دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

کراتین مو یا کراتین درمانی چیست

بازدید: 602 بازدید
کراتین مو یا کراتین درمانی چیست

کراتین مو یا کراتین درمانی چیست؟

کراتین مو یا کراتین درمانی چیست ؟  به نوعی پروتئین طبیعی گفته می شود ،که ماده پیوندی میان مولکول ها را تشکیل می دهد و باعث محکم شدن پیوند مولکولی می شود. این پروتئین به صورت نامحلول در آب ، است و دارای مقداری گوگرد و آمینو اسید نیز می باشد. کراتین به دو صورت وجود دارد که یکی آلفا کراتین و دیگری بتا کراتین نام دارد، که همان کراتین موجود در مو است. متخصصین نیووافت در این مقاله شما را با فرآیند کراتین و کراتین درمانی، مزایا و معایب کراتین، مراقبت های بعد از کراتین، مراحل کراتین و … به طور کامل آشنا خواهد کرد.

معرفی تخصصی کراتین مو یا بتا کراتین

این نوع ازکراتینی که برای صاف کردن مو ها استفاده می شود، از چند منبع طبیعی و مصنوعی تهیه خواهد شد. کراتین را می توان از نوعی گیاه استوایی که در کشور برزیل پرورش  می شود، استخراج کرد. آن را از پشم گوسفند، شاخ بعضی حیوانات و پر مرغ نیز تهیه می کنند. نوع کراتین صنعتی نیز کراتین هیدرولیز شده یا Enzymatic ( آنزیمه شده ) نامیده می شود و از مجموعه ی آمینو اسیدهایی تشکیل شده است، که به طور خاصی ترکیب شده اند. کراتین طبیعی به هیچ عنوان به مو ها آسیبی وارد نمی کند و ساختار مو را به طور عمیق و دائمی ترمیم و احیا می سازد. اما کراتین صنعتی دارای یک سری ترکیبات شیمیایی است که،  استفاده بیش از حد آن ممکن است فیبر مو را بسوزاند و به ساختمان مو آسیب های جبران ناپذیر وارد نماید.

تعریف عامیانه کراتینه کردن مو یا کراتین تراپی

کراتین به طور طبیعی نوعی پوشش حفاظتی برای بافت مو می باشد که مو ها را از آسیب های روزانه، ریزش، خشک شدن، شکستگی، موخوره، آسیب های ناشی از رنگ ها و مواد دکلره و … محافظت می کند. در صورتی که این آسیب ها شدید باشند و بتوانند ساختار کراتینه را تجزیه کنند،  مو شروع تضعیف می شود و کم کم مو ها دچار مشکلات مختلف از جمله خشکی، سوزش، شکنندگی، ریزش و … می شوند.

در این صورت شما نیاز پیدا خواهید کرد که عمل کراتینه یا کراتین تراپی، انجام دهید و به صورت دستی کراتین از دست رفته را به مو باز گردانید. Creatine Therapy یا کراتین درمانی به فرآیندی گفته می شود، که در آن با استفاده از مواد و ذرات طبیعی یا شیمیایی مو ها را به مدت 3 الی 12 ماه صاف می کنند. این عمل کراتین از دست رفته مو ها را، باز میگردانند و همچنین مشکلات مویی مختلف را برطرف می سازند. به وسیله کراتین درمانی، مو هاکاملا صاف و درخشان می شوند و جلوه ای جوان و زیبا به خود می گیرند. شانه پذیری مو ها به وسیله کراتین درمانی، بسیار افزایش می یابد و از ریشه تا نوک مو صاف و بدون خمیدگی خواهد شد.

البته کراتینه کردن مو ها سه صورت کلی دارد(کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

• کراتین صافی :

در کراتین صافی صرفا برای صاف کردن مو اقداماتی انجام می شود و فرمولاسیون آن کاملا سادهاست. کراتین صافی اگر اصلی و مطابق با استاندارد جهانی نباشد،  آسیب های جبران ناپذیری به بافت مو زده و اثری برعکس انجام دهد. یعنی بر خلاف صاف کردن مو ها، ظاهری زبر و خشن و ساختمانی شکننده در مو ایجاد کند. متاسفانه در بسیاری از آرایشگاه ها به این نوع کراتین بیشتر توجه می کنند و برای منافع خودشان، مشتری را به کراتین صافی تشویق می کنند.

• کراتین ترمیمی :

نوع کراتین ترمیمی یا Therapy برای مو هایی به کار می رود که آسیب دیده اند و بسته به میزان آسیب دیدگی آن ها غلظت کراتین تعین می شود. کراتین ترمیمی دارای درصد کمتری از صافی، به نسبت کراتین صافی می باشد و درصد مواد درمانی آن بیشتر است. مو هایی که خشن و بد حالت شده اند و دارای دوسرگی و انتهای شکاف می باشند، به وسیله کراتین ترمیمی به حالت اولیه خود باز گشته و کاملا ترمیم می شوند.

و اما بهترین نوع کراتین در ایران و اروپا

• کراتین صافی – ترمیمی :

این مدل کراتین به کراتین برزیلی یا نانو کراتین ( Nano Creatine ) نیز مشهور است.  اثرگذاری چند بعدی دارد. بدین معنی که علاوه بر صاف کردن مو ها، به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده نیز کمک می کند. نانو کراتین یک فرآیند زیبایی – درمانی برای مو انجام می دهد. پس از کراتین صافی – ترمیمی ریزش و موخوره مو ها به طور کامل برطرف می شود و حالت ارتجاعی و مرطوب مو دوباره باز می گردد. همچنین مو هایی شفاف و درخشان به وجود می آیند. کراتین برزیلی یا نانو کراتین بهترین و پیشرفته ترین مدل صافی مو ها می باشد و توصیه می شود، برای صافی ساده نیز از این مدل کراتین استفاده شود. صافی مو به کمک کراتین صافی ترمیمی، به صورت 100 درصدی می باشد و برای مدت 6 ماه الی 1 سال ماندگاری دارد.

پیشنهاد!

بهترین محصولاتی که نیووافت برای کراتین کردن مو هایتان به شما پیشنهاد می دهد، « کیت پراگرسیو سیستم » و « کیت سافون » می باشد ،که هر کدام دارای چندین محصول مختلف به همراه مواد کراتینه هستند . به این تر تیب شما میتوانید مراقبت ها و تثبیت های بعد از کراتینه را ،نیز به صورت حرفه ای انجام دهید.


*برای کراتین کردن مو های خود از مواد کراتینی طبیعی و بدون عوارض استفاده کنید. همچنین کراتینی را انتخاب کنید، که فاقد مواد شیمیایی همچون فرمالدهید ( Formaldi Hyde ) یا فرمالین باشد. اما اگر کراتین طبیعی پیدا نکردید باید از کراتینی استفاده کنید که 0.02% فرمالدهید داشته باشد ، که این مقدار درصد استاندارد بین المللی می باشد. مواد کراتینه موجود در « کیت پراگرسیو سیستم » کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و فاقد هر گونه،  ماده مضر شیمیایی مانند فرمالدهید می باشند. بنابراین برای کراتینه کردن مو های خود می توانید کیت پراگرسیو سیستم را خریداری نمایید. بیشتر بدانید.

مراحل کراتینه کردن ( کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

کراتینی که شما عزیزان خریداری می کنید باید شامل یک پک ( بسته ) کامل باشد ،که بتوان قبل، حین و بعد کراتینه، مو ها را در شرایط ایده آل نگه داشت. هر پک استاندارد باید حداقل دارای شامپو، نرم کننده و مواد کراتینه باشد و اگر محصولات دیگری هم به همراه داشته باشد، هیچ اشکالی ندارد. اما حذف هر کدام از سه محصول اصلی ( یعنی شامپو، نرم کننده یا مواد کراتینه ) تاثیرگذاری را کاهش داده و کیفیت کراتین را پایین می آورد. مراحل کراتینه مو ها به صورت تقریبی 4 تا 5 ساعت طول می کشد و به شرح زیر است:

1. مرحله استحمام یا ابتدایی :

در مرحله اول مو های خود را به صورت کامل به وسیله شامپو مخصوص کراتینه به خوبی شست و شو دهید. به این صورت که مقداری از شامپو را بر روی دست خود بریزید و سپس به مو ها بمالید.  کل ساختار مو را آغشته نمایید. سپس 3 تا 4 دقیقه صبر کنید، تا به خوبی جذب مو و شود و سپس مو ها را به صورت آرام و کامل آبکشی نمایید.

در هر نوبت استحمام می توانید 2 الی نهایتا 3 مرتبه ( در مواردی که مو بسیار زبر و خشن باشد ) ،مو ها را با شامپو کراتینه شست و شو دهید. یکی از بهترین محصولات پیشنهادی برای استفاده در حمام « شامپو ضد ریزش و ضد شکنندگی موی سکاف برزیل » می باشد، که شما عزیزان می توانید در نیووافت آن را خریداری نمایید.

2. مرحله خشک کردن اولیه :

در این مرحله که بعد از استحمام انجام می شود، باید مو های خیس خود را به خوبی خشک کنید. تمامی رطوبت و آب اضافی مو ها را بگیرید. برای این کار می توانیم از سشوار پرومکس حرفه ای یا سشوار حرفه ای فیلیپس 4000 وات کمک بگیریم. می توانید این کار را در سالن های آرایشی و به کمک آرایشگر حرفه ای انجام دهیم.

3. مرحله کراتین :

این مرحله اصل کار می باشد و باید دقت بسیار بالایی، در انجام آن به خرج دهید. مواد کراتینه را ( که قبلا آماده شده است ) به مو های خود بزنید و مدت زمان لازمی که، توسط مشاوران ما و به نسبت جنس مو هایتان تعین می شود، صبر کنید. باید مواد به آرامی و به صورت عمیق، جذب مو و ریشه آن شوند و به پایداری اولیه خود برسند.

4. مرحله خشک کردن ثانویه :

بعد از اینکه کراتین به خوبی بر روی مو ها نشست باید مو ها را دوباره خشک کنید ،تا مواد کراتینه به پایداری دائمی خود برسند. پس از این مرحله مو ها اتو کشی می شوند. بنابراین باید خشک کردن با دقت و ظرافت بالایی انجام شود.

5. مرحله اتو کشی :

50% یک کراتینه حرفه ای به نحوه اتو کشی آن بستگی دارد و در میزان ماندگاری صافی نیز بسیار تاثیرگذار است. اتو کشی مو ها باعث محکم شدن و سفت شدن آب بند کوتیکولی مو می شود.بدین وسیله مو ها در حالت طبیعی و نرمال خود باقی می مانند. برای اتو کشی، مو ها باید به چهار یا پنج دسته مساوی تقسیم شوند و هر دسته مو 4 تا 6 بار اتو کشی شود.  اتو کشی مو با اتوی حرفه ای باید انجام شود و در صورتی که اتو مو اصلی و با کیفیت نباشد، اتو کشی باید 8 الی 12 مرتبه برای هر دسته مو انجام شود.

اتویی که با آن کار می کنید، باید بسیار قدرتمند و حرفه ای باشد و مخصوص کراتینه نیز باشد. به دلیل مدت زمان طولانی اتوکشی و میزان حرارت بالای لازم برای کراتینه، اتو های معمولی نمی توانند ، جوابگوی این کار باشند و باید از اتو های مخصوص کراتینه استفاده شود. در حال حاضر بهترین اتو موی مخصوص کراتینه مو ها « اتو موی لیز اکسترم برزیلی » می باشد، که ساخت کشور برزیل بوده و در فروشگاه نیووافت به صورت تکی و عمده در دسترس است.

مراقبت های پس از کراتینه(کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

کراتین تراپی یا کراتینه کردن مو ها فقط در آرایشگاه خاتمه پیدا نمی کند و نیازمند مراقبت های زیادی است، که بعد از کراتین و در خانه باید انجام شوند. این مراقبت های پس از کراتینه هستند، که کیفیت کراتین شما را بالا برده و حفظ می کنند و باید نهایت حوصله، دقت و توجه را برای آن ها به کار بگیرید. متخصصین نیووافت یک سری توصیه های ویژه مراقبتی برای شما تهیه کرده اند که در زیر برخی از آن ها را برایتان آورده ایم :

1.بعد از عمل کراتینه،به مدت 72 ساعت مو ها نباید شسته شوند.

به مدت 72 ساعت بعد از عمل کراتینه، مو ها نباید شسته شوند و حتی با آب تماس داشته باشند. مواد درمانی و ذرات برای جذب کامل به 3 روز نیاز دارند و در تمام این مدت، باید در آرامش و استراحت کامل ( بدون حضور آب ) باشند. این توصیه ها و فرآیند ها برای مو هایی اس،ت که قرنطینه می شوند و نباید با آب تماس داشته باشند. وگرنه مو هایی که قرنطینه نمی شوند، باید پس از اتو کشی به خوبی شست و شو داده شوند. در صورتی که در مورد این موضوع سوالی داشتید، می توانید با متخصصین آرایشی ما در تماس باشید.

2.از شامپو و نرم کننده های مخصوص استفاده کنید.

پس از گذشت 72 ساعت ( 3 روز ) می توانید، از شامپو و نرم کننده های مخصوص استفاده کنید. منظور از مواد مخصوص محصولاتی است که فاقد سولفات، پارابن، سدیم کلراید و … هستند و در عملکرد مواد کراتین اختلال ایجاد نمی کنند. سدیم کلراید اثرات ذرات کراتینه را خنثی کرده و فرم مو ها را مات می سازد.  برای استحمام از آب شهری و سونا ( زیر یک ساعت ) استفاده کنید. به هیچ عنوان مو ها را در معرض آب دریا ( به دلیل داشتن نمک ) قرار ندهید. زیرا آب دریا نیز اثرات کراتینه را خنثی کرده و فرم تثبیت شده مو را از بین می برد.

برای شست و شوی مو هایتان می توانید یکی از شامپو های « شامپو روغن های ضروری سکاف » یا « شامپو اووک » را تهیه کرده و مصرف نمایید. همچنین ماسک موی مراقبت کراتینه پیشنهادی نیووافت « ماسک موی درمانی کراتین و کریاتین سکاف » می باشد ، که به صورت همه جانبه مو ها را تغذیه و تقویت می سازد. اگر می خواهید از نرم کننده نیز به همراه شامپو استفاده کنید و اثر گذاری را قدرتمند تر سازید، « پک شامپو و نرم کننده کراماکس تری آر سکاف » را خریداری نمایید.

3. تا 4 روز مو های کراتینه شده را  نبندید و بگذارید آزاد باشند

مو های کراتینه شده را تا 4 روز نبندید و بگذارید آزاد باشند ، تا فرآیند صافی مو ها به خوبی تثبیت شود. مو بعد از کراتینه شوکه شده و نیاز به چند روز استراحت دارد، تا فرم و قالب خود را ماندگار سازد. توصیه می شود بعد از 4 روز نیز مو ها را زیاد نبندید و اگر ناچارا مجبور هستید که ببندید، مدت زمان آن کم باشد تا فرم صافی کامل مو به هم نریزد.

4. از حالت دهنده ها استفاده نکنید.

مو های شما بعد از کراتینه کاملا صاف می شوند و دیگر نمی توان آن ها را به بعضی حالت ها ( حالت و شکل هایی که مجبور باشیم مو ها را به سمت بالا فرم داده و یا شکل خاصی به آن ها بدهیم ) در آورد. بنابراین حتی الامکان از حالت دهنده ها ( مانند واکس مو، اسپری، تافت، چسب مو، ژله و … ) استفاده نکنید.

حالت دهنده ها ساختار صاف مو را به هم زده و در بعضی موارد اثر کراتینه را خنثی می کنند.  همچنین فرم صافی زیبا و درخشان مو ها را به هم می ریزند. شما کراتینه را انجام می دهید ، که مو هایی صاف و مرتب داشته باشید؛ لذا از فرم دادن آن ها برخلاف حالت صاف خود بپرهیزید. اما اگر اصرار بر حالت دهی مو های خود دارید، می توانید از « اسپری موی اووک » استفاده کنید ،که هم قدرت فرم دهی بالایی دارد، هم ماندگاری طولانی مدت دارد و هم به محتویات کراتین مو صدمه وارد نمی کند.

پیشنهاد!

*برای خرید شامپو یا نرم کننده یا هرمحصول دیگری که قرار است برای مو های کراتینه شده استفاده کنید، حتما با یک مشاور حرفه ای یا با پزشک متخصص مشورت کنید تا فرآیند مراقبت در بالاترین سطح کیفیت انجام شود. محصولات سکاف بهترین محصولات پیشنهادی برای پروسه کراتین تراپی شما می باشند که توسط متخصصین نیووافت به شما توصیه می شوند.

عوارض و فواید کراتینه کردن مو ها(کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

  •  مزایا 

1.

عمل کراتینه کردن مخصوص انواع مو می باشد و شما می توانید، متناسب با هر جنس مویی از کراتینه استفاده نمایید. بدین معنی که می توان مو های ضعیف، باریک، فر، موج دار، مجعد، ضخیم، زبر، خشن، شکننده، انتها شکاف و … را کراتینه کرد و عمل کراتینه بر روی همه آن ها اثرگذاری کامل دارد.


2.

بعد از کراتینه مو ها کاملا صاف و به صورت یک دست خواهند بود. بنابراین لازم نیست که مرتبا مو ها را اتو کنید و یا حالت دهید. این ویژگی باعث می شود ، که شما از شر حالت دهنده ها و صرف وقت زیاد برای حالت دادن به مو های خود خلاص شوید. همچنین در مواقعی که عجله دارید، مو های کراتینه شده و منظم به شما ظاهری مرتب و آراسته می دهند و باعث می شوند دائما جذاب به نظر برسید.


3.

عمل کراتینه به نسبت سایر اعمال صافی بسیار ایمن تر و سالم تر می باشد و اگر از مواد اصلی استفاده شود، عوارض منفی ماندگاری به دنبال ندارد. شما می توانید از کراتین ترمیمی – صافی استفاده کنید و در عین اینکه مو هایتان صاف و اتو کشیده خواهد شد، به تقویت و تغذیه ساختار مو نیز بپردازید و درمان مو ها را همزمان با صافی انجام دهید.


4.

یکی دیگر از ویژگی های کراتین تراپی قابلیت استفاده آن برای خانم ها و آقایان می باشد. یعنی هم خانم ها و هم آقایان می توانند مو های خود را کراتینه کنند و از صافی دائم لذت ببرند. همچنین شما می توانید با یک بار خرید مواد کراتینه هم مو های خود را کراتینه کرده و هم مو های خانمتان را کراتین کنید و این ویژگی از صرف هزینه های بیشتر برای خرید دو نوع ماده صاف کننده ( یکی برای خودتان و یکی برای خانم تان ) جلوگیری می کند. اما اگر بخواهید از صاف کننده های دیگر استفاده کنید باید هم برای خود و هم جداگانه برای خانمتان هزینه کنید.


5.

اثر کراتین تراپی یا کراتینه کردن مو ها ماندگار و طولانی مدت است و تا ماه ها شما را از اتو و مواد صاف کننده دیگر بی نیاز می سازد. همچنین با اسحمام و حالت دادن، صافی مو ها از بین نمی رود و پایداری بالایی دارد. هزینه ای که برای کراتین می شود کمتر از هزینه هایی است که در چند ماه صرف آرایشگاه و حالت دادن مو های خود می کنیم.

  •   معایب (کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

هر محصولی که شما استفاده کنید، اگر اصلی و اورجینال نباشد، یک سری مضرات و معایب دارد که متخصصین نیووافت در اینجا برخی از معایب کراتین درمانی را برای شما نوشته اند:

–    آسیب به بافت و ساختار مو
–    عوارض جبران ناپذیر
–    ریزش و شکنندگی ساختار مو
–    ایجاد شوره سر
–    کاهش حجم مو ( که برای رفع این مشکل می توانید از شامپو کنترل حجم سکاف کمک بگیرید )
–    ایجاد میگرن به دلیل بو های شیمیایی و مواد مضر موجود در کراتین تقلبی
–    از بین رفتن رطوبت و خاصیت ارتجاعی مو ها
–    ایجاد موخوره
–    چرب شدن و بد حالت شدن مو ها
–    مات شدن و از بین رفتن فرم درخشان و روشن مو
–    زبر شدن و خشن شدن مو پس از کراتین
–    تغیر رنگ لحظه ای و تدریجی مو ها
–    آلرژی و حساسیت در گلو، مو، بینی، پوست سر و …
–    ایجاد خارش شدید در مو
–    آسم و برونشیت
–    خشک شدن مو
–    و …

کراتینه و رنگ کردن مو ها

نسبت بین کراتین و رنگ کردن مو به یک سری ویژگی های مو بستگی دارد که متخصصین و سالن کار های حرفه ای در این زمینه اختلاف نظر دارند. ما ( نیووافت ) در این مقاله سعی کرده ایم ایمن ترین و بهترین روش را به شما معرفی کنیم. رنگ و کراتینه کلا دو حالت دارد؛ یا ابتدا مو ها را رنگ می کنیم و سپس کراتینه یا ابتدا مو را کراتینه کرده و سپس آن را رنگ می کنیم.

• اول رنگ بعد کراتینه


اگر مو هایتان سالم است و صرفا برای صاف کردن عمل کراتینه را انجام می دهید، رنگ کردن مو ها قبل از کراتینه اشکالی ندارد و همچنین اگر میزان آسیب دیدگی مو ها بسیار کم باشد، می توان مو ها را بدون مشکل رنگ کرد. اما باید توجه کرد که از رنگ مو های اورجینال استفاده کنید تا عمل کراتینه را مختل نسازد.

*رنگ کردن مو و سپس کراتینه کردن آن باعث می شود یک درجه رنگ مو روشن تر از آنچه باشد که انتظار دارید؛ برای مثال شما رنگ قهوه ای تیره به مو های خود می زنید و سپس مو ها را کراتینه می کنید. باید انتظار داشته باشید که رنگ مو ها پس از کراتینه قهوه ای روشن تری به نسبت حالت اولیه خود داشته باشد.

• اول کراتینه بعد رنگ


این روش به نظر می آید که بهتر از روش بالا باشد اما باید توجه داشته باشید که اگر جنس مواد رنگی و مواد کراتینه اصلی نباشد، ممکن است فرم کراتینه و قالب صاف مو هایتان را به هم بزند. وقتی مو ها را کراتینه می کنید، ساختار مو محکم و تقویت می شود و بدین صورت هم مواد رنگی بهتر بر روی مو ها ظاهر می شوند و هم مو در برابر عوارض رنگ مقاومت بیشتری خواهد داشت.
*اگر به دنبال بهترین رنگ مو برای قبل یا بعد از کراتینه می گردید، ما به شما رنگ مو های سی کالر ( Sea Color ) را پیشنهاد می کنیم که رنگ مو هایی کاملا طبیعی و ماندگار می باشند و دارای انواع شماره رنگ های متنوع و جذاب هستند.

توصیه نیووافتی(کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

برای کراتینه کردن مو هایتان حتما به سالن دار و آرایشگری حرفه ای مراجعه کنید و تاکید کنید که از مواد ارگانیک استفاده کند. پس از کراتینه مو ها برای خشک کردن مو از سشوار های آیونیک و پیشرفته استفاده کنید تا ساختار مو و کراتینه آسیب نبیند.

اگر مو هایی ضعیف دارید توصیه می شود ابتدا یک دوره درمانی به پیشنهاد متخصصین نیووافت طی کنید و با مو هایی مستحکم و تقویت شده کراتینه کردن را انجام دهید. حجم مو ها پس از کراتینه کاهش می یابد و دلیل این امر، صاف شدن و رفع برجستگی های ظاهری مو هاست ( در صورتی که نیاز به محصولی برای کنترل حجم مو دارید، شامپو کنترل حجم سکاف پیشنهاد می شود).

بنابراین لازم به نگرانی و استرس های بی مورد نیست. اگر بعد از کراتینه کردن هر کدام از علائم عوارضی مانند خارش، سوزش، التهاب و … ( که در قسمت معایب به طور کامل به آن ها اشاره کردیم ) داشتید، سریعا به پزشک پوست و مو مراجعه کنید و فرآیند کراتینه و مراقبت را متوقف سازید. برای اینکه هیچ کدام از این مشکلات بریتان پیش نیاید و در نهایت آرامش و کیفیت مو هایتان را کراتینه کنید، محصولات پیشنهادی ما را خریداری کنید و با تضمین نیووافت همراه باشید.

کیت پراگرسیو سیستم

مواد مراقبتی پراگرسیو سیستم
شامپو ضد ریزش و ضد شکنندگی موی سکاف
 لیز اکسترم
اتو موی مخصوص کراتینه
شامپوی اووک
 روغن های ضروری سکاف
ماسک درمانی کراتین و کریاتین
کیت شامپو و نرم کننده کراماکس تری آر
اسپری مو اووک
شامپو کنترل حجم سکاف
رنگ موی مناسب کراتین
سی کالر

سشوار پرومکس

 فیلیپس

 فوتون لیز اکسترم 2 لیزر ( برای جذب بهتر مواد کراتینه و آرامش سلولی )

دستگاه فوتون لیز اکسترم 3 لیزر ( برای تغذیه، جذب مواد، آرامش سلولی و … )

مقاله سکاف(کراتین مو یا کراتین درمانی چیست)

دسته‌بندی آرایشی و بهداشتی
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت