دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

یخچال های دو قلو و انواع آن

بازدید: 859 بازدید
یخچال های دو قلو و انواع آن

یخچال های دو قلو و انواع آن

بهترین یخچال های دو قلو و انواع آن به صورت زیر است:

دوقلوی سامسونگ مدل RR39-RZ32

دوقلوی ال جی مدل GR.B404-GR.F401

دوقلوی بوش KIR81AF30

یخچال و اهمیت آن

یکی از اصلی ترین وسایل هر محیط به خصوص منزل یخچال ها می باشند که می توانند در تازه بودن و سالم ماندن مواد غذایی نقش بسیار مهمی داشته باشند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، یخچال ها در طرح هایی بسیار متفاوت و رنگ بندی های جذاب با برندهایی معتبر روانه ی بازار گشته اند، تا شما بتوانید طبق نیاز خود و فضای در دسترستان هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. اگر خانواده پر جمعیتی هستید و نیاز به یخچال فریزی دارید که بتواند مواد غذایی بسیاری را در خود جای دهد.

نیووافت به شما یخچال های دوقلو را معرفی می نماید، زیرا این یخچال ها بیش از یخچال های بالا و پایین و یا ساید ها می توانند در خود مواد غذایی را جای دهند. همانگونه که می‌دانید برندهای معتبر فراوانی در بازار یافت می شود که از معروف ترین آنها برند سامسونگ، ال‌جی و بوش می باشد. این برندها توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب نمایند و نیاز کاربر را به بهترین شکل رفع کنند. در این مقاله نیووافت به معرفی سه مدل از بهترین یخچال های دوقلو پرداخته است تا به راحتی بتوانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در صدد خرید آن ها برآیید. با مطالعه ادامه مطلب و بالا بردن اطلاعاتتان خرید بهتری را برای خود رقم بزنید.

 

یخچال دوقلو سامسونگ RR39-RZ32

 

یکی از برندهای معتبر در بازار، امروزه برند سامسونگ می باشد که در تولید تمامی لوازم برقی، خانگی و الکتریکی موفق عمل کرده است. این برند توانسته است مدل های گوناگون یخچال را تولید نماید. کمپانی سامسونگ توانسته است یخچال را با بروزترین متدهای دنیا طراحی و روانه بازار کند که در این میان ما به شما یخچال دوقلوی سامسونگ RR39-RZ32 را معرفی می‌کنیم.

 

مشخصات کلی:

این یخچال و فریزر به صورت کاملاً قرینه با یکدیگر ساخته شده اند تا هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند آنها را دو قلو خوانند. این محصولات در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی گشته اند و بدنه آنها تمام استیل می باشد. در ابتدای کار سامسونگ برای این محصول ۱۰ سال گارانتی در نظر گرفته تا کاربر با خیال راحت خرید خود را انجام دهد. اطلاعات اولیه که می توان در مورد این یخچال و فریزر به کاربر داد، این می باشد که این یخچال و فریزر سامسونگ بسیار کم مصرف هستند.

 

نوع کمپرسور

 

با کمپرسور اینورتر دیجیتالی که بر روی آن تعبیه شده است ، مصرف برق را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد و بدون هیچگونه دغدغه‌ای از هزینه‌های اضافی برق می توانید از آن ها استفاده نمایید.

کمپرسور اینورتر دیجیتال تولید دی اکسید کربن را بسیار کاهش می دهد. این امر سبب می گردد تازگی رطوبت و شادابی موادغذایی حفظ شود و به هیچ عنوان مواد غذایی شما تغییر رنگ یا مزه ندهند.

 

ویژگی های ظاهری:

 

محصولات سامسونگ از قطعاتی که ساخت کشور کره می باشد و مونتاژ آنها در کشور ویتنام انجام گشته است تشکیل می گردد. یخچال این محصول دارای ابعاد عرض60 سانتی متر، ارتفاع ۱۸۵ سانتی متر و عمق ۷۰ سانتی متر می باشد. وزن این دستگاه ۷۱ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

 

فضای داخلی

این یخچال می تواند مواد غذایی و سبزیجات فراوانی را در خود جای دهد. حتی می توانید طبق نیاز مواد غذایی تان دما و رطوبت را تنظیم کنید تا مواد تان در سلامت کامل مدت طولانی در اختیارتان باقی بماند. تعداد قفسه هایی که برای این یخچال در نظر گرفته شده است چهار عدد می باشند و درب این یخچال به ۷ قفسه مجهز گشته است.

دو عدد کشوی میوه و سبزیجات در قسمت پایینی این یخچال قرار داده شده که بتواند میوه‌ها و سبزیجات را نگهداری کند. تمامی این قفسه ها از شیشه های نشکن می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند. این قفسه ها را می توانید به راحتی جابه جا کنید و حتی بلندترین پارچ را نیز در داخل یخچال قرار دهید. محفظه لبنیات و محفظه برای جای دهی تخم مرغ نیز به همراه این یخچال قرار داده شده است. این یخچال مجهز به لامپ ال ای دی می باشد، تا در هنگام باز شدن در طول شبانه روز به راحتی بتوانید داخل یخچال را مشاهده و به مواد مورد نیاز تان دسترسی پیدا کنید.

 

نوع گاز:

 

برای این یخچال و فریزر از گاز مبردR-600A استفاده شده است که یکی از گازهای تایید شده کارشناسان محیط زیست است که کمترین زیان را دارا می باشد، این گاز به هیچ عنوان سمی نمی باشد و سلامت کامل را برایتان به ارمغان می آورد.

 

مشخصات فریزر

فریزر این دستگاه دارای عرض60 سانتی متر،ارتفاع 185 سانتی متر، عمق ۵۸ و وزن خالص ۷۹ کیلو گرم می باشد.

 

فضای داخلی

برای فریزر این محصول سه قفسه و چهار کشو در نظر گرفته شده است که دو عدد قفسه نیز بر روی درب آن قرار داده شده تا شما بتوانید به راحتی تمامی مواد غذایی را به صورت منظم در فریزر جایی دهید. این فریزر مجهز به لامپ ال ای دی می باشد تا در طول شبانه روز به راحتی بتوانید مواد غذایی را مشاهده و به آنها دسترسی داشته باشید.

یک عدد یخ ساز باریک بر روی درب فریزر تعبیه شده است که این یخ ساز کمترین فضا را در بر می گیرد و بیشترین استفاده را برای شما دارد. با کمک این یخ ساز باریک شما در هر لحظه یخ مورد نیازتان را در دسترس خواهید داشت. این یخساز به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند و قفسه های این فریزر بیشتر این مواد را می توانند در خود جای دهند.

نکات تکمیلی

یکی از راههای شناخت مدل اصلی از فیک یخچال دوقلو سامسونگ RR39-RZ32 درگاه فلش مموری آن می باشد که در قسمت بالای یخچال تعبیه شده است. این یخچال و فریزر هوشمند هستند و می‌توانند حتی در صورت باز بودن درب گوشی شما را به صدا درآورده و شما را از این هشدارها مطلع کند.

 

ظرفیت یخچال این دستگاه ۴۰۰ لیتر و فریزر آن ۳۱۵ لیتر می باشد. این محصول از جدیدترین و پرفروش ترین تولیدات سامسونگ است که می تواند مواد غذایی بسیار زیادی را به صورت منظم در خود جای دهد و طراوت و شادابی آنها را در طولانی مدت حفظ نمایید. تمامی قفسه ها و کاسه ها قابلیت جدا شدن و شست و شو را دارند و می توانید آنها را جا به جا کنید و به راحتی آن ها را در جا خود قرار دهید.

 

سایر ویژگی ها

این محصول بدون برفک است و به هیچ عنوان یخ در آن ایجاد نمی شود.  ساعت خودکار بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است تا بتوانید ساعت و تنظیمات را در آن مشاهده نمایید. این محصول مجهز به قفل کودک می باشد و با فعال کردن آن از دسترسی کودکتان به یخچال فریزر جلوگیری می کنید.

 

یخچال دوقلو ال جی GR.B404-GR.F401

 

برند ال جی، یکی دیگر از معروف ترین برندهاست. نامی درخشان در میان مردم دارد و همیشه به خوبی کیفیت از آن یاد می شود. این کمپانی نیز به تولید یخچال ها در انواع مختلفی پرداخته است تا کاربر بتواند طبق نیاز و هزینه خود به محصولی با کیفیت دسترسی پیدا کند.

 

مشخصات کلی

یخچال دوقلو ال جی GR.B404-GR.F401 یکی از جذاب ترین و جادارترین محصولات ال جی می باشد. مقاومت بدنه ی بسیار بالایی دارد. ال جی برای آن با گارانتی 10 ساله در نظر گرفته است. شما از کیفیت محصول اطمینان حاصل می کنید. این محصول به صورت دوقلو است، که یخچال در سمت راست و فریزر آن در سمت چپ قرار می گیرد. دستگیره های آن آسان باز شو است. با کمترین نیرو می توانید آن ها را باز کنید.

ویژگی های ظاهری

ال جی این یخچال و فریزر را با رنگ نقره ای تولید کرده است تا زیبایی چشم نوازی به آشپزخانه شما ببخشد. این یخچال و فریزر دارای کمپرسورخطی اینورتر هستند.با این کمپرسور مصرف برق  به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

یخچال این محصول دارای ۷۱ کیلوگرم وزن، ارتفاع ۱۸۵ سانتی متر، عمق ۵۹ سانتی متر و پهنای ۶۳ سانتی متر می باشد. تمامی قطعات این محصول از تولیدات کشور کره هستند.

 

فضای داخلی

برای این یخچال دو عدد کاسه میوه و سبزیجات طراحی شده است. همچنین پنج قفسه و مکان جا دهی بطری‌های آب و در قسمت درب آن ۵ قفسه ای دیگر قرار داده شده است.  سینی جای دهی تخم مرغ در این قفسه ها جای می گیرد. تمامی این قفسه ها قابلیت جداسازی و شست و شو را دارند. می توانید به راحتی قفسه ها را بلند یا کوتاه کنید.  حتی به راحتی می توانید،بلندترین پارچ را در داخل این یخچال جای دهید.

 

یک ویژگی بسیار خوب!

از ویژگی‌های منحصر به فرد این یخچال تازگی و ماندگاری فوق العاده مواد غذایی می باشد. با کمک این محصول خنک سازی یکنواخت و هر چه سریعتر در یخچال و فریزر ارائه می دهد. در کمترین زمان می توانید مواد فریز شده یا سرد را در اختیار داشته باشید. برای یخچال این محصول از سیستم خنک کننده Multi Air Flow استفاده شده است. با کمک این سیستم انتشار و تولید هوای سرد در کمترین زمان رخ می دهد. در این صورت  دمای استاندارد در یخچال پایدار می گردد. هنگامی که درب یخچال باز باشد، هوای داخلی در کوتاهترین زمان پایدار گشته و هدر نمی رود.

آبسرد کن و یخ ساز

در قسمت جلوی بدنه این یخچال آبسردکن و یخ ساز قرار داده شده است. مخزن این آب سرد کن می تواند مقدار زیادی آب را در خود جای دهد و با توجه به سیستم خنک کننده یخچال، در کمترین زمان آب سرد را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید با فشردن اهرم فشاری که بر روی درب یخچال قرار داده شده است آب خنک را در اختیار داشته باشید. قابلیت یخ ساز یکی دیگر از ویژگی‌های این یخچال‌دوقلو می‌باشد. اما مخزن یخ سازی این محصول در قسمت فریزر آن تعبیه شده است که به صورت دستی آن را پر می نمایید و در مدت زمان بسیار کوتاهی با حالت چرخشی تکه های یخ را در اختیار خواهید داشت.

 

HYGIENE FRESH+

ال جی برای این محصول از فیلتر بهداشتی  HYGIENE FRESH+ استفاده کرده است. این فیلتر از پنج لایه مختلف تشکیل شده است . طی فرآیندی در کمترین زمان تمام بوهای بد و میکروب ها را پاکسازی می نماید و در این صورت یخچال شما همیشه بوی معطر را در فضا پخش میکند.

کشورهایی که برای این یخچال قرار داده شده‌اند می‌توانند رطوبت را در طولانی مدت حفظ نماید تا مانع از خرابی مواد غذایی شما گردد.

 روشنایی داخلی

برای قسمت داخلی این یخچال و فریزر لامپ ال ای دی قرار داده شده است تا در تمامی طول شبانه روز به راحتی داخل آنها را مشاهده کنید و به تمامی مواد غذایی دسترسی داشته باشید.

 

فریزر

فریزر این محصول نیز دارای ۶ طبقه و دو عدد کشور می باشد و مواد بسیار زیادی را در خود جای می‌دهد تمامی قفسه‌های این فریزر قابلیت جدا شدن و شست و شو را دارند.

سایر ویژگی ها

این یخچال و فریزر از سیستم بدون برفک بهره برده‌اند و به هیچ عنوانی در آنها برفک ایجاد نمی‌شود، بر روی بدنه یخچال و فریزر نمایشگرهای لمسی و دیجیتالی قرار داده شده است تا تنظیمات مورد نیاز تان را در آن مشاهده و اعمال نمایید.

این یخچال و فریزر بسیار آرام و کم صدا هستند و به هیچ عنوان مزاحم استراحت شما نمی کردند، به راحتی می توانید در کنار آن ها لذت بخش ترین ایام را سپری کنید.برای دیدن مدل های بیشتر کلیک کنید.

 

یخچال دوقلو بوش KIR81AF30

کمپانی بوش یکی از قدرتمندترین کمپانی ها می باشد که محصولات خود را با جدیدترین متدهای روز طراحی و روانه بازار کرده است. این کمپانی توانسته است یخچالهای توکار را به بازار روانه سازد تا فضای اطراف شما را به یک محیط کاملا لوکس و مدرن تبدیل نماید.  یخچال های توکار بوش امروزه در میان کاربران از جذابیت و فروش بالایی برخوردار هستند.  در این مقاله به معرفی یخچال دوقلو توکار بوش KIR81AF30 پرداخته شده است.

مشخصات کلی

این یخچال برای خانواده هایی با جمعیت بالا بسیار مفید است زیرا می‌تواند مواد غذایی بسیاری را در خود جای دهد اما فضای زیادی را نیز در بر می‌گیرد، مواد را باطراوت و کیفیت عالی نگهداری می کند و مدت طولانی می توانید از تازه ترین سبزیجات و میوه ها بهره مند شوید.

در این محصول دوقلو، یخچال در قسمت راست و فریزر در قسمت چپ قرار گرفته شده است.

 

فضای داخلی

برای یخچال این محصول هفت طبقه ی شیشه ای نشکن که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، در نظر گرفته شده است. می توانیدانواع مواد غذایی یا بطری ها را در آن جای دهید. در قسمت پایین یخچال دو عدد کشوی شیشه ای نشکن قرار داده شده‌ است ، که به تکنولوژی VITA FRESH PLUS مجهز می باشد و می تواند سبزیجات و میوه ها را تازه نگه دارد. بر روی درب این یخچال ۶ عدد قفسه تعبیه شده است. ۲ عدد از این قفسه ها با فاصله زیاد از یکدیگر قرار می گیرند و می توانید بطری ها را در آنها جای دهید و در دیگر قفسه ها مربا و یا شیشه های کوتاه تر را بگذارید.

فریزر

برای فریزر این محصول هفت کشو قرار داده شده است. برخی از آنها بزرگتر از کشوهای دیگر هستند و می توانید به راحتی مواد غذایی بسیاری را در آن قرار دهید. این محصولات دارای سیستم صوتی و بصری هشدار دهنده می باشند و در صورت اختلال در عملکرد به راحتی شما را از این اختلال آگاه می‌کند.

 

روشنایی یخچال

برای این یخچال و فریزر لامپ های ال ای دی قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید در طول شبانه روز به مواد غذایی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، ظرفیت یخچال این دستگاه برابر با ۳۱۹ لیتر و ظرفیت فریزر آن ۲۱۱ لیتر می باشد.

 

سخن پایانی

در این مقاله کوتاه سعی کردیم سه مدل از بهترین یخچال های دوقلو از معتبرترین برنها را به شما معرفی کنیم، این محصولات قدرتمند هستند و از ظرفیت بالایی برخوردارند، شما می توانید طبق سلیقه و هزینه خود هر کدام را در خریداری کرده و در اختیار خود داشته باشید، تمامی این یخچال ها دارای کم ترین صدا می باشند و به هیچ عنوان مزاحم استراحت شما یا اطرافیانتان نمی گردند.

نیووافت بهترین ها را برای شما آرزو دارد.

مهدوی

دسته‌بندی یخچال ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت