باید بتوانید جنس اصل را از بدل تشخیص دهید تا هزینه شما هدر نرود. پس قبل از خرید یخچال سعی کنید با یک فرد مطمئن که اطلاعات بالایی دارد مشورت کنید. یخچالتان را طبق جمعیت و ظرفیت های خانواده خریداری کنید تا بتوانید سالیانی را در کنار آن، زندگی آرامی داشته باشید.

یخچال ها در چندین مدل بالا و پایین، دوقلو و ساید بای ساید تولید گشته اند. هر کدام از این یخچالها مزایا و معایب خود را دارد .  شما طبق متراژ محیط و جمعیت خانواده می توانید، هر کدام از این مدل ها را خریداری نمایید، نیووافت در این مقاله به مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی پرداخته است. همانطور که می دانید، برندهای سامسونگ و ال جی از معتبرترین و خوشنام ترین برندها می باشند که توانسته اند اعتماد مردم را به خود جلب نمایند. در مقایسه آنها با یکدیگر به برخی مزایا و معایب می توان پی برد. حال ما سعی داریم خرید شما را راحت تر کنیم و تا با اطلاعات کامل تری خرید خود را نهایی کنید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

یخچال دو قلو سامسونگ

همانگونه که مطلع هستید کمپانی ها تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصولی باب میل کاربر تولید نمایند. سامسونگ نیز همینگونه بوده است. این کمپانی در ساخت یخچال هایش هیچ گونه کمی و کاستی باقی نگذاشته است.

مشخصات یخچال های سامسونگ

یخچال های دوقلو سامسونگ ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارند. در کنار این زیبایی می توان به تنوع طرح و رنگ نیز اشاره کرد. عموما سامسونگ از رنگهای سفید، سیلور و استیل بهره برده تا بتوانید طبق رنگ بندی دکور آشپزخانه خود هر کدام را انتخاب نمایید. یخچال های دوقلو سامسونگ برخی دارای دو درب و برخی دارای سه درب هستند. برخی از آنها تنها آب سرد کن دارند و در برخی دیگر یخ ساز نیز تعبیه شده است.

هر کدام از این یخچال ها دارای قیمت های جداگانه می باشند که طبق توانایی و علاقه خود می توانید در میان آنها بهترین را بیابید.

مشخصات داخل یخچال

اگر بخواهیم داخل یخچال را شرح دهیم می توان گفت تعداد قفسه های بالا و کشو (در انواع یخچال های بین یک یا دو کشو متفاوت است).  بر روی درب یخچال انواع قفسه ها قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید بطری ها، شیشه مربا، دارو و حتی تخم مرغ را در آن جای دهید.  قفسه های داخلی یخچال را نیز می توانید به راحتی بالا و پایین کنید تا بلندترین پارچتان را در آن جای دهید. البته قفسه های جمع شونده یا تاشو نیز برای این یخچال قرار داده شده تا در صورت نیاز آنها را جمع یا بسته کنید. این قفسه زیبایی چند برابری به یخچال بخشیده است و کارایی آن را بالا برده است.

کشوهای این یخچال دارای فضای بسیار زیاد و تنظیم رطوبت خودکار می باشد تا میوه ها و سبزیجات در این کشو مدت طولانی سالم باقی بماند. شما می توانید در این کشو مواد غذایی بزرگ و حجیم را نیز جای دهید. تمامی این قفسه ها از بهترین جنس نشکن هستند، مقاومت بالایی دارند و سالیان طولانی می توانید از آنها بهره ببرید. قسمت فریزر این محصول نیز به زیبایی کشو و قفسه قرار داده شده است تا مواد غذایی بسیاری را مرتبا در خود جای دهد و آنها را منجمد کند. جنس قفسه های فریزر نیز نشکن می باشند، درب های این محصول دارای دستگیره آسان باز شو می باشند و با حرکتی بسیار راحت و سریع باز و بسته می شوند.

ظرفیت یخچال های سامسونگ

یخچال های دوقلو سامسونگ دارای ظرفیت بالایی هستند و به راحتی می توانند انواع مواد غذایی را در آن سامان دهی کنید تا بسیار راحت به آنها دسترسی پیدا کنید. شما با کوچک ترین اذیتی می توانید ، مواد غذایی را از یخچال خارج نمایید.

 

NO FROST در یخچال های سامسونگ

در یخچال های دوقلو سامسونگ از فناوری NO FROST استفاده شده است. این فناوری گردش هوا را برای حفظ دمای ثابت افزایش می دهد، تا از به وجود آمدن یخ زدگی جلوگیری کند. این فناوری محیط یخچال را بسیار سریعتر به دمای مورد نیاز می رساند تا از اتلاف انرژی و قدرت جلوگیری کند.

سیستم های خنک کننده همه جانبه در تمامی نقاط یخچال نصب گشته است تا یخچال به طور مساوی از گوشه به گوشه خنک گردد. این امر سبب می شود دما ثابت باقی بماند و مواد غذایی همانگونه تازه باشند و از فاسد شدن آنها نیز جلوگیری می شود.

 

POWER COOL در یخچال های سامسونگ

برای یخچال های دوقلو سامسونگ، دکمه POWER COOL تعبیه شده است. با لمس این دکمه هوای سرد با شدت بالاتری به داخل یخچال وارد می شود و سبب می شود در کمترین زمان مواد غذایی سرد شوند و یا مواد غذایی داخل فریزر منجمد گردند. از این عملکرد می توانید در زمان هایی که مهمان دارید و در کم ترین زمان به نوشیدنی سرد احتیاج دارید، استفاده نمایید.

 

هوشمند بودن یخچال های دو قلو

یکی از جذابیت های این یخچال دوقلو، هوشمند بودن آن می باشد، به راحتی و با نصب برنامه می توانید یخچال را به گوشی هوشمند خود متصل نمایید. در این صورت حتی اگر درب یخچال باز باشد گوشی شما به صدا در می آید.  با کمک این عملکرد می توانید حالت های خنک کننده سریع را کنترل کنید و یا دما را کم و زیاد کنید. با وجود این عملکرد دیگر نیاز به مطالعه دفترچه راهنما ندارید زیرا گوشی شما تمامی حالتها را به نمایش می گذارد.

 

نوع کمپرسور در یخچال های کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ برای یخچال های دوقلو از کمپرسور اینورتر استفاده است، که بسیار قدرتمند است. این کمپرسور به طور خودکار سرعت خود را در پاسخ به تقاضای خنک کننده در هفت سطح قرار می دهد و نیازی به تغییر دما ندارید. سر و صدای این کمپرسور بسیار کم است و آرامش را به محیط شما هدیه می دهد. این کمپرسور سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و مصرف برق شما را کاهش می دهد. برای این مدل از یخچال 10 سال ضمانت و گارانتی در نظر گرفته شده است که خود نشانه اطمینان تولید کننده از محصولش می باشد.

نورپردازی یخچال های سامسونگ

نورپردازی در این یخچال بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است. هنگام باز کردن درب یخچال قسمت بالا و دو طرف یخچال روشن می شود. این امر مصرف انرژی را بالا نمی برد و سبب می گردد با این نور ملایم داخل یخچال را به راحتی مشاهده کنید.

 

یخچال دو قلو سامسونگ

یخچال دوقلو ال جی

 

یکی دیگر از برندهای معتبر، برند ال جی می باشد که همانند سامسونگ از برندهای خوشنام است و در میان دیگر برندها خوش درخشیده است. ال جی در تولید یخچال و فریزرها از جدیدترین تکنولوژی ها بهره برده است و آنها را با امکانات هر چه بالاتر روانه بازار ساخته است. در تولیدات خود یخچال و فریزر بالا و پایین، دو قلو و ساید بای ساید را جای داده است.  نیووافت در این مقاله به شرح یخچال دوقلو ال جی پرداخته است تا شما را با ویژگی های کامل آن، آشنا سازد.

 

مشخصات یخچال های دوقلو ال جی

ال جی به زیبایی محصولاتش بسیار بها می دهد و این محصول را در دو رنگ سفید و نقره ای با بدنه ای استیل که ضد خط و خش می باشد تولید ساخته است.

 

فضای داخلی یخچال های ال جی

 

این محصول دارای فضای داخلی بسیار زیادی می باشد که ظرفیت جای دهی مواد بسیار زیادی را در خود دارد. قفسه هایی زیاد در قسمت یخچال و کشوهای با عمق بالا در قسمت فریزر قرار داده شده است. در قسمت داخلی بر روی بدنه یخچال طبقه بندی جذابی قرار داده شده تا بتوانید بطری های آب، شیشه های مربا، دارو ها و تخم مرغ ها را جای دهید. قفسه های داخلی یخچال قابلیت جا به جایی دارند و می توانید با بالا و پایین آن ها بلندترین پارچ را نیز در یخچال جای دهید.

در قسمت پایینی یخچال دو عدد کشو برای جای دهی انواع میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. این کشو ها قابلیت تنظیم رطوبت به صورت خودکار را دارند و در طولانی مدت مواد غذایی یا سبزیجات شما فاسد نمی شود. جنس تمامی این قفسه و کشوها از بهترین جنس از شیشه و پلاستیک نشکن هستند که مقامت زیاد و تحمل وزن بالایی دارند.

 

نوع کمپرسور در یخچال های ال جی

ال جی برای این محصول از کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است. این کمپرسور دارای قطعات کمتری نسبت به کمپرسور پیستونی می باشد. پس می تواند دما را سریع تر تنظیم کرده و آن را ثابت نگه دارد. این کمپرسور سبب صرفه جویی در انرژی می شود و مصرف برق آن بسیار اندک می باشد. پس با داشتن این یخچال از مصرف برق خیالتان راحت است و نگران هزینه های بیشتر نمی شوید.

 

FRESH COOLING در یخچال های ال جی

از فناوری های به کار برده شده در یخچال دوقلو ال جی، فناوری FRESH COOLING می باشد. با کمک این فناوری و خروجی هایی که در هر طبقیه از یخچال قرار داده شده است. دما به صورت یکنواخت در کل محیط به گردش در می آید و این امر سبب تازه ماندن و دیرتر فاسد شدن مواد غذایی می گردد.

کمپانی ال جی این سری از تولیدات خود را بدون برفک تولید ساخته است، برفک در علت نوسانات دمایی به وجود می آید اما با کنترل دما و همسان سازی آن، ال جی توانسته است مانع از به وجود آمدن برفک گردد، با این وجود یخچال شما دائما تمیز و بدون برفک می باشد.

 

روشنایی یخچال های ال جی

روشنایی جذاب و طراحی بسیار زیبای لامپ های LED سبب گشته تا در هر زمان از شبانه روز بخواهید یخچال را باز کنید. بدون اذیت شدن چشم هایتان تمام محیط را مشاهده کرده و راحت تر مواد مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. ال جی این لامپ های LED را در قسمت پشت و بالای یخچال قرار داده است.

 

دستگیره های یخچال های  ال جی

یکی دیگر از ویژگی های این محصول دستگیره های آسان باز شو آن می باشد. بدون کوچک ترین اذیتی و با کم ترین فشار درب یخچال و فریزر باز می گردند. این دستگیره ها به شما امکان قرار دادن یخچال را در نزدیک دیوار نیز می دهد و بدون اصابت به دیوار درب یخچال باز می گردد.

مزایا و معایب یخچال های دوقلو سامسونگ و ال جی

اگر بخواهیم مقایسه ای بحث کنیم، می توان گفت این دو یخچال در یک سطح قرار دارند اما اگر زیبایی یخچال برای شما اهمیت دارد یخچال های سامسونگ زیباتر و شکیل تر هستند.

کمپرسور یخچال ال جی خطی بوده و کمپرسور یخچال سامسونگ اینورتر می باشد، هر دو کمپرسور کم مصرف هستند اما درصد جزئی مصرف یخچال ال جی کمتر می باشد.

از لحاظ تعمیرات باید گفت که یخچال های ال جی درصد خرابی کمتری دارند اما در صورت خرابی، قطعات یخچال سامسونگ سریع تر یافت می گردند و هزینه کمتری در تعمیرات به خود اختصاص می دهند.

ماندگاری غذا در یخچال های ال جی درصدی کمتر از یخچال های سامسونگ می باشد.

درصد ترک خوردن اجزای داخلی در یخچال های سامسونگ بیش از یخچال های ال جی می باشد.

 

 

سخن پایانی

امیدواریم با گردآوری این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم. مقالات دیگری نیز برای تکمیل این اطلاعات در قسمت مقالات سایت نیووافت درج شده است که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید آنها را نیز مطالعه کرده و سپس خریدتان را نهایی نمایید.
با آرزوی بهترین ها برای شما

مهدوی

دسته‌بندی یخچال ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت