دوستان برای نهایی کردن خرید از طریق تماس و یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. بی نهایت سپاسگذاریم. خانگی : 09126040486 ـ آرایشی : 09182383080

یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن

بازدید: 664 بازدید

یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن

در این مقاله قصد داریم یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن را به شما معرفی کنیم. از انتخاب شما ممنونیم و از شما می خواهیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. این مقالات به شما کمک خواهد کرد تا خریدی مطمئن و با آگاهی داشته باشید. شما با خواندن این مقالات می توانیدT سطح دانایی و علمی خود را بالا ببرید و در خرید به مواردی که ما ذکر خواهیم کرد توجه نمایید. برای خواندن سایر مقالات کافی است به بخش مقالات در سایت نیووافت مراجعه نمایید.

ساید بای ساید

تنوع یخچال ها در بازار بسیار زیاد می باشد و ساید بای ساید یکی از آن ها است. هنگامی که قصد خرید یخچالی را دارید، به مواردی همچون ظرفیت، قیمت، ظاهر و کارایی های متنوع یخچال دقت می کنید. برای همین شما باید یخچالی را انتخاب نمایید، که تمامی این موارد را به بهترین نحو داشته باشد. امروزه به دلیل نبودن جای کافی اکثریت خانواده ها، از یخچال و فریزرهای ساید بای ‌ساید استفاده می کنند. بیشتر بدانید.

مزیت های یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن

ساید بای ساید به مصرف کنندگان کمک بسیاری کرده است. زیرا دیگر نگران جا و مکان برای جا دادن یخچال و فریزر نمی باشند. همانطور که می دانید یخچال و فریزر ساید بای ساید در کنار هم قرار می‌گیرند، مانند یخچال ها و فریزر های دوقلو. امکانات یخچال و فریزر های ساید بای ساید بیشتر از مدل های معمولی می‌باشد. اندازه یخچال و فریزر بر اساس نیاز مصرف کننده، در نظر گرفته شده و معمولا در یخچال فریزر های ساید بای ساید اندازه یخچال بزرگتر از فریزر می باشد.

اکثر ساید بای ساید ها امکانات خوبی دارند، مانند: یخساز، اتوماتیک و آب سرد کن که برای خانواده ‌های کارمند واقعاً مناسب است. مدل های قدیمی دارای سیستم خنک کنندگی بودند، که به موتور یخچال فشار بسیار زیادی وارد می‌کردند و همین باعث خرابی یخچال می شد. اما از هفت سال پیش مدل هایی با دو سیستم خنک کنندگی جداگانه، با قابلیت تنظیم دما به مصرف کنندگان ارائه داده شد. این مدل ها با اینکه نسبت به بقیه یخچال ها کمی مصرف برق بیشتری دارند اما کارکرد آن ها کاملاً بهینه است و باعث طول عمر بیشتر موتور می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت یخچال و فریزر های ساید بای ساید کنونی ، بسیار عالی و بی نظیر می باشند. مدل های جدیدتر که از دو یا سه سال پیش به بازار عرضه شده‌اند، دارای محفظه صفر درجه هستند.آن ها  قابلیت تنظیم جداگانه دارند و برای نگهداری طولانی تر و بهتر مواد غذایی حساس مناسب می باشند.

بخش های یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید دارای بخش های منحصر به فردی می باشند که آن ها را شرح خواهیم داد.

1.فضای داخلی(یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن)

فضای داخلی ساید بای ساید ها با تصوری که شما از یخچال های معمولی دارید، کاملاً تفاوت دارد. محفظه مخصوص شیشه و بطری و یخ ساز در برخی مدل ها متنوع است. اما در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال می کند، پس در هنگام خرید یخچال مقدار فضای داخلی را که در اختیار دارید، در نظر بگیرید که در نهایت مجبور به خرید دوباره یخچال نشوید.

2.محفظه ی مخصوص نگهدارنده

محفظه مخصوص نگهدارنده یکی از قابلیت های یخچال های ساید بای ساید است، که به محفظه جادویی مواد غذایی شهرت دارد. با به وجود آمدن محیطی خالی از اکسیژن، مواد غذایی را به مدت طولانی نگهداری می کند. این سیستم هوای داخل محفظه را با تاخیر خارج می کند و در نهایت باعث تازه ماندن و خراب نشدن مواد غذایی می شود. همچنین این محفظه دارای چراغ آبی می باشد، که مخصوص سبزی و میوه است. این محفظه شاداب ماندن و تازه ماندن مواد غذایی را تضمین می کند. جالب است بدانید این محفظه ، ارزش مواد غذایی و ویتامین های آن را افزایش می دهد. همچنین محفظه نگهداری و حفظ رطوبت نیز یکی دیگر از محفظه های نگهداری است ،که باعث می‌شود میوه و سبزیجات تازه و سالم بمانند و مدت زمان سالم ماندن آن ها افزایش یابد.

3.سیستم خنک کننده در یخچال ها

دو سیستم خنک کننده در یخچال های ساید بای ساید وجود دارد، سیستم خنک کننده دیفراست و سیستم خنک کننده نفراست. هوای سرد شده توسط اپراتور و رطوبتش به یخ تبدیل می شود و در نهایت به اپراتور میچسبد. سیستم های خنک کننده باعث می شود، تا مواد غذایی بدون برفک گرفتگی سرد و تازه و سالم بمانند. سیستم های خنک کننده دوگانه باعث می شوند، مواد غذایی داخل فریزر منجمد شود و مواد غذایی و میوه و سبزیجات داخل یخچال با حفظ رطوبت سالم و تازه بمانند.

4.سیستم جریان چندگانه(یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن)

این قابلیت جریان چندگانه هوا در یخچال های ساید بای ساید باعث می شود، تمام قسمت های داخل یخچال به صورت کامل و یکدست سرد شود. وجود دریچه های متعدد در داخل یخچال ، جریان هوای سرد را به تمامی قسمت های یخچال منتقل می کند. این جریان چندگانه به تازه ماندن و سالم ماندن مواد غذایی و سبزیجات کمک می کند.

روی یخچال های ساید بای ساید نمایشگرهای دیجیتالی از نوع ال ای دی و لمسی وجود دارد، که معمولاً می توان تنظیمات داخل یخچال را بدون باز کردن یخچال از طریق این نمایشگر انجام داد. تنظیم دمای داخلی و تنظیم مربوط به آبسردکن و یخساز نیز از طریق همین پنل و به راحتی امکان پذیر است. این پنل دارای قفل کودک می باشد، که از تغییرات ناخواسته ای که به وسیله کودکان انجام می شود جلوگیری می کند. سنسورهای دیجیتالی که در یخچال گنجانده شده ‌اند، اگر درب یخچال مدت زمان بسیار زیادی باز بماند سنسور فعال می شود و به صدا در می آید.

5.یخ ساز های یخچال های ساید بای ساید

دیگر ویژگی‌های بارز این یخچال‌ها مجهز بودن آنها به یخساز است. یخساز ها به صورت اتوماتیک و خودکار یخ را در قالب های طبیعی یا بدون قالب بندی خاصی تولید می کنند .آن ها  به شما کمک خواهد کرد، تا در عرض چند دقیقه آبی بسیار خنک داشته باشید و دیگر نیاز به یخ های داخل یخچال نداشته باشید. ساید بای ساید دارای آبسردکن اتوماتیک می باشد، اما آب به وسیله شلنگ از لوله آب شهری تامین می شود.

6.لامپ های LED داخل یخچال

لامپ های ال ای دی داخل یخچال به جای لامپ های معمولی، هم روشنایی فضای داخل یخچال را بیشتر می‌کنند و هم مصرف انرژی کمتری دارند و گرمای کمتری هم تولید میکنند.نوع  معمولی لامپ  با تولید حرارت زیاد باعث گرم شدن هوای سرد داخل یخچال می شوند. واین اتفاق باعث می شود تا هوای داخل یخچال به دمای مطلوب با سرعت بیشتری برسد و کار کند.

7.انواع فیلتر های یخچال های ساید بای ساید

خیلی از مدل های ساید بای ساید برای از بین بردن بوی بد باکتری ها و انواع قارچ ها، در داخل یخچال از نوع خاصی فیلتر استفاده می‌کنند که فیلتر بهداشتی نام دارد. این فیلتر با داشتن لایه های متفاوت و متعدد با انواع بوهای تند و نامطبوع یخچال را از بین می‌برد و باعث می‌شود، تا یخچال حین باز کردن هیچ بوی بدی نداشته باشد. گاز اتیلن باعث فاسد شدن میوه های حساس می‌شود . اما با سیستمی که بر روی این یخچال ها طراحی شده گاز اتیلن تجزیه می‌شود و از بین می‌رود، در نهایت به تازه ماندن مواد کمک فراوانی می‌کند. همچنین آلودگی موجود در آب و انواع ناخالصی های آب، به وسیله فیلتر تسویه آب طراحی شده در یخچال های ساید بای ساید از بین می رود.

مزایای یخچال های ساید بای ساید(یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن)

باید به این نکته توجه داشت هنگامی که می خواهید وسیله ای را خریداری کنید، یک سری معایب و یک سری مزایا خواهد داشت. یخچال ساید بای ساید نیز همینطور می باشد. یخچال های ساید بای ساید بزرگ و جادار هستند، به اکثر آن ها علاوه دارای برچسب انرژی A می باشند. در یخچال های ساید بای ساید به دلیل اتصال به آب شهری نیازی نیست، مانند یخچال های دیگر مخزن آب را دائم پر کنید و خود به خود پر خواهد شد.

قسمت فریزر از یخچال جدا می باشد و بوی مواد به درون محیط یخچال ورود نخواهد کرد. بنابراین مواد غذایی داخل یخچال بوی بدی را نخواهند گرفت. یخچال های ساید بای ساید، بسیار شکیل و زیبا طراحی شده اند. حدود سه سال است که برخی از تولیدکنندگان ساید بای ساید را به بازار ارائه می دهند و ت هواداران زیادی دارند. اما این مورد تنها به این دلیل است که یخچال فریزر های ساید بای ساید بسیار با کیفیت، زیبا و کاربردی طراحی شده اند.

 

 

معایب یخچال های ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نسبت به یخچال های تکی قیمت بالاتری دارند. شاید همان یخچال های تک در هم بتواند کار شما را راه بیندازد و مجبور نباشید، هزینه زیادی را بپردازید. برخی از مدل های ساید بای ساید دارای فیلترهای تصفیه آبی هستند، که بعضی از انواع آنها هر ۴ تا ۶ ماه یکبار و بعضی دیگر هر یک سال یکبار باید تعویض شود.  این باعث می شود تا شما هزینه هایی را پرداخت نمایید و هزینه خرید فیلتر و نصب آن جزء خرید های ثابت خواهد شد.

جابجا کردن یخچال ها به دلیل سایز بزرگ آنها و وزن شان بسیار مشکل است، درحالی که اگر شما مستاجر باشید ،باید هر چند وقت یک بار آنها را جابجا نمایید. در خرید این یخچال ها باید به چیدمان کابینت های تان بسیار توجه نمایید. زیرا ممکن است چیدمان کابینت ها طوری باشد، که با قرار گرفتن یخچال ساید بای ساید در آشپزخانه نتوانید از کابینت ها استفاده نمایید. یخچال های ساید بای ساید گران قیمت اگر ایرادی پیدا کنند و به مشکل بخورند، نیاز به تعمیر دارند و هزینه تعمیر شان نسبت به یخچال های معمولی بیشتر است.

یکی از نکات منفی یخچال فریزر های ساید بای ساید در مقایسه با مدل‌های دیگر آن ها در پایین قرار گرفته است، که برای دسترسی به مواد غذایی که در قسمت پایین قرار گرفته اند باید بیشتر خم شد تا به مواد مورد نظر رسید. برای استفاده از مواد داخل یخچال و فریزر باید درب آن ها را کامل باز کنید و این باعث می شود، تا با هر بار باز کردن درب هوای خنک زیادی از یخچال فریزر خارج شود.  این نکته منفی خواهد بود، در حالی که یخچال های دیگر فقط نیمی از آنها را باید باز کرد.

 

فناوری ساید بای ساید در یخچال ها چه مزایایی دارد؟(یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن)

ساید بای ساید فناوری به کار رفته در یخچال های عریض و بزرگ می باشد، که قسمت یخچال و فریزر آنها توسط سطح عمودی از هم جدا شده است و به آن ها دوقلو می گویند. در ساخت این یخچال و فریزر ها از تکنولوژی خاصی استفاده شده است. برای مثال در بعضی از یخچال های ساید بای ساید، به جای جداسازی عمودی بدن از تکنولوژی دیگری مثل دور این دور استفاده شده است.

تکنولوژی ساید بای ‌ساید با صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد یک فضای کمتر، برای استفاده همزمان از یخچال و فریزر به سرعت در میان مصرف کنندگان محبوب و شناخته شد. با استفاده از این نوع یخچال ها می توانید ، بدون خرید یا نگهداری دو وسیله جداگانه مواد غذایی و سبزیجات خود را در حجم بیشتری نگهداری کنید. این یخچال ها به دلیل جدید بودن و زیبا بودن ، در بین مصرف کنندگان جوان بسیار رایج شده است. ساید بای ساید در شکل ها و طراحی‌های مختلفی به بازار ارائه شده است، که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان آن را خریداری کنید.

 

یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن

 

ویژگی یخچال های ساید بای ساید جدید:

1. قابلیت پخش موزیک را دارند
2. سخنگو هستند
3. قابلیت اتصال به WiFi را دارا هستند
4. در صورت بروز هرگونه مشکل با کد ارور مخصوص هشدار می دهند
5. مصرف انرژی 5 برابر کمتر از یخچال های معمولی تک درب دارند
6. سرمای داخل یخچال برای تمام قسمت ها به صورت مساوری تقسیم می شود
7. خداحافظی با کمپرسور قدیمی و استفاده از موتورهای اینورتر
8. استفاده از لامپ های LED به جای لامپ های تنگستنی
9. صفحه نمایش کاملا لمسی و تصویری
10. فیلترهای قدرتمند از بین برنده بوی بد یخچال

تکنولوژی های آن(یخچال های ساید بای ساید و تکنولوژی های آن)

محبوبیت یخچال های ساید بای ساید به خاطر به کار رفتن برخی تکنولوژی ها در آن ها می باشد. این تکنولوژی با صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد یک فضای کمتر برای استفاده همزمان از یخچال و فریزر به سرعت در میان مردم رایج شد و و این دو تکنولوژی باعث می شود تا یخچال و فریزر شما مصرف انرژی کمتری داشته باشد و شما بتوانید کاربرد خوبی را از این یخچال ها به دست آورید. همچنین می توانید مواد غذایی خود را در ابعاد بیشتری نگهداری کنید و دیگر نیاز به خرید لوازم دیگر یا یخچال و فریزر دیگر نداشته باشید.

جمع بندی مقاله

در این مقاله سعی کردیم آنچه در مورد یخچال ساید بای ساید و تکنولوژی آن و کاربردهایش وجود دارد را برای شما بیان کنیم تا بتوانید در میان هزاران یخچال و فریزر موجود، یخچالی با کیفیت و دائمی انتخاب نمایید و از آن استفاده کنید. یخچال و فریزر های ساید بای ساید هم جای کمتری می گیرند و هم فضای کافی برای نگهداری از مواد غذایی شما را دارند. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما در انتخاب یخچال و نوع آن کمک کرده باشیم. برای خواندن مقالات دیگر می توانید به بخش مقالات سایت نیووافت مراجعه نمایید.

میرحسینی

دسته‌بندی یخچال ها
اشتراک گذاری
مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان حرف بزنیم ؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت