دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

بازدید: 579 بازدید
کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن از تولیدات برند معروف و با کیفیت جنرال هستند. برند جنرال گلد جزو پرفروش ترین کولر گازی ها در ایران است. این کولر گازی با کمپرسور توشیبای ژاپن، قطعات تایلندی و مونتاژ کشور چین توانسته با عملکرد مطلوب و کیفیت بالا محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کند. کولر گازی های جنرال گلد دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند. یک همراه همیشگی برای روزهای سرد و گرم سال است. یکی از دلایل مهم تمایل مردم به خرید این کولر گازی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است. تولیدات این شرکت از سال 2011 وارد کشور ایران گردیده است.

کولر گازی جنرال در مدل ها و سایز های مختلف تولید و روانه بازار شده اند. شما خریداران کولر گازی می توانید بسته به نیاز خود کولر گازی مناسب را تهیه کنید. ما در مقاله کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن از نیووافت قصد داریم شما را با برند جنرال گلد و انواع مختلف کولر گازی های این برند با کیفیت آشنا کنیم.

انواع مدل های کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد در سری های متنوع با جنس های پلاتینیوم، سوپر، ویتالی، آلترا، دلتا و تیتانیوم و… تولید شده اند. در ایران چهار مدل پلاتینیوم، تیتانیوم، سوپر و ویتالی طرفداران بسیاری دارند. در ادامه مقاله به بیان ویژگی ها و امکانات هر کدام از این مدل ها خواهیم پرداخت.

کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم (Platinum)

این مدل از معروف ترین مدل های جنرال گلد است. مدل پلاتینیوم در سایز های 9000-12000-18000 و 24000 تولید می شوند. اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید؛ پیشنهاد نیووافت به شما مدل پلاتینیوم جنرال گلد است. این مدل دارای قابلیت سرمایش و گرمایش است. برای مناطق معتدل و شرجی بسیار مناسب است. گاز استفاده شده در مدل پلاتینیوم گاز R410a است. گاز آر 410 هیچ ضرری برای محیط زیست و سلامت انسان ندارد. ویژگی های دیگر این گاز عبارتند از: قابل بازیافت، غیر قابل اشتعال و ایمنی استفاده. این گاز قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. در کمترین زمان گرم ترین مکان را خنک می کند. این مدل دارای رادیاتور مسی دوجداره است. رادیاتور مسی با کیفیت این مدل به طول عمر بیشتر کولر گازی کمک می کند.

 

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

 

امکانات کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم (Platinum) در کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

از دیگر امکانات مدل پلاتینیوم وجود دو فیلتر است. یک فیلتر برای جذب گرد و غبار و فیلتر دیگر برای تصفیه هوا کاربرد دارد. این فیلتر ها می توانند 97/99 درصد تمام ذرات هوا را فیلتر کنند. فیلتر های مدل پلاتینیوم از طریق غربال کردن جذب می شوند. نحوه کارکرد آنها با دیگر فیلتر ها متفاوت است. این فیلترها باکتری ها و ذرات را در زمان کمی جذب می کنند. در کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم از فیلتر های فایبر گلاس پلیسه دار که نوعی مواد پارچه ای هستند استفاده می شود. کولر گازی جنرال گلد از لحاظ کیفیت قطعات، کاربرد عالی و ظاهر زیبا جزو کولر های رده بالا قرار می گیرد.

میزان صدای پنل داخلی (34 دسی بل) بوده که بسیار پایین است. به دلیل استفاده از کمپرسور روتاری در این کولر گازی صدای بسیار کمی دارد. همین دلیل محبوبیت این کولر گازی به حساب می آید. پنل داخلی این کولر گازی دارای پرتاب باد 4 طرفه است. هوای خنک همه ی فضای خانه ی شما را در بر می گیرد. این مدل قابلیت اینورتر ندارد. این یکی از معایب مدل پلاتینیوم است.

جنس بدنه و پنل کولر گازی پلاتینیوم نسبت به گذشته تغییرات مثبتی داشته است. یونیت داخلی کولر گازی از جنس پلاستیکی ABS بوده و جنس بدنه کمپرسور از ورق آهنی مقاوم ساخته شده است. در برابر آب، گرد و غبار و خط و خش بسیار مقاوم است. نمایشگر مخفی LED بر روی مدل پلاتینیوم قرار گرفته است. کولر گازی GENERAL GOLD با وجود اینکه قابلیت اینورتر ندارد از کمترین مصرف انرژی با رده انرژی A برخوردار است. مدل پلاتینیوم با وجود قابلیت های عالی قیمت مناسبی دارد.

کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم ( Titanum ) در کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم شباهت های بسیاری با مدل پلاتینیوم دارد. این دو مدل در طرح پنل با هم تفاوت دارند. این مدل کم مصرف ترین مدل کولر گازی جنرال گلد است. با ما همراه باشید تا امکانات و ویژگی های این مدل خارق العاده را برای شما بیان کنیم. مدل تیتانیوم مجهز به کمپرسور T3 است. این کمپرسور تا دمای 65 درجه سانتی گراد عملکرد مطلوبی دارد. به همین دلیل این مدل مناسب تمام مناطق آب و هوایی ایران است. مدل تیتانیوم دارای سیستم سرمایش و گرمایش است. این قابلیت مناسب فصول گرم و سرد سال است. شما تنها یک بار هزینه می کنید و یک سیستم خنک کننده و گرم کننده تحویل میگیرید.

این مدل نیز مانند سری پلاتینیوم از گاز R410a استفاده می کند. همانطور که گفتیم این گاز سازگار با محیط زیست است. مدل تیتانیوم دارای پرتاب باد 4 طرفه است. شما می توانید این قابلیت را تنظیم کنید یا یکی از آنها را غیر فعال کنید. رادیاتور و آواپراتور مسی با کیفیت در مدل تیتانیوم استفاده می شود. آواپراتور ساختار مارپیچی دارد. این ساختار با جریان سیال داخلی در نزدیکی پنل رادیاتور دمای قسمت های حساس و مهم مانند کمپرسور سیستم های گرمایشی و سرمایشی را متعادل می کند.

برند جنرال گلد مدل تیتانیوم از بهترین نوع رادیاتور و آواپراتور مسی استفاده کرده است. این قطعات با کیفیت مشکل تعمیر و تعویض را برای خریداران خود رفع کرده است. مدل تیتانیوم دارای سیستم اینورتر است. این مدل ظاهر شیک و مدرنی دارد که با هر دکوراسیونی قابل ست کردن است. در ادامه با سری اینورتر دار جنرال گلد آشنا خواهید شد.

 

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

 

کولر گازی جنرال گلد اینورتر دار

کولر گازی سری تیتانیوم تمام ویژگی های یک کولر گازی رده بالا را دارند. آپشن ها و امکانات مدل تیتانیوم توجه مشتری را به خود جلب می کند. سری جدید تیتانیوم در دو دسته جی جی ام اس، جی جی تی اس تولید و در بازار عرضه می شود. کولر گازی اینورتر تا 60 درصد در میزان مصرف برق صرفه جویی می کند. کولر گازی بدون اینورتر دمای اتاق را با خاموش و روشن کردن کمپرسور حفظ می کند. در واقع وقتی دمای محیط از مقدار تنظیم شده کمتر شود کمپرسور خاموش می شود. هنگامی که دمای اتاق از دمای تعیین شده بالا باشد کمپرسور دوباره روشن می شود. فرایند خاموش و روشن شدن کمپرسور موجب بیشتر شدن مصرف انرژی در نتیجه افزایش قبض برق می شود.
کولر گازی جنرال گلد سری تیتانیوم دارای اینورتر است. این قابلیت قیمت کولر گازی را افزایش می دهد. البته امکانات و ویژگی های خاص کولر گازی اینورتر این تفاوت قیمت را توجیه می کند.

کولر گازی جنرال گلد سری GG-MS Titanum

این کولر گازی در سایز های 12000-18000 و 24000 ساخته شده اند. کمپرسور استفاده شده در آن از نوع T1 و T3 است. مهم ترین فاکتور برای خرید هرکولر گازی نوع گاز مصرفی است. سری جی جی ام اس از گاز R410a استفاده می کند. یکی از دلایل اهمیت گاز کولر گازی، حفظ محیط زیست است. گاز های قدیمی علاوه بر محیط زیست برای سلامت انسان نیز مضر هستند. رادیاتور مسی مرغوب در آن قرار دارد که به عملکرد بهتر دستگاه کمک می کند. این کولر گازی دارای قابلیت اینورتر است. کمپرسور روتاری پرقدرت برای این دستگاه طراحی گردیده است. دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است. رده مصرف انرژی آن A می باشد. جزو کم مصرف ترین کولر گازی های موجود در بازار است.

قدرت پرتاب باد 4 طرفه در این کولر گازی هوای گرم و سرد را در هوا پخش می کند. برق مصرفی کولر گازی سری تیتانیومی تک فاز است. دارای فیلتر های پرقدرت تصفیه هوا است. شکل ظاهری سری تیتانیوم بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده است. این ظاهر متفاوت با دکوراسیون منزل شما سازگار است. صدای کم این کولر گازی محیطی آرامش بخش برای شما فراهم می کند. اندازه و ابعاد یونیت داخلی استاندارد است. به راحتی روی دیوار نصب می شود و هر فضایی را خنک و تهویه می کند. بدنه یونیت داخلی از جنس پلاستیک فشرده است. این پلاستیک در برابر غبار، آب و خط و خش مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد.

کولر گازی جنرال گلد سری GG-TS Titanum

شرکت جنرال گلد در زمینه تولید سیستم های سرمایش و گرمایش گزینه اول انتخاب مشتریان است. این برند پرطرفدار در سری جدید تولیدات خود مدل GG-TS Titanum را تولید و روانه بازار کرده است. این مدل از گاز R410a استفاده می کند. یکی از بهترین گاز های کولر گازی است. کمپرسور روتاری GMCC در این مدل کولر گازی به کیفیت بهتر و عملکرد بهتر کولر گازی کمک می کند.

مدل جی جی تی اس ویژه کلاس آب و هوایی T3 است. کمپرسور قدرتمند T3 در فصول بسیار گرم و مناطق مرکزی ایران هوایی مطبوع و خنک برای مشتریان به ارمغان می آورد. تا دمای 65 درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. این مدل سیستم WiFiندارد. از معایب مدل تیتیانیوم قیمت بالای آن است. به جرات می توان گفت محصولات شرکت جنرال گلد در مقایسه با شرکت های رقیب خود منحصر به فرد است. محصولات این برند هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد موتور های T3 و T2 و T1 بهتره مقاله تفاوت بین موتور T1 و T2 و T3 در کولر گازی را مطالعه کنید.

ویژگی های مشترک کولر گازی GG-MS Titanum و GG-TS Titanum

ویژگی های هر کدام از دو سری جدید تیتانیوم را بررسی کردیم. در این قسمت از مقاله امکانات مشترک و منحصر به فرد این دو مدل را معرفی می کنیم. روی ریموت کنترل کولر گازی حالت های زیر نوشته شده است. هر کدام از این موارد کاربردهای متفاوت و قابلیت های جدیدی نسبت به مدل های قدیمی تر دارند.

1. حالت توربو ( TURBO): در این گزینه شما می توانید کولر گازی را روی مدت زمان کوتاه تنظیم کنید؛ تا با حداکثر توان در اسرع وقت محیط را گرم و یا خنک کند.
2. حالت اکو (EQO) کم مصرف: با زدن این دکمه با کمترین مصرف انرژی، دمای اتاق به دمای تعیین شده می رسد.
3. حالت خواب (SLEEP): با فعال کردن این گزینه چراغ هلال ماه روشن می شود. در حالت سرمایش بعد از هر یک ساعت کار کردن یک درجه افزایش و در حالت گرمایش بعد از هر یک ساعت دو درجه کاهش می یابد. در نتیجه بعد از گذشت 7 ساعت کولر گازی به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
4. حالت تایمر: با فعال کردن این گزینه می توانید زمان خاموش و روشن شدن کولر گازی را تعیین کنید.
5. حالت تمیز کردن خودکار فیلترها: در این حالت کولر گازی هوای خروجی را خشک و بوهای نامطبوع را از بین می برد. این قابلیت در کولر گازی بسیار کاربردی است.
6. حالت ضد کپک: این حالت از ایجاد کپک در محیط جلوگیری می کند.
7. حالت فیلتر یا باد سلامت
8. حالت احساس کاربر
9. حالت باد خشک
10. خاموش و روشن کردن نمایشگر پنل

کولر گازی جنرال گلد مدل سوپر

این مدل نسبت به دیگر کولر گازی های جنرال قیمت پایین تری دارد. البته این قیمت پایین نشانه ی عدم کیفیت و عملکرد پایین نیست؛ بلکه نسبت به دیگر مدل ها امکانات کمتری دارد. مشتریانی که به دنبال یک کولر گازی با آپشن های کمتر هستند و می خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند این مدل بهترین گزینه است. این نوع کولر گازی دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. این کولر گازی در سایز های 12000-18000 و 24000 تولید شده است. مدل سوپر بیشتر شبیه مدل پلاتینیوم است. تنها با این تفاوت که در سری سوپر از گاز R22 و در سری پلاتینیوم از گاز R410a استفاده گردیده است. دیگر ویژگی های مدل سوپر عبارتند از:

  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • رادیاتور مسی دو لایه
  • پرتاب باد در چهار جهت
  • فیلتر تصفیه هوا
  • موتور بزرگ و قدرتمند
  • از معایب این مدل سازگار نبودن با کلاس آب و هوایی T3 است که البته در بسیاری از مناطق که اقلیم گرم و خشک نباشد سازگاری دارد. استفاده از گاز R22 که برای محیط زیست مضر است.

کولر گازی جنرال گلد مدل ویتالی

این مدل در سال 2021 وارد بازار شده است. قیمت مدل ویتالی نسبت به مدل های دیگر در حد متوسط قرار دارد. با پرداخت هزینه ای تقریبا متوسط می توانید تا فضای 110 متر را به راحتی خنک و تهویه کنید. کولر گازی ویتالی تنها در سایز 30000 تولید شده اند. کمپرسور T1 تا دمای 55 درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. دارای قابلیت سرمایش و گرمایش است. گاز مصرفی این سری کولر گازی R410a است. دارای موتور بزرگ است. فیلتر تصفیه هوا از رشد ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند. این فیلتر ها بوی نامطبوع و مواد حساسیت زا را از بین می برند. فیلتر گرد و غبار از ورود آلودگی ها جلوگیری می کند.

 

کولر گازی های جنرال گلد GENERAL GOLD و انواع آن

 

کلام آخر

کولر گازی جنرال گلد در مدل ها و سایز های مختلف تولید و در بازار های جهانی عرضه می شوند. کولر گازی اسپلیت، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پرتابل ( قابل حمل ) و کولر گازی داکت اسپلیت از تولیدات شرکت جنرال گلد هستند. قابلیت ها و امکاناتی که در موارد بالا اشاره کردیم در این مدل های کولر گازی نیز وجود دارند. بهتر است قبل از خرید کولر گازی مقاله ها ی موجود در سایت نیووافت را مطالعه کنید؛ تا بتوانید خریدی آسان و آگاهانه داشته باشید. برای نوشتن این مقاله از سایت خارجی علی بابا کمک گرفته ایم.

حاتمی

دسته‌بندی کولرگازی ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت